راهکار ورانگر در صنایع سلولزی

راهکار بچ نامبر و همچنین بچ پرایس در این صنعت مهم است و همچنین بحث سهمیه بندی کالا در لایه های مختلف فروش مطرح است.

راهکارهای صنایع سلولزی

راهکار بچ نامبر و همچنین بچ پرایس در این صنعت مهم است و همچنین بحث سهمیه بندی کالا در لایه های مختلف فروش مطرح است.

سلولزی

محصولات مهمی که در بازار نمونه‌های فراوانی از آن‌ها وجود دارد محصولات سلولزی (Cellulose) هستند. این محصولات در واقع همان کالاهای بهداشتی هستند که با پایه مواد سلولز طراحی و تولید شده‌اند. یکی از پرمصرف‌ترین و مهم‌ترین نمونه‌های این کالاها، دستمال توالت است.

کیفیت این کالاها بسیار مهم بوده و سهمیه‌بندی آن‌ها در برخی از شرایط برای شرکت‌ها و سازمان‌های بازرگانی مهم است. می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر این کار را انجام دهید. همراه ما باشید تا در ادامه به‌طور کامل این موضوع را با‌هم بررسی کنیم.

کالاهای سلولزی چه نوع محصولاتی هستند؟

اول از هر چیزی باید بدانید که کالاهای سلولزی چه نوع محصولاتی هستند. این کالاها در واقع در دسته‌بندی محصولات بهداشتی قرار می‌گیرند. به‌دلیل استفاده از مواد پایه Cellulose در تولید این کالاها، استفاده از آن‌ها تنها در شرایط بهداشتی کاربردی است.

می‌توانید از آن‌ها در شرایط مختلفی استفاده کنید. به‌طور مثال، یکی از مهم‌ترین این کالاها گوش‌پاک‌کن است. گوش‌پاک‌کن وسیله‌ای است که به‌وسیله آن می‌توانید درون گوش را پاک‌سازی کنید. این محصول بهداشتی بوده و خاصیت ضدباکتری نیز دارد.

انواع کالای سلولزی

برای این‌که بتوانید به‌راحتی محصولات Cellulose را به‌فروش برسانید، باید بدانید که چه کالاهایی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. از مهم‌ترین این کالاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. شرکت‌های پخش این محصولات را به‌صورت عمده و جزئی به‌فروش می‌رسانند تا نیاز افراد و فروشنده‌ها در هر‌جایی برطرف شود.

  • انواع گوش‌پاک‌کن

  • انواع دستمال و حوله کاغذی

  • دستمال‌های توالت در ابعاد مختلف

  • انواع پوشک برای نوزادان و کودکان

  • انواع پدهای بهداشتی برای بانوان و افراد مسن

چگونه باید محصولات سلولزی را به فروش رساند؟

سوالی که بسیاری از کاربران دررابطه‌با کالاهای Cellulose از ما می‌پرسند این است که چگونه باید آن‌ها را خریداری کنیم. در پاسخ به این سوال باید گفت که این کالاها را باید ازطریق روش‌هایی به‌فروش برسانید که هم قیمت جدید و هم قیمت قدیم قابل‌استفاده باشند.

همچنین باید تاریخ انقضا آن‌ها نیز مشخص شده و روش‌های استفاده هم در نظر گرفته شود. می‌توانید از راهکار بچ نامبر و بچ پرایس برای این کار استفاده کنید. همچنین بهره‌گیری از نرم‌افزارهای مدیریت فروش نیز می‌تواند شما را در این کار کمک کند.

راهکار بچ نامبر و بچ پرایس

سوال اصلی که وجود دارد این است که اصلا بچ نامبر و بچ پرایس چیست؟ Bach Number یا همان بچ نامبر یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی است که روی محصول قرار می‌گیرد. بچ نامبر در واقع همان سریال ساخت یک کالا است.

شرکت‌های تولیدکننده برای کنترل محصولات در هر سری تولید یک سریال مشخص برای محصولات آن سری در نظر گرفته و روی محصول چاپ می‌کنند. این موضوع باعث کنترل‌شدن محصولات و مدیریت آن‌ها است. بچ پرایس نیز قیمتی است که شرکت برای این سری تولید در نظر می‌گیرد.

سهمیه‌بندی در لایه‌های مختلف فروش چیست؟

به‌احتمال زیاد تابه‌حال نام سهمیه‌بندی فروش به گوشتان خورده است. در پاسخ به این سوال که سهمیه‌بندی فروش چیست باید گفت که سهمیه‌بندی روشی است که شرکت‌های پخش برای کنترل فروش از آن بهره می‌برند.

یک سری از محصولات و کالاها هستند که براساس درخواست دولت باید طبق سهمیه‌بندی به‌فروش برسند. یکی از مهم‌ترین این کالاها انواع پوشک هستند. به‌دلیل کمبود پوشک در کشور شرکت‌های پخش موظف‌اند تا هنگام فروش این کالاها به داروخانه یا فروشگاه‌ها، آن‌ها را سهمیه‌بندی کنند.

سهمیه‌بندی در لایه‌های مختلف فروش چیست؟

کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش ورانگر برای کالاهای سلولزی

یکی از بهترین ابزارهایی که می‌تواند شما را در فروش انواع محصولات Cellulose کمک کند، نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر است. این برنامه ویژگی‌هایی عالی داشته و کاربردهای فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر برای محصولات Cellulose به شما ارائه می‌دهد ثبت و فروش انواع این کالاها است. شما می‌توانید با استفاده از بارکد و سریال تولید کالاهای مختلف، آن‌ها را در سیستم شرکت ثبت کرده و حتی هنگام فروش پیگیری کنید.

شاید این کار به‌سادگی قابل‌انجام باشد؛ اما برنامه ورانگر آن را ساده‌تر و سریع‌تر کرده و فرایند را ایمن‌تر می‌کند. می‌توانید هنگام تسویه و فروش آن‌ها نیز از این نرم‌افزار استفاده کرده و موجودی تعدادی و ریالی را کنترل کنید.

راه‌کار استفاده از بچ نامبر و بچ پرایس بهترین راه‌کار برای فروش محصولات سلولزی است که توسط هر برنامه‌ای ارائه نمی‌شود. درصورت استفاده از بچ نامبر کنترل و مدیریت کالاها سریع‌تر خواهد شد. همچنین درصورتی‌که از بچ پرایس استفاده کنید، می‌توانید به‌راحتی قیمت قدیم و جدید محصولات را وارد کرده و هر زمان که صلاح دیدید از قیمت‌های بروز برای فروش استفاده کنید.

 این کار باعث یکپارچگی هر سری کالا شده و مدیریت آن‌ها را بسیار ساده می‌کند. در واقع با انجام این کار قیمت کالاهای قدیمی با جدید متفاوت خواهد شد. این‌گونه مشتریان با قیمت بهتری می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را از شما خریداری کنند.

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی مطلب نیز اشاره کردیم شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش، سهمیه‌بندی انواع کالاها را انجام دهید. برخی از کالاهای اساسی و مهم هستند که استفاده از آن‌ها برای خانواده‌ها و مشتریان مهم است.

در چنین شرایطی معمولا شرکت‌های پخش موظف هستند تا آن‌ها را در لایه‌های فروش مختلف سهمیه‌بندی کنند. این کار باعث می‌شود تا هر محصول به‌صورت یکسان بین مشتریان پخش شده و دیگر فروشگاهی نگران کمبود محصولات خود نباشد.

جمع‌بندی

محصولاتی که در هر فروشگاه و خانه‌ای پیدا می‌شود، شامل محصولات سلولزی هستند. این محصولات بر پایه مواد Cellulose تولید شده و کاربردهای مختلفی دارند. از مهم‌ترین مدل‌های این کالاها می‌توان به کالاهای بهداشتی مانند پوشک اشاره کرد.

بسیاری از این کالاها دارای قیمت‌های مصوب بوده و باید هر سری با قیمت جدید خود به‌فروش برسند. بااین‌حال اگر محصولی قیمت قدیم در انبار باقی‌مانده باشد می‌توانید با استفاده از بچ پرایس به‌راحتی آن را کنترل کرده و به‌فروش برسانید. تمامی این کارها را می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر انجام دهید. این برنامه کاربردهای فوق‌العاده‌ای دارد که تمامی آن‌ها را باهم در این مقاله بررسی کردیم.

برخی مشتریان ورانگر در این راهکار