نرم افزار ویزیت علمی

یک اپلیکیشن کاربردی و تخصصی جهت استفاده مدرپ در شرکت های پخش دارو و آرایشی و بهداشتی برای ویزیت پزشکان و داروخانه ها بصورت علمی

نرم افزار ویزیت علمی (MedRep)

نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) در حوزه بازاریابی و فروش محصولات دارویی به‌ کار می‌رود که می‌تواند قابلیت‌های بسیار زیادی را برای کسانی که در این ‌زمینه فعالیت دارند، فراهم کند.

اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مختلف برای افزایش فروش در هر حوزه‌ای اهمیت زیادی دارد و صنعت دارو نیز برای دستیابی به این هدف سعی می‌کند تا همراه با پیشرفت فناوری از محصولات جدیدی کمک بگیرد که یکی از آن‌ها برنامه ویزیت علمی است.

نرم افزار ویزیت علمی (MedRep)

مدرپ یا نماینده علمی چه کاری انجام می دهد؟

در واقع مدرپ مخفف عبارت Medical Representative بوده که با عنوان نماینده علمی شناخته می‌شود و دامنه فعالیت‌های او مربوط به معرفی و فروش تجهیزات یا محصولات در صنایع پزشکی است.

به‌عبارت ساده باید این‌طور گفت که منظور از نماینده علمی، شخصی است که توسط یک شرکت داروسازی یا ساخت تجهیزات پزشکی منصوب می‌شود تا ارتباط موثری را با متخصصان بهداشت و درمان جهت ترویج محصولات جدید، فروش، ارائه مشاوره و اطلاع‌رسانی در مورد استفاده از آن‌ها ایجاد کند.

نمایندگان علمی که باید با بهره‌گیری از دانش خود، داروها و تجهیزات پزشکی را عرضه کنند، می‌توانند با استفاده از نرم افزار MedRep این فرایند را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند.

منظور از نرم افزار ویزیت علمی چیست؟

نرم افزار ویزیت علمی یک برنامه مبتنی ‌بر اینترنت است که به‌طور خاص برای صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی طراحی شده تا در هر سطح از چرخه فروش، تمام اطلاعات لازم و سایر جزئیات را جمع‌آوری کند و به‌صورت مستقیم به مدیران فروش گزارش دهد.

شرکت‌های داروسازی برای اینکه بتوانند ارتباط موثری با مشتریان برقرار کنند و از طرف ‌دیگر فرایند گزارش‌نویسی نماینده‌های علمی و فروش خود را سرعت ببخشند نیازمند یک سیستم مدیریت مشتری هستند که در قالب نرم‌افزار مدرپ در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) به‌گونه‌ای طراحی شده تا مدیران بتوانند وظایف مدرپ‌ها یا نمایندگان علمی را در حین کار به‌طور موثر پیگیری کنند که شامل بررسی جدول زمانی، مدیریت سفارش‌ها و بررسی اطلاعات آن‌ها است.

هدف‌گذاری، آموزش‌دادن و تحویل کالا یا خدمات در زمان ویزیت پزشک با استفاده از این نرم‌افزار آسان‌تر می‌شود تا افراد بتوانند به‌سرعت و بدون هیچ وقفه‌ای محصولات مورد نظر را به دست فروشندگان برسانند. از طرف ‌دیگر، این برنامه کارایی نمایندگان علمی را ارتقا می‌دهد که در نهایت منجر به بالابردن فروش می‌شود.

نرم‌افزار ویزیت علمی کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا با ساده‌سازی منابع مورد استفاده توسط نیروی فروش، از افزایش بازده و حاشیه سود بیشتری بهره ببرند.

Product Quality Index

Energy Generation

مزایای استفاده از نرم افزار ویزیت علمی

این نرم‌افزار به نمایندگان علمی اجازه می‌دهد تا تعامل خود را با پزشکان، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها بهبود ببخشند و همچنین ارائه محصولات و فعالیت‌های خود را مستندسازی و پیگیری کنند.

استفاده از نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) مزایای متعددی را برای شرکت‌های داروسازی و سایر سازمان‌های پزشکی فراهم می‌کند که از بین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد.

تجزیه و تحلیل بهتر داده‌ها با نرم افزار ویزیت علمی

این نرم‌افزار امکان تجزیه‌وتحلیل داده‌های مربوط به فعالیت‌های مدرپ‌ها را فراهم می‌کند که شامل رتبه‌بندی پزشکان و مراکز مورد نظر، تعداد محصول ارائه‌شده، ارقام فروش و تعامل با مشتری است. این اطلاعات را می‌توان برای شناسایی روندها و تصمیم‌گیری‌های مبتنی‌بر داده مورد استفاده قرار داد.

