راهکارهای ورانگر در صنایع قطعات خودرو

در این صنعت تعدد و تنوع کالا بسیار بالا است و میبایست پردازش اطلاعات در سیستم و همچنین در بخش گزارش گیری و گزارش دهی بسیار بالا باشد تا بتوان در مدت زمان کوتاهی به اطلاعات در بازه های زمانی بزرگ دست یافت، همچنین امکان دسته بندی کالا بصورت داینامیک فراهم است.

راهکارهای صنایع قطعات خودرو

در این صنعت تعدد و تنوع کالا بسیار بالا است و میبایست پردازش اطلاعات در سیستم و همچنین در بخش گزارش گیری و گزارش دهی بسیار بالا باشد تا بتوان در مدت زمان کوتاهی به اطلاعات در بازه های زمانی بزرگ دست یافت، همچنین امکان دسته بندی کالا بصورت داینامیک فراهم است.

قطعات خودرو

قطعات خودرو را می‌توان از محصولات و کالاهای بسیار مهمی دانست که در شرکت‌های پخش به‌فروش می‌رسند. قطعه‌هایی که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند، قطعاتی هستند که برای تعمیرکاران و خودروسازان بیشترین اهمیت را دارند.

ازآنجایی‌که تنوع در این دسته‌بندی زیاد است و شرکت‌های مختلفی نیز آن‌ها را تولید می‌کنند، کمی فروش آن‌ها سخت ‌شده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر برای این کار استفاده کنید. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر راجع‌‌به این موضوع با هم صحبت کنیم.

قطعات خودرو و اهمیت آن در بازار

اولین چیزی که باید دررابطه‌با لوازم‌جانبی خودرو بررسی کنیم، اهمیت آن‌ها در بازار است. هم‌زمان با ورود هر خودروی جدید به بازار ایران، شرکت‌های مختلف نیز نسبت به واردکردن قطعه‌های آن اقدام می‌کنند. این قطعات در واقع لوازمی هستند که برای تعمیر یا تقویت خودرو به‌کار می‌روند. به‌طور مثال، سپر جلویی یک خودرو از مهم‌ترین قطعه یدکی آن است و معمولا توسط نمایندگی‌های معتبر یا شرکت واردکننده پخش می‌شود.

چه کالاهایی در این دسته قرار می‌گیرند؟

سوالی که شاید ذهن شما را هم درگیر کرده باشد این است که چه کالاهای در دسته‌بندی قطعات خودرو قرار می‌گیرند؟ دررابطه‌با این سوال باید گفت که تنوع دراین‌زمینه بسیار بالا است و شرکت‌های مختلف برای خودروهای گوناگون محصولات مختلفی را تولید کرده‌اند. از مهم‌ترین این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع چراغ‌های روشنایی برای جلو و عقب خودرو

  • فلاشرهای آینه و گلگیر

  • سپرهای عقب و جلو

  • گلگیر راننده و شاگرد

  • قطعات سیستم برق مانند کامپیوتر، شمع‌ها و فیوزها

  • رینگ‌های خودرو

  • سیستم جلوبندی

  • قطعات موتور

اهمیت فروش قطعه خودرو باکیفیت

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که می‌توانند قطعات خودرو با کیفیت متوسط را به مشتریان بفروشند؛ اما باید گفت که این کار کاملا غلط است. درصورتی‌که قطعات یک خودرو بی‌کیفیت باشند، پس‌از مدت‌زمان کوتاهی خودرو دچار مشکل‌ می‌شود و هزینه‌های زیادی را روی دوش مشتری خواهد گذاشت.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتما از نمایندگی‌ها یا واردکنندگان معتبر، قطعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. با این کار هم مشتری از محصولات شما راضی خواهد بود و هم عمر لوازم ‌جانبی خودروی او افزایش پیدا می‌کند. اینگونه آن فرد به شما اعتماد کرده و دوباره برای خرید لوازم‌ یدکی پیش شما خواهد آمد.

به چه روشی باید قطعات خودرو به فروش برسند؟

روش فروش لوازم ‌جانبی خودرو از مهم‌ترین نکات برای پخش این کالاها است. می‌توانید به روش‌های مختلفی مانند خرده یا عمده این کالاها را به فروشنده‌های مختلف بفروشید. می‌توانید در وب‌سایت یا فروشگاه حضوری خود این کار را انجام دهید؛ اما این نکته را هم باید بدانید که مدیریت این کالاها بسیار سخت است.

می‌دانید برای هرکدام از قطعه‌ها کیفیت مشخص، مدل مخصوص و ویژگی‌های دیگری وجود دارد که استفاده از آن را برای شرایط خاص می‌کند. به همین دلیل باید از بهترین برنامه‌های تجاری و مدیریتی برای فروش آن‌ها استفاده کنید.

کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش ورانگر برای قطعات خودرو

ابزارهای گوناگونی وجود دارند که شما را در فروش لوازم ‌یدکی خودرو کمک می‌کنند. یکی از بهترین آن‌ها نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر است. ورانگر از موفق‌ترین تیم‌هایی است که درزمینه توسعه اپلیکیشن‌های تجاری فعالیت می‌کند. کاربردهایی که در این برنامه وجود دارند عبارت‌اند از:

یکی از بهترین کاربردهایی که با استفاده از نرم‌افزار ورانگر نصیب شما می‌شود، دسته‌بندی راحت‌تر قطعات انواع خودرو است. هر خودرو از بخش‌های مختلفی تشکیل ‌شده و هرکدام از آن‌ها نیازمند قطعات مختلفی برای کارکردن هستند.

شما می‌توانید برای ماشین‌های مختلف دسته‌بندی‌های خاص انجام دهید و آن‌ها را به‌فروش برسانید. سپس می‌توانید برای هرکدام از مدل‌ها یا حتی برندها نیز گروه‌بندی‌های خاص خود را انجام دهید. به‌طور مثال، می‌توانید ECU  برند بوش را در یک دسته‌بندی خاص قرار دهید تا مشتری راحت‌تر آن‌ها را پیدا کند.

یکی از آپشن‌های فوق‌العاده‌ای که با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر نصیب شما می‌شود، ثبت خودروهای مختلف است. شرکت‌های پخش معمولا محصولات و قطعات خودروهای مشخصی وارد می‌کنند. به‌طور مثال، برخی از شرکت‌ها قطعه‌های خودروی چینی و برخی دیگر تنها خودروهای داخلی را ارائه می‌کنند.

به همین دلیل در برنامه ورانگر این امکان برای شما فراهم‌ شده تا برندهای مختلف خودروسازان را به‌همراه مدل‌های متنوع محصولات آن‌ها  را در سیستم خود به‌عنوان یک دسته‌بندی مشخص، ثبت کنید. این کار می‌تواند مدیریت محصولات موجود در انبار را برای شما ساده‌تر کند.

گزارش‌گیری یکی از مهم‌ترین اموری است که در شرکت‌های پخش انجام می‌شود. در واقع به‌دلیل ارائه کالاهای مختلف توسط شرکت پخش، برای این‌که فروش راحت‌تر ‌شده و کنترل موجودی نیز به‌صورت سازماندهی انجام شود، سیستم گزارش‌گیری در نرم‌افزار ورانگر بهره‌برداری‌ شده است.

با استفاده از این سیستم می‌توانید از انواع کالاها به‌راحتی گزارش دریافت کرده و کندی سرعت را در آن مشاهده نکنید. همچنین قادر هستید تا  موجودی محصولات خود را به‌صورت آنلاین مشاهده و برای سامانه‌های دولتی ارسال کنید.

چرا باید از نرم افزار ورانگر برای این کار استفاده کنیم؟

سوالی که دراین‌رابطه پیش میاید این است که چرا اصلا باید از نرم‌افزار فروش ورانگر استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برنامه ورانگر یکی از بهترین ابزارها برای فروش قطعات خودرو است. این برنامه مزایایی عالی به شما ارائه داده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بسیار بالا در ثبت داده‌ها
  • بهره‌گیری از بهترین رابط کاربری برای استفاده مدیر فروش و پوزیشن‌های دیگر
  • لایه‌های دسترسی مختلف
  • بهره‌گیری از بهترین سیستم‌های امنیتی جهت جلوگیری از کلاه‌برداری و حملات سایبری
چرا باید از نرم افزار ورانگر برای این کار استفاده کنیم؟

جمع‌بندی

کالاهایی که برای تولیدکنندگان و تعمیرکنندگان خودرو بسیار مهم هستند، شامل قطعات خودرو می‌شوند. این قطعه‌ها بیشترین اهمیت را برای خریداران خودرو دارند. در واقع زمانی که خودرویی خراب می‌شود باید قطعه خراب‌شده را با نمونه باکیفیت و نو جایگزین کنید، در غیر این صورت عملکرد خودرو به مشکل خواهد خورد. برای فروش این قطعات چالش‌های مختلفی وجود دارد.

تمامی این چالش‌ها با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر از بین رفته و کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. در این مقاله تمامی سعی خود را کردیم که ویژگی‌های برنامه ورانگر و کاربردهای آن برای این محصولات را به شما ارائه دهیم. ورانگر برای تولید این برنامه از بهترین تیم‌های متخصص بهره برده تا کیفیت را افزایش دهد.

برخی مشتریان ورانگر در این راهکار