وب سایت فروش اینترنتی

وب سایت فروش اینترنتی که به نرم افزار ورانگر از طریق وب سرویس متصل است و بعنوان درگاهی برای ثبت سفارش توسط مشتریان شرکت های پخش مورد استفاده قرار میگیرد و توزیع کالا در نرم افزار مدیریت میگردد.

وب سایت فروش اینترنتی

وب سایت فروش اینترنتی

برای این‌که بتوانید میزان فروش در شرکت پخش را بیشتر کنید، استفاده از وب سایت فروش اینترنتی می‌تواند روشی عالی و موثر باشد. وب‌سایت‌های فروشگاهی از محبوب‌ترین نوع‌های وب سایت هستند و ویژگی‌هایی عالی درون خود جای ‌داده‌اند.

می‌توانید با راه‌اندازی یک سایت شیک و حرفه‌ای تمامی محصولات شرکت پخش را به‌صورت عمده و جزئی به‌فروش برسانید. می‌توانید این سایت را به نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر نیز متصل کنید. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

وب سایت فروشگاهی چیست؟

از روش‌های فوق‌العاده محبوب و به‌روز برای ارائه کالاهای مختلف می‌توان به راه‌اندازی وب سایت فروشگاهی اشاره کرد. وب سایت فروش اینترنتی، سایتی دیجیتالی است که به‌صورت حرفه‌ای طراحی‌ شده و از بهترین منابع سخت‌افزاری در سرور آن استفاده می‌شود.

این سایت می‌تواند سفارش‌های گوناگون مشتریان را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کند. می‌توانید قیمت فروش جزئی و قیمت فروش عمده را برای محصولات خود قرار داده و تخفیف‌هایی را به‌صورت روزانه یا با کمک کد خاص ارائه دهید. وب‌سایت‌ها می‌توانند به شناخته‌شدن شرکت پخش نیز کمک کنند.

چرا باید از وب سایت برای فروش اینترنتی استفاده کنیم؟

دلایل گوناگونی وجود دارد که استفاده از سایت فروش اینترنتی را واجب کرده است. در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغ برند، استفاده از وب سایت است. درصورت راه‌اندازی یک فروشگاه فیزیکی، مشتریان محدودی به فروشگاه شما مراجعه می‌کنند.

 همچنین مراکز فروش آنلاین ازنظر زمانی و مکانی محدودیت ندارند و در هر ساعتی از روز و از هر شهری می‌توانند سفارش دریافت کنند. می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین به‌عنوان ویترینی برای محصولات مختلف بازرگانی نیز استفاده کنید.

ویژگی ‌های بهترین وب سایت فروش اینترنتی

اگر می‌خواهید یک سایت فروش اینترنتی برای شرکت پخش راه‌اندازی کنید، باید بهترین ویژگی‌های یک سایت عالی را پیدا کنید. استفاده از این ویژگی‌ها می‌تواند کیفیت سایت و خدمات‌دهی شما به مشتریان را بیشتر کند. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سیستم مقایسه آنلاین
  • قراردادن راحت تخفیف‌ها به‌صورت کد یا زمان‌بندی‌شده
  • طراحی ویترین محصولات برای هر دسته‌بندی
  • استفاده از بخش نظرات
  • درج مقالات آموزشی و بررسی کالاها برای جذب مشتری
  • استفاده از ویژگی ارتباط با پشتیبانی یا کارشناس فروش
  • چت آنلاین
  • طراحی شیک و جداول حرفه‌ای

انواع سایت فروشگاهی شرکت پخش

اگر با بررسی این موارد قانع شدید که یک سایت فروش اینترنتی برای شرکت پخش درست کنید، روش‌های گوناگونی برای این کار وجود دارد. شما می‌توانید از تیم‌های برنامه‌نویسی برای طراحی تخصصی و شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید.

همچنین می‌توانید به‌کمک وردپرس، به‌راحتی یک سایت فروشگاهی را راه‌اندازی کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است که پلاگین‌های آماده و بخش‌های طراحی‌شده آماده به شما ارائه می‌دهد. این روش سرعت بیشتری نسبت به برنامه‌نویسی دارد و هزینه آن نیز کمتر خواهد بود.

اتصال سایت فروش به سیستم شرکت پخش

برای این‌که بتوانید به‌راحتی در شرکت پخش از وب سایت فروش اینترنتی استفاده کنید، باید آن را به سیستم فروش شرکت متصل کنید. این‌گونه می‌توانید سفارش‌ها را به‌صورت مستقیم وارد سیستم شرکت کرده و موجودی محصولات را به‌شکل اتوماتیک به‌روزرسانی کنید.

می‌توانید از نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر برای این کار استفاده کنید. برنامه پخش مویرگی ورانگر با استفاده از وب‌سرویس‌ها داده‌های گوناگون را میان سرویس شرکت و سایت فروشگاهی تبادل کرده و به یکپارچه‌سازی داده‌ها کمک می‌کند. این کار با کمک APIها امکان‌پذیر است.

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش ورانگر

اگر می‌خواهید در کنار سایت فروش اینترنتی از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر استفاده کنید، باید بدانید که این برنامه کاربردهایی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. از مهم‌ترین این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتصال از طریق وب‌سرویس

مهم‌ترین کاربردی که نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر به شما ارائه می‌دهد، اتصال به وب سایت فروش اینترنتی ازطریق وب‌سرویس یا API است. این برنامه می‌تواند با کمک سرویس‌های اینترنتی داده‌های مورد نیاز شرکت را از سایت فروش دریافت کرده و محصولات را نیز به سایت ارسال کند.

این امر موجب می‌شود تا دیگر نیازمند واردکردن محصولات و موجودی به‌صورت دستی نباشید. در واقع چنین کاری موجب بیشترشدن سرعت فروش محصولات و به‌روزرسانی اطلاعات در سیستم شرکت پخش و بازرگانی می‌شود.

دریافت سفارشات اینترنتی

شما می‌توانید ازطریق نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر و اتصال آن به وب سایت فروش اینترنتی، سفارشات مختلفی را به‌صورت آنلاین دریافت کنید. بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند کالاهای مد نظر خود را به‌طور عمده یا تکی از فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنند.

این‌گونه وقت بیشتری برای بررسی و مقایسه محصول دارند و دیگر نیاز به تماس‌گرفتن نیز نخواهد بود. به همین دلیل است که راه‌اندازی یک سایت برای شرکت پخش مهم بوده و می‌تواند در فروش آن بیشترین تاثیر را بگذارد.

انتقال داده‌ها به سایت

یکی از مشکلاتی که برای سایت فروش اینترنتی وجود دارد، این است که باید تمامی داده‌های آن را به‌صورت دستی وارد کنید. به‌طور مثال، اگر بخواهید محصولی جدید وارد سایت کرده یا موجودی آن را کنترل کنید، باید تمامی این کارها را به‌طور آنلاین انجام دهید.

اما درصورت استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر این کار برای شما راحت‌تر خواهد شد. استفاده از برنامه فروش ورانگر می‌تواند موجب به‌روزرسانی داده‌های سایت به‌صورت اتوماتیک شود. این موضوع به‌دلیل استفاده از اتصال وب‌سرویس بوده و در کم‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش در شرکت پخش، استفاده از وب سایت فروش اینترنتی است. با استفاده از این سایت می‌توانید به‌راحتی محصولات شرکت پخش را به‌صورت آنلاین برای کاربران و مشتریان نمایش داده و قیمت آن را نیز ارائه دهید. این کار باعث می‌شود تا اطمینان مشتری به محصولات شما بیشتر شود و مشتری بتواند دقیق‌تر کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کند.

با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر می‌توانید به‌راحتی سیستم فروش آنلاین را به سیستم اصلی شرکت و انبار متصل کنید. اینکار مزایای زیادی دارد و می‌تواند موجب یکپارچه‌سازی داده‌های شرکت شود. در این مقاله تمامی سعی خود را کردیم که ویژگی‌های گوناگون و کاربردهای نرم‌افزار ورانگر و بهترین سایت فروشگاهی را به شما ارائه دهیم.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.