بهبود کارایی مدرپ با نرم افزار ویزیت علمی

نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) به کسانی که به‌عنوان نماینده علمی فعالیت می‌کنند این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی فعالیت‌های خود را با سرعت بالاتری سازمان‌دهی کنند که این کار باعث می‌شود تا زمان و انرژی مورد نیاز برای جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات کاهش پیدا کند.

افزایش بهره وری با استفاده از برنامه MedRep

یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای شرکت‌های دارویی اهمیت زیادی دارد، مدیریت زمان خواهد بود چراکه به‌طور معمول تولید و ثبت یک دارو فرایندی وقت‌گیر است و برای اینکه میزان بهره‌وری این سازمان‌ها در امر فروش افزایش پیدا کند باید دسترسی به اطلاعات مشتریان با سرعت بالاتری انجام شود.

ازاین‌رو زمانی که از چنین نرم‌افزاری استفاده می‌شود افراد می‌توانند با کمک ابزارهای لازم، ثبت و ردیابی اطلاعات مشتریان را با سرعت بالاتری انجام دهند تا به افزایش بهره‌وری شرکت کمک کنند.

ایجاد ارتباط بهتر با کمک نرم افزار ویزیت علمی (MedRep)

این برنامه به نمایندگان علمی این امکان را می‌دهد تا با گروه کاری خود و همچنین شرکت‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنند، ارتباط موثرتری داشته باشند که این مورد به بهبود هماهنگی و عملکرد آن‌ها کمک می‌کند.

نماینده‌های علمی برای اینکه بتوانند فرایندهای فروش را به‌خوبی پیش ببرند و به کسب سود بالاتر شرکت کمک کنند، نیاز به ایجاد ارتباط پایدار با پزشکان و مراکز درمانی دارند که با بهره‌گیری از این برنامه چنین هدفی محقق می‌شود.

انطباق پذیری نرم افزار ویزیت علمی

با توجه به اینکه حساسیت کار شرکت‌های دارویی بالا است معمولا همسوشدن با مقررات آن‌ها کمی دشوار به ‌نظر می‌رسد و به همین خاطر نماینده‌های علمی باید تمامی این موارد را در نظر بگیرند.

قابلیت‌های مختلفی که در برنامه در نظر گرفته می‌شود مانند امکان ثبت و پیگیری قراردادها در کنار بسیاری موارد دیگر، به نماینده‌ها کمک می‌کند تا از مقررات مربوط به فروش و بازاریابی شرکت‌های دارویی به‌خوبی پیروی کنند.

پشتیبانی نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) از طریق موبایل

طراحی این برنامه به‌صورت نرم‌افزار موبایلی باعث می‌شود تا امکان پیگیری تعامل با مخاطبین، ثبت سفارش‌ها، حرکت در چهارچوب قوانین و بسیاری موارد دیگر را به‌راحتی و در هر زمانی بررسی کرد.

این مزیت می‌تواند به مدیران شرکت‌ها و نماینده‌های علمی کمک کند تا در طول روز بتوانند اطلاعات و فرم‌های مورد نیاز را در دسترس داشته باشند و سرعت کار خود را بهبود ببخشند.

قابلیت های نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) شرکت ورانگر

قابلیت های نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) شرکت ورانگر

نرم افزای که با این عنوان ازسوی شرکت ورانگر در اختیار نماینده‌های علمی قرار می‌گیرد، امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های متنوعی را برای آن‌ها فراهم می‌کند که تعدادی از این کاربردها عبارت‌اند از:

  • تمامی فرایندهای بازاریابی برای محصولات دارویی
  • برنامه‌ریزی هوشمند برای فرایندهایی همچون ثبت نمونه ویزیت پزشک، اطلاعات پزشکان و نوع داروها
  • تحویل کالای نمونه به‌صورت رایگان و به ‌شرط ثبت نسخه پزشک
  • دسترسی به اپلیکیشن موبایلی با استفاده از نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) شرکت پخش ورانگر فراهم شده تا نماینده‌های علمی در هنگام مراجعه به پزشکان امکان مشاهده و بررسی گزارش‌های قبلی را داشته باشند.

جمع‌بندی

نرم افزار ویزیت علمی (MedRep) به‌عنوان یک برنامه هوشمند عمل می‌کند و می‌تواند قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار افرادی قرار دهد که به‌عنوان مدرپ یا نماینده علمی در شرکت‌های دارویی فعالیت می‌کنند.

این برنامه با توجه به قابلیت‌های بسیار خوبی که دارد مزایایی همچون افزایش بهره‌وری و کارایی، انطباق‌پذیری، ارتباط موثر با مشتریان و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها را در اختیار افراد قرار می‌دهد که یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌ها توسط شرکت ورانگر عرضه می‌شود.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.