راهکار ورانگر در صنایع تجهیزات پزشکی

راهکار انتخاب سریال کالا بوسیله بارکدخوان و همچنین بحث ردیابی کالا با سریال منحصر بفرد از ورود کالا تا فروش و تحویل آن به مشتری میسر است.

راهکارهای صنایع تجهیزات پزشکی

راهکار انتخاب سریال کالا بوسیله بارکدخوان و همچنین بحث ردیابی کالا با سریال منحصر بفرد از ورود کالا تا فروش و تحویل آن به مشتری میسر است.

تجهیزات پزشکی

برای حوزه پزشکی مهم‌ترین فاکتور، تجهیزات پزشکی است. این محصولات در واقع کالاهایی هستند که برای امور پزشکی مهم بوده و می‌توانند امور پزشکی را راحت‌تر کنند. با استفاده از این کالاها می‌توان سلامت بیمار را کنترل کرد یا به‌کمک آن‌ها جراحی‌های خاصی را انجام داد.

فروش این کالاها باید در ایمن‌ترین شرایط انجام ‌گرفته و تنها کالاهای اصل و باکیفیت ارائه شود. درصورت فروش کالاهای بی‌کیفیت، امکان دارد که هنگام استفاده از کالا بیمارستان یا درمانگاه دچار مشکل شود. همراه ما باشید تا در ادامه بهترین روش برای فروش این کالاها را به شما ارائه دهیم.

اهمیت تجهیزات پزشکی

اول از هر چیزی بهتر است اهمیت کالاها و محصولات پزشکی را با هم بررسی کنیم تا ببینیم که چرا شرکت‌های پخش باید بیشترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهند. تجهیزات پزشکی ابزارهایی هستند که امور پزشکی را راحت می‌کنند.

این محصولات می‌توانند پزشکان را در بررسی وضعیت بیماری و جراحی‌های مختلف کمک کنند. به همین دلیل استفاده از تجهیزات بی‌کیفیت می‌تواند دقت این کار را کاهش داده و احتمال آسیب‌زدن به بیمار را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

انواع تجهیزات پزشکی

باید قبل‌از خرید و پخش محصولات پزشکی انواع مدل‌هایی که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد را بشناسید. هرکدام از این تجهیزات کاربردهای مختلفی دارند و می‌توانند ویژگی‌ها و مزایای خاصی را به شما ارائه دهند. انواع محصولات پزشکی عبارت‌اند از:

  • الکتروانسفالوگرام

  • تجهیزات پرتونگاری

  • تجهیزات پرتوپزشکی

  • محصولات پزشکی هسته‌ای

  • میز ترالی

  • شنوایی‌سنج یا ادیومتر

  • بالش طبی

  • پاراوان

  • الکتروکاردیوگرام ویلچر

  • برانکارد

  • دستگاه اتوکلاو

  • ماساژور برقی

  • تجهیزات اندازه‌گیری ضربان و نوار قلب

  • تجهیزات ثبت نوار عصب و عضله

  • دستگاه فور

  • پنبه

  • اسپیرومتر

  • الکل

  • تشک برقی

  • تخت معاینه

  • صندلی تابوره

  • سی‌تی‌اسکن

  • ام‌آرآی

  • درون‌بین

کیفیت و برند؛ مهم‌ترین عامل در فروش تجهیزات پزشکی

معیاری که بسیاری از مشتریان زمان خرید محصولات پزشکی به آن دقت می‌کنند، کیفیت و برند این تجهیزات است. فرقی نمی‌کند که کدام یک از مدل‌های این محصولات را ارائه می‌دهید؛ درصورت پایین‌بودن کیفیت مشتری از خرید آن‌ها صرف‌نظر می‌کند.

می‌توانید برای جلوگیری از این مشکل تنها محصولات برندهای معتبر را ارائه کنید. محصولاتی که توسط شرکت‌های اروپایی مانند آلمان تولید شده‌اند معمولا بیشترین کیفیت را دارند و ازنظر امکانات هم آپشن‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند. شاید قیمت این تجهیزات کمی بالا باشد؛ اما در عوض خیال مشتری از کیفیت و عملکرد آن‌ها مطمئن است.

روش‌های مختلف برای فروش تجهیزات پزشکی

برای این‌که بتوانید محصولات پزشکی را به‌فروش برسانید، قادر هستید تا از روش‌های گوناگونی کمک بگیرید. می‌توانید از وب‌سایت برای این کار استفاده کنید. وب‌سایت‌ها این قابلیت را دارند که ویترین محصولات شما باشند و ویژگی‌های مختلف محصولات را درون خود نمایش دهند.

همچنین می‌توانید ازطریق فروش‌های تلفنی یا حضوری نیز این محصولات را ثبت سفارش کنید. اما باید توجه داشته باشید که تمامی این روش‌ها نیازمند بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدیریتی برای کنترل هستند تا کار شما را ساده‌تر کنند.

استفاده از نرم افزار ورانگر برای فروش

یکی از بهترین روش‌هایی که برای خرید و فروش تجهیزات پزشکی می‌توانید از آن بهره ببرید، روش استفاده از اپلیکیشن مدیریت فروش ورانگر است. این برنامه یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نمونه‌های ابزار تجاری است که می‌توانید در هر سیستم‌عامل و گوشی هوشمندی نصب کنید.

با استفاده از آن مزایایی نصیب شما می‌شود که در هیچ برنامه دیگری نخواهید داشت. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به‌سرعت بالا، دقت در دسته‌بندی و ثبت انواع کالا با سریال‌های مختلف اشاره کرد. همچنین می‌توان این برنامه را کاربردی‌ترین نمونه در سطح بازار دانست.

کاربردهای اپلیکیشن مدیریت فروش ورانگر برای تجهیزات پزشکی

اپلیکیشن مدیریت فروش ورانگر یکی از بهترین برنامه‌هایی است که برای ثبت و فروش محصولات پزشکی مناسب است. این برنامه کاربردهای فوق‌العاده دارد و می‌تواند به بهترین شکل برای شما عمل کند. مهم‌ترین کاربردهای این برنامه عبارت‌اند از:

یکی از کاربردهای فوق‌العاده مهم که با استفاده از برنامه مدیریت فروش ورانگر نصیب شما می‌شود، ثبت و فروش انواع کالا با استفاده از سریال است. بسیاری از تجهیزات پزشکی با استفاده از سریال ساخت یا همان بچ نامبر تولید می‌شوند.

این یعنی محصولاتی که در یک مدل خاص و در بازه زمانی مشخص تولید می‌شوند، دارای یک سریال خاص و مشترک هستند. ثبت با استفاده از این سریال می‌تواند کار شما را بسیار راحت‌تر کند. می‌توانید با بهره‌گیری از این روش به‌راحتی کالاهایی که سریال متفاوتی دارند را جداسازی کنید و با قیمت‌های جداگانه به‌فروش برسانید.

مورد دیگری که می‌توان آن را از مهم‌ترین کاربردهای نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر دانست، ردیابی کالاها و تجهیزات پزشکی است. شما می‌توانید پس‌از ورود یک کالا به انبار شرکت، آن را ثبت کرده و حتی بعد‌از فروش تا تحویل به مشتری نیز آن را ردیابی کنید.

منظور از ردیابی این است که چه زمانی وارد انبار شده، قیمت قدیم آن چقدر بوده، قیمت جدید آن چقدر خواهد بود، کدام موزع فروش آن را بر عهده گرفته است. این کار با دقت زیاد توسط برنامه ورانگر انجام می‌شود و مدیریت را برای شما ساده‌تر می‌کند‌.

کاربرد دیگری که با استفاده از برنامه ورانگر جهت فروش محصولات پزشکی نصیب شما می‌شود، گزارش‌گیری با بیشترین سرعت است. می‌دانید که گزارش‌گیری فرایندی بسیار مهم در شرکت‌های پخش است و بهره‌گیری از آن موجب بهبود عملکردهای شرکت می‌شود.

شما می‌توانید با استفاده از برنامه ورانگر این کار را با سرعت بالایی انجام دهید. تنها کافی‌است که فیلترهای مربوط را اعمال کنید و سپس گزارش را به‌شکلی دقیق در بازه‌های زمانی مشخص تحویل بگیرید. این ویژگی می‌تواند در مدیریت محصولات انبار به شما کمک شایانی کند.

جمع‌بندی

از مهم‌ترین کالاهایی که در شرکت‌های پخش به‌فروش می‌رسد، تجهیزات پزشکی هستند. با استفاده از این تجهیزات می‌توانید به‌راحتی امور مختلف را انجام داده و مواردی مانند جراحی‌های پزشکی را راحت‌تر کنید. این محصولات برای بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز آموزشی اهمیت فوق‌العاده بالایی دارند. فروش این محصولات را می‌توانید با استفاده از سریال تولید انجام دهید.

شاید این کار برای سیستم‌های فروش ساده، کاری سخت باشد؛ اما استفاده از برنامه فروش ورانگر می‌تواند کار را برای شما بسیار راحت‌تر کند. در این مقاله تمامی سعی خود را کردیم تا نکات مهمی که دررابطه‌با استفاده از این برنامه وجود دارد را به شما آموزش دهیم. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ورانگر تماس بگیرید.

برخی مشتریان ورانگر در این راهکار