راهکارهای ورانگر در صنایع لبنی

در این راهکار علاوه بر راهکارهای متداول در صنایع میتوان به راهکار فروش گرم و همچنین تبلت های مخصوص توزیع و سرپرستی اشاره کرد، همچنین بحث موجودی منفی و همچنین موجودی کف انبارک در فروش گرم نیز کاملا مدیریت میشود، و میتوان فروشنده ها و موزعان را لحظه به لحظه رصد کرد.

راهکارهای صنایع لبنی

در این راهکار علاوه بر راهکارهای متداول در صنایع میتوان به راهکار فروش گرم و همچنین تبلت های مخصوص توزیع و سرپرستی اشاره کرد، همچنین بحث موجودی منفی و همچنین موجودی کف انبارک در فروش گرم نیز کاملا مدیریت میشود، و میتوان فروشنده ها و موزعان را لحظه به لحظه رصد کرد.

لبنی

از پرتقاضاترین و حساس‌ترین محصولاتی که در شرکت‌های پخش به‌فروش می‌رود، محصولات لبنی هستند. این محصولات، کالاهایی هستند که با استفاده از شیر حیوانات اهلی مانند گاو، گوسفند و شتر تولید می‌شوند. این محصولات نسبت به عوامل محیطی حساسیت بالایی داشته و درصورت فروش‌نرفتن فاسد خواهند‌شد.

به همین دلیل باید پس‌از تولید و تأمین به‌سرعت آن‌ها را به‌فروش رساند. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار Hot Sale به کمک نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر است. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر این موضوع را باهم بررسی کنیم.

محصولات لبنی چه محصولاتی هستند؟

اول از هر چیزی بهتر است بررسی کنیم و ببینیم که این محصولات چه نوع کالاهایی هستند. اگر قصد راه‌اندازی شرکت پخش دارید باید این موضوع را بدانید که این کالاها از حساس‌ترین موادغذایی به‌حساب می‌آیند. این محصولات از شیر حیواناتی مانند گاو و گوسفند تهیه می‌شوند که برای سلامت بدن بسیار مفید هستند.

از مهم‌ترین این محصولات می‌توان به شیر خام، خامه سنتی، سرشیر، دوغ، کره محلی و روغن حیوانی اشاره کرد. باید تمامی این محصولات در یخچال با دمایی خاص نگهداری‌شده و در مدت‌زمان خاصی مصرف شوند. در غیر این ‌صورت کهنه ‌شده و برای شرکت پخش موجب ضرر می‌شوند.

چرا باید محصولات لبنی را سریع به فروش رساند؟

سوالی که دررابطه‌با این موادغذایی وجود دارد این است که چرا شرکت‌های پخش سعی در این موضوع دارند که محصولات لبنی را هرچه سریع‌تر به‌فروش برسانند؟ در پاسخ این سوال باید گفت که این مواد تاریخ انقضای محدودی دارند.

در واقع تاریخ مصرف این کالاها به چندین ماه محدود ختم‌ شده و درصورتی‌که آن‌ها را به‌طور تازه به‌فروش برسانید سود بیشتری هم کسب خواهید کرد. مواد غذایی که کهنه می‌شوند ارزش خرید کم‌تری داشته و مشتری را راضی نمی‌کنند و در برخی مواقع نیز شاهد فاسد شدن آن‌ها هستیم.

روش فروش انواع محصولات لبنی

روش‌های گوناگونی وجود دارند که می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها به‌راحتی محصولات لبنی را بفروشید. یکی از بهترین این روش‌ها استفاده از فروش گرم (Hot Sale) است. به کمک این روش محصول پس‌از تحویل به شرکت پخش در مدتی کوتاه در اختیار موزع قرار بگیرد.

سپس موزع هم با استفاده از خودروی پخش محصول را به مشتریان ثابت یا احتمالی ارائه داده و در همان جا پس‌از دریافت سفارش محصول را به مشتری تحویل می‌دهد. این‌گونه محصولات راحت‌تر به‌فروش رفته و تاریخ مصرف آن‌ها نیز نخواهد گذشت.

بهترین راهکار برای فروش محصولات لبنی

راهکارهای مختلفی وجود دارد که استفاده از آن‌ها موجب فروش‌رفتن سریع این مواد غذایی می‌شود. یکی از بهترین این روش‌ها بهره‌گیری از نرم‌افزار فروش ورانگر است. ورانگر یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای فروش است که محصولاتی را برای شرکت‌های پخش ارائه داده است.

با استفاده از این برنامه می‌توانید کالاهای سریع مصرف یا همان FMCG را به‌راحتی به‌فروش رسانده و حتی انبارک موزع را نیز کنترل کنید. این اپلیکیشن ویژگی‌های گوناگونی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به‌سرعت بالا و امنیت داده‌های قوی اشاره کرد.

کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش ورانگر

موضوعی که باعث‌ شده کاربران بسیار زیادی از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر برای پخش لبنیات استفاده کنند این است که این برنامه عالی کاربردهای فراوانی را به شما ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از کاربردهای عالی که نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر به شما ارائه می‌دهد این است که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی انواع محصولات لبنی را دسته‌بندی کنید. محصولاتی که دراین‌زمینه قرار می‌گیرند، دسته‌بندی‌های گوناگونی داشته و دارای مدل‌های مختلفی هستند.

به همین دلیل مدیریت آن‌ها با کمک این برنامه بسیار راحت‌تر خواهد‌ شد. حتی می‌توانید به‌طور کامل موجودی انبار را برای محصولاتی مانند شیر، کره، پنیر و ماست  کنترل کرده و نگران منفی‌شدن موجودی این موارد نباشید.

با بهره‌گیری از نرم‌افزار پخش مویرگی ورانگر می‌توانید سیستم مدیریت فروش کالاهای تند مصرف یا همان Fast-Moving Consumer Goods (FMCG) را در دستگاه‌های مختلف انجام دهید. این کار بسیار راحت بوده و در کم‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

می‌توانید این برنامه را با چند کلیک ساده در سیستم‌عامل کامپیوتر شرکت یا حتی موبایل و تبلت موزع نصب کنید. قابلیت اتصال به اینترنت و پایداری عالی این برنامه باعث‌ شده تا بتوانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. همچنین قطعی آن از سرور هیچ‌وقت رخ نداده و همیشه شما را آنلاین نگه می‌دارید.

کاربرد دیگری که استفاده از آن موجب راحت‌ترشدن فروش این محصولات می‌شود رصد فروشنده گرم یا موزع است. با استفاده این برنامه می‌توانید موزع را به‌طور کامل کنترل کنید. موزع یا همان مسئول توزیع کالاها فردی است که فروش گرم لبنیات را بر عهده می‌گیرد.

این شخص با استفاده از خودروی باری و انبارک آن محصولات را به مشتریان ارائه داده و درصورت دریافت سفارش می‌تواند همان جا سفارش را تحویل داده و تسویه را انجام دهد. می‌توانید با کمک برنامه مدیریت فروش ورانگر تمامی فعالیت‌های موزع از جمله مسیربندی، ثبت سفارش، ثبت فاکتور، تسویه و دریافت چک را کنترل کنید.

دلایل استفاده از نرم افزار پخش مویرگی ورانگر

شاید با خودتان فکر کنید که چرا باید از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برنامه مدیریت فروش تیم ورانگر امکانات و ویژگی‌هایی عالی به شما ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش انواع کالاها به روش گرم، سرد و حتی نیمه‌گرم
  • کنترل موجودی انبار و انبارک و ارسال آن‌ها به سیستم اصلی شرکت
  • قابلیت ثبت گزارش روزانه
  • قابلیت اتصال به‌تمامی سامانه‌های مهم دولتی

جمع‌بندی

محصولات لبنی را می‌توان از پرفروش‌ترین محصولات در شرکت‌های پخش دانست. شرکت‌های پخش با ارائه محصولاتی مانند خامه، کره، روغن محلی، ماست و شیر می‌توانند سودهای زیادی کسب کنند. این محصولات در زندگی روزانه مورد نیاز بوده و به همین دلیل مشتریان به‌دنبال نمونه‌های تازه آن‌ها هستند.

اگر می‌خواهید به‌سرعت این محصولات را به‌فروش برسانید و از فاسدشدن آن‌ها جلوگیری کنید، می‌توانید از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر کمک بگیرید. تیم ورانگر بهترین متخصصان خود را برای توسعه این برنامه‌ها به‌کار گرفته است. با کمک این تیم برنامه‌ای تولید شده که کاربردهای زیادی را در اختیار شما قرار داده است.

برخی مشتریان ورانگر در این راهکار