ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac)

برای این‌ که بتوانید گزارش‌های مربوط به ثبت یا معامله‌کردن کالاهای سلامت‌محور را وارد کنید، باید از روش ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac) استفاده کنید. این سامانه زیرنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac)

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید توسط شرکت‌های پخش انجام بگیرد، ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac) است. این سامانه که زیرنظر وزارت بهداشت و درمان است یکی از مهم‌ترین سامانه‌های آنلاین است که شرکت‌های بازرگانی وظیفه ارسال اطلاعات مختلف به آن را دارند.

مهم‌ترین کاربردی که می‌توان برای این سامانه نام برد این است که سامانه می‌تواند گزارش‌های مربوط به کالاهای سلامت محور را دریافت کرده و به وزارت بهداشت ارسال کند. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر در مورد این سامانه باهم صحبت کنیم.

معرفی محصولات سلامت محور
محصولات سلامت محور

معرفی محصولات سلامت محور

اولین موردی که باید دررابطه‌با ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac) بررسی کنیم، محصولاتی هستند که در این سامانه قرار می‌گیرند. محصولات سلامت محور از محصولات مهم و اساسی هستند که توسط شرکت‌های مختلف پخش شده و در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرند.

با استفاده از این محصولات می‌توانید امور مختلفی را انجام دهید. در واقع محصولات سلامت‌محور همان داروها و محصولات بهداشتی هستند؛ مانند انواع داروی قلب، انواع سرم، انواع پوشک و محصولاتی دیگر. کیفیت و اصالت این محصولات بسیار مهم بوده این موضوع برای وزارت بهداشت بیشترین اهمیت را دارد.

نحوه بررسی اصالت محصولات سلامت محور

نکته مهمی که باید دررابطه‌با محصولات سلامت‌محور بدانید نحوه بررسی اصالت این محصولات است. همان‌طور که گفتیم امکان دارد که نسخه‌های فیک یا بی‌کیفیت این محصولات به‌صورت قاچاق وارد کشور شوند. برای این‌که از پخش این محصولات و استفاده آن توسط مردم جلوگیری کنیم بهتر است که قبل ‌از هرکاری اصالت آن‌ها را بررسی کنید.

 برای این کار می‌توانید از روش ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac) بهره بگیرید. کافی ‌است به این سامانه مراجعه کرده و اطلاعات محصول را وارد کنید. این کار سرعت این فرایند را برای شما سریع‌تر خواهد کرد.

سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac) چیست؟

به سامانه محصولات سلامت محور اشاره کردیم؛ حال بهتر است برای درک بهتر نحوه ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور آن را به شما معرفی کنیم. این پایگاه اینترنتی که آن را با نام TTac نیز می‌شناسند یکی از درگاه‌های اینترنتی زیرنظر وزارت بهداشت است که اهمیت زیادی برای این وزارتخانه دارد.

 با کمک این سامانه شرکت‌های پخش می‌توانند هم اصالت کالاهای سلامت‌محور را بررسی کرده و هم آن‌ها رهگیری کنند. وظیفه شرکت‌های پخش این است که پس ‌از ارتباط با سامانه، گزارش‌هایی را مبنی‌بر ثبت یا معامله این محصولات وارد کنند.

دلایل ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac)

سوالی که شاید ذهن شما را هم درگیر خودکرده باشد این است که چرا ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور آن‌قدر اهمیت دارد؟ در پاسخ باید گفت که وزارت بهداشت به کیفیت محصولات سلامت‌محور اهمیت زیادی داده و نمی‌خواهد با ورود محصولات بی‌کیفیت یا مضر، سلامت افراد را به خطر بیندازد پس با راه‌اندازی سامانه TTac امکان ثبت و رهگیری این محصولات را راحت کرده و اصالت آن‌ها را نیز برای اشخاص و شرکت‌ها راحت‌تر کرده است.

دلایل ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac)

ابزاری برای ارتباط آسان با سامانه TTac

درصورتی‌که می‌خواهید ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac) را به‌راحتی و بدون دردسر انجام دهید و داده‌های مختلف را درون آن وارد کنید می‌توانید از ابزارهای مختلفی مانند نرم افزار مدیریت فروش ورانگر استفاده کنید.

 ورانگر اولین شرکت توسعه‌دهنده برنامه پخش مویرگی و مدیریت فروش است که داده‌های مختلف را از شما دریافت کرده و به‌سرعت به سامانه‌های دولتی ارسال می‌کند. سرعت کار با این برنامه بالا بوده و کاربردهای فوق‌العاده متنوع و مهم را به شما ارائه می‌دهد.

کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش تیم ورانگر

قبل ‌از این‌که نسبت به تهیه نرم افزار مدیریت فروش ورانگر اقدام کنید، بهتر است کاربردهایی که برای این برنامه وجود دارد را بررسی کنید. این کاربردها عبارت‌اند از:

مهم‌ترین کاربردی که پس ‌از تهیه نرم افزار مدیریت فروش ورانگر نصیب شما می‌شود ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور  به سریع‌ترین حالت ممکن است. شاید نرم افزارهای فروش زیادی وجود داشته باشند که این کاربرد را به شما ارائه دهند.

هیچ‌کدام از آن‌ها به‌راحتی ورانگر نبوده و آپشن‌های این برنامه را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. با کمک برنامه مدیریت فروش ورانگر می‌توانید به‌راحتی با سامانه TTac ارتباط گفته و اطلاعات مورد نیاز را به‌صورت آنلاین در آن ثبت کنید.

موردی دیگر که از میان انواع کاربردهای نرم افزار پخش مویرگی ورانگر می‌توانیم به شما ارائه دهیم، ارسال انواع گزارش‌های مختلف به سامانه وزارت بهداشت است. شما این قابلیت را دارید که علاوه‌ بر ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac) با درگاه‌های اینترنتی وزارت بهداشت ارتباط گرفته و پس‌از اتصال به آن‌ها داده‌ها و گزارشات مختلف را وارد کنید.

 شاید این کار در حالت معمولی سخت باشد؛ اما با کمک‌گرفتن از نرم افزار ورانگر انجام آن بسیار ساده شده و سرعت به پایان رساندن امور مختلفی نیز بیشتر می‌شود. این کار می‌تواند روند را برای شما لذت‌بخش‌تر کند.

چرا باید از نرم افزار مدیریت فروش ورانگر استفاده کنیم؟

چرا باید از نرم افزار مدیریت فروش ورانگر استفاده کنیم؟

سوالی که کاربران مختلف دررابطه‌با نرم افزار ورانگر از ما می‌پرسند این است چرا باید از این اپلیکیشن استفاده کنیم. در پاسخ باید گفت که این برنامه از کاربردی‌ترین نرم‌افزارها در حوزه خود بوده و مزایای زیادی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اتصال به انواع سامانه‌های دولتی مانند سامانه جامع انبارها، سامانه صیاد، سامانه صورت معاملات فصلی، سامانه جامع تجارت و دیگر درگاه‌های دولتی
  • سرعت بالای ارتباط‌گیری و انتقال داده‌ها به سرور اصلی شرکت
  • ثبت داده‌ها به‌صورت آنلاین و آفلاین
  • غیرممکن کردن رخ‌دادن خطای انسانی

جمع‌بندی

از مهم‌ترین کاربردهای نرم افزار ورانگر، ارتباط با سامانه رهگیری محصولات سلامت محور (TTac) است. به کمک این برنامه می‌توانید با سرعت بالا و بسیار ساده به این سامانه متصل شده و گزارش‌های مورد نیاز را درون آن وارد کنید. سامانه TTac یا همان سامانه رهگیری محصولات سلامت محور یک سامانه مهم زیر‌نظر وزارت بهداشت و درمان است که برای پیگیری و ثبت اصالت کالاهای سلامت‌محور استفاده می‌شود.

 از مهم‌ترین این کالاها می‌توان به مواردی مانند محصولات دارویی و بهداشتی اشاره کرد. ما در تیم ورانگر سعی کردیم تا بسیار ساده این سامانه و کاربردهای آن را برای شما بررسی کنیم. می‌توانید به کمک نرم افزار ورانگر به‌راحتی از این سامانه بهره ببرید.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.