نرم افزار مرورگر اطلاعات

گزارشات جامع در قالب سطر و ستون های متنوع در زمینه های مختلف کاربردی در پخش که با فراهم آوردن جزییات زیادو امکان قالب بندی های دلخواه تا حدود زیادی نیاز مدیران برای تهیه گزارش مورد نظر خود را برآورده می‌کند

نرم افزار مرورگر اطلاعات

نرم افزار مرورگر اطلاعات

در شرکت‌های پخش از برنامه‌های متنوعی برای پیشبرد فرایندهای مختلف استفاده می‌شود که درزمینه ایجاد گزارش‌های مربوط به انبار توزیع و حسابداری مالی امکان به‌کارگیری نرم افزار مرورگر اطلاعات وجود دارد.

توجه به بحث فروش برای پیگیری اهداف درون‌سازمانی یک شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به‌صورت دقیق و مطمن مورد بررسی قرار گیرد. درحال‌حاضر استفاده از برنامه‌های پیشرفته چنین فرایندهایی را ساده‌تر می‌کند.

دلایل اهمیت ایجاد گزارش در بخش های مختلف شرکت پخش

در هر سازمانی جمع‌آوری اطلاعات از بخش‌های مختلف از اهمیت بالایی برخودار است و باعث می‌شود تا مدیران دیدگاه مناسب‌تری نسبت به وضعیت فعلی مجموعه داشته باشند تا بر این ‌اساس برای آینده برنامه‌ریزی کنند.

در شرکت‌های پخش نیز که از قسمت‌های متنوعی همچون انبارداری، واحد فروش، ارتباط مشتریان و امور مالی تشکیل می‌شود، توجه به داده‌ها و گزارش‌هایی که هرکدام از آن‌ها ارائه می‌دهند امری مهم و ضروری است.

زمانی که تمامی اطلاعات به‌صورت دقیق و با استفاده از برنامه‌های نوین ارائه می‌شود، میزان اعتبار و اطمینان آن‌ها افزایش پیدا می‌کند به همین خاطر به‌کارگیری نرم افزار مرورگر اطلاعات در این‌ زمینه کارساز است.

به‌طورکلی برای اینکه یک شرکت پخش توانایی خود را در امر فروش و توزیع کالا بالاتر ببرد، در اولین گام باید قادر به جمع‌آوری موثر داده‌ها باشد تا بتواند در مراحل بعدی یک استراتژی مناسب ارائه دهد که در این مسیر استفاده از فناوری‌های جدید بسیار کاربردی خواهد بود.

امکان استفاده از نرم افزار مرورگر اطلاعات در بخش های مختلف شرکت پخش

شرکتی که جزئی از زنجیره تامین به‌ شمار می‌رود و به‌صورت روزانه با وظایف متعددی روبه‌رو می‌شود برای اینکه وظایف خود را به‌موقع و دقیق انجام دهد به جمع‌آوری اطلاعات کامل نیاز دارد.

در همین راستا شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار مرورگر اطلاعات قابلیت‌های متنوعی را در اختیار داشته باشید که تفسیر آن‌ها در نهایت منجر به ارزیابی عملکرد هر بخش از شرکت می‌شود.

این برنامه به افراد این امکان را می‌دهد تا گزارش‌های متنوعی را به‌صورت سطری و ستونی، قالب‌های ماتریسی و Pivot برای بخش‌های متنوعی از شرکت پخش ارائه دهند که شامل موارد زیر هستند.

انبارداری در یک شرکت پخش نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، به این صورت که در امر نگهداری از دارایی‌ها اهمیت زیادی دارد و از سوی‌ دیگر برای بررسی موجودی باید به‌صورت مداوم گزارش‌هایی از آن تهیه کرد.

این برنامه باتوجه‌به اینکه روی ارائه منابع و اطلاعات موجود در زمینه میزان فروش انبارهای توزیع تمرکز دارد، به شما اجازه می‌دهد تا در دوره‌های زمانی مشخص بتوانید با دریافت گزارش‌های متنوع، کارایی خود را بالاتر ببرید.

بخش زیادی از دارایی یک شرکت در انبار نگهداری می‌شود و همین مسئله اهمیت به‌کارگیری نرم افزار مرورگر اطلاعات برای دسترسی به داده‌های صحیح، ساده و قابل فهم را بیشتر نشان می‌دهد.

یک شرکت پخش با درنظرگرفتن میزان گستردگی فعالیت‌های خود معمولا نیازمند تاسیس انبارهای بیشتری است که در صورت عدم‌نظارت صحیح بر امر فروش، امکان دارد خسارت‌های جبران‌ناپذیری را متحمل شود.

گزارش‌هاس حسابداری به شما نشان می‌دهد، میزان سودی که در یک دوره زمانی به ‌دست آوریده‌اید چه مقداری بوده است. به همین خاطر یک شرکت پخش در تعامل با مشتریان باید گزارش‌هایی مبنی ‌بر میزان فروش را تعیین کند.

حسابداری مشتریان یکی از بخش‌هایی است که باید برای پیشبرد صحیح اهداف شرکت‌ها مورد توجه قرار گیرد که نیازمند ایجاد گزارش‌های شفاف و صحیح است، ازاین‌رو می‌توانید برای این منظور از نرم افزار مرورگر اطلاعات کمک بگیرید.

با توجه به اینکه امکان دارد استفاده از روش‌های سنتی برای ایجاد گزارش‌های مالی و حسابداری مربوط به مشتریان کمی پیچیده باشد، در این نرم‌افزار شما می‌توانید برای گزارش‌دهی و تبادل اطلاعات گزارشات را به‌صورت ماتریسی تهیه کنید.

چنین گزارش‌هایی به ‌طور معمول براساس عملیات‌های فروش و میزان درآمد مالی تنظیم می‌شود و می‌توان گفت که ارائه اطلاعات به‌صورت ماتریسی در اکسل، به درک بهتر مدیران نسبت به روندهای موجود در شرکت کمک می‌کند.

درضمن این برنامه به شما کمک می‌کند تا داده‌هایی با حجم بالا را با استفاده از ابزار گزارش‌دهی Pivot تنظیم کنید تا امکان تجزیه‌وتحلیل بهتر داده‌ها و به‌کارگیری آن‌ها برای تصمیم‌گیری در امور مالی مشتریان راحت‌تر باشد.

شرکت‌هایی که به‌صورت گسترده در امر توزیع کالا فعالیت می‌کنند باید نظارت دقیقی روی امور حسابداری خود داشته باشند تا در نهایت بتوانند میزان سود و زیان شرکت را در پایان هر دوره مالی تعیین کنند.

اطلاعاتی که در گزارش‌های مالی نشان داده می‌شود شامل میزان فروش و دارایی است که در هر دوره زمانی باید در اختیار مدیران قرار بگیرد تا بتوانند برای آینده کسب‌وکار خود تصمیم‌های مناسبی را جهت دستیابی به سود بیشتر اتخاذ کنند.

ازاین‌رو شما با استفاده از برنامه مرورگر اطلاعات این کار را به‌صورت خودکار و در زمان سریع‌تری انجام می‌دهید که با توجه به کاربری خوبی که دارد انجام فرایندهای مختلف را برایتان آسان‌تر می‌کند.

مزایای استفاده از نرم افزار مرورگر اطلاعات

بحث و تبادل نظر دررابطه‌با بخش فروش در شرکت‌های توزیع کالا نیازمند دسترسی به داده‌های مطمئن بوده که بدون شک با استفاده از ارائه گزارش‌های دقیق امکان‌پذیر است که برنامه مرورگر اطلاعات این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نرم‌افزار مرورگر اطلاعات مزایای مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در نهایت منجر به افزایش کارایی شما می‌شود که تعدادی از مهم‌ترین مزایا شامل موارد زیر است:

  • بررسی میزان فروش و امور مالی ازجمله فرایندهای حساس در شرکت‌های پخش هستند که باید عملکرد آن‌ها به‌خوبی کنترل شود که با استفاده از این نرم‌افزار امکان‌پذیر است.

  • زمانی که شما داده‌های خود را در قالب گزارش‌هایی دریافت می‌کنید که با استفاده از نرم‌افزارهای نوین و با کم‌ترین خطای انسانی آماده شده‌اند، می‌توانید هدف‌گذاری را بر این ‌اساس انجام دهید.

  • داده‌های دقیق و منطقی به شما کمک می‌کند تا تصویرسازی بهتری نسبت به درآمدهای خود در شرکت داشته باشید.

  • با دستیابی به گزارش‌هایی که با استفاده از نرم افزار مرورگر اطلاعات به‌ دست می‌آورید، قادر خواهید بود تا اولویت‌بندی خود را برای تامین موجودی در انبار و افزایش فروش تعیین کنید.

جمع‌بندی

نرم افزار مرورگر اطلاعات یکی از ابزارهای مدیریت فروش به ‌شمار می‌رود که شرکت‌های پخش را قادر می‌سازد تا گزارش‌های مورد نیاز خود را از بخش‌هایی همچون انبارداری، حسابداری مشتریان و امور مالی به‌صورت دقیق و صحیح دریافت کنند.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.