راهکارهای ورانگر در صنایع لوازم خانگی

راهکار انتخاب سریال کالا بوسیله بارکدخوان و همچنین بحث ردیابی کالا با سریال منحصر بفرد از ورود کالا تا فروش و تحویل آن به مشتری میسر است.

راهکارهای صنایع لوازم خانگی

راهکار انتخاب سریال کالا بوسیله بارکدخوان و همچنین بحث ردیابی کالا با سریال منحصر بفرد از ورود کالا تا فروش و تحویل آن به مشتری میسر است.

لوازم خانگی

اگر به‌دنبال فروش لوازم خانگی هستید باید بدانید که این، دشواری‌های خود را دارد. این محصولات از حساس‌ترین کالاها به‌شمار می‌روند و کیفیت آن‌ها به‌شدت مهم است. فرقی نمی‌کند که چه کالایی را خریداری می‌کنید؛ از ماشین لباسشویی گرفته تا هود و فر.

تمامی این کالاها نیازمند ضمانت‌نامه‌های معتبر بوده و باید ازطریق مراجع قانونی وارد کشور شده باشند. استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر این کار را برای شما راحت‌تر کرده است. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

لوازم خانگی و اهمیت آن‌ها

از مهم‌ترین وسایلی که در هر خانه‌ای قابل مشاهده هستند، لوازم‌های خانگی است. این کالاها، وسایلی‌ هستند که می‌توانید به کمک آن‌ها امور مختلفی را در خانه انجام دهید. به‌طور مثال، یکی از مهم‌ترین این امور شستشوی لباس است.

ماشین ظرف‌شویی نوعی وسیله خانه است که می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن حدود 5 الی 10 کیلوگرم لباس را برای شما بشورد یا مثلا تلویزیون دستگاهی است که می‌تواند تمام مدت روز فیلم‌ها و تصاویر باکیفیت را برای شما نمایش دهد. به‌طور کلی این لوازم اهمیت بالایی دارند.

انواع کالای لوازم خانگی

برای آشنایی بیشتر با این محصولات بهتر است انواع مدل‌های آن را باهم بررسی کنیم. درصورتی‌که می‌خواهید در شرکت پخش این لوازم را به‌فروش برسانید، باید بدانید که کدام نوع‌ها مهم بوده و کدام یک مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کند. از مهم‌ترین این لوازم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخچال

  • تلویزیون

  • ماشین لباسشویی

  • ماشین ظرف‌شویی

  • گاز و فر و هود
  • جارو برقی

هرکدام از این لوازم وظایف خاصی را در خانه ‌به‌دوش گرفته‌اند به همین دلیل باید هنگام خرید، مشتری به گارانتی آن‌ها و کیفیت تولید توجه ویژه‌ای داشته باشد.

لوازم خانگی به چه روشی باید به فروش برسند؟

سوالی که شاید ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده باشد این است که به چه روشی باید این محصولات را به‌فروش رساند. برای این‌که بتوانید این لوازم را بفروشید، باید از روش‌های خاصی استفاده کنید. نکته مهم در این کار این است که حتما از تأمین‌کننده معتبر آن‌ها را تهیه کنید.

برخی از تأمین‌کننده‌ها لوازم فیک یا قاچاق را وارد بازار می‌کنند که کیفیت پایینی داشته و تأییدیه گمرک را ندارد. چنین محصولاتی گارانتی معتبر نداشته و خرید آن‌ها به هیچ مشتری پیشنهاد نمی‌شود. همچنین توجه داشته باشید که هرگز نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.

آیا می‌توان لوازم خانگی را ردیابی کرد؟

همچنین باید این نکته را بدانید که این امکان وجود دارد تا این کالاها را ردیابی کنید. منظور از ردیابی این است که با استفاده از سریال کالا، ابتدا اصالت آن را چک کرده و بعد‌از ثبت در انبار تا تحویل به مشتری آن را ردیابی کرد.

به‌طور مثال، می‌توانید فروش یک محصول را ثبت کرده و حتی دریافت خدمات پس‌از فروش توسط مشتری را نیز به آن اضافه کنید. چنین کاری شاید با ابزارهای مختلفی قابل ‌انجام باشد. باید به اهمیت آن توجه کنید تا از فروش محصول به‌درستی مطمئن‌ شده و اصالت آن را بررسی کنید.

نرم افزار مدیریت فروش ورانگر؛ بهترین راهکار برای پخش لوازم خانگی

همان‌طور که گفتیم روش‌های مختلفی برای ردیابی و فروش این محصولات وجود دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر اشاره کرد. ورانگر یکی از شرکت‌های بزرگ توسعه‌دهنده نرم‌افزارها و ابزارهای تجاری است که محصولات خاصی را برای شرکت‌های پخش ارائه کرده است.

برنامه پخش مویرگی و مدیریت فروش ورانگر ویژگی‌هایی عالی داشته و می‌تواند شما را در ثبت و فروش انواع لوازم و دستگاه‌های خانگی کمک کند. مهم‌ترین دلیل استفاده از این برنامه، وجود کاربردهای عالی و ویژگی‌هایی است که در اختیار افراد قرار می‌دهد.

کاربردهای نرم افزار ورانگر

همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم، نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر برای فروش انواع وسایل خانگی بسیار کاربردی و مهم است. از مهم‌ترین کاربردهایی که این برنامه به شما ارائه می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مهم‌ترین کاری که می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر انجام دهید این است که این برنامه را برای ثبت و ردیابی سریال کالاها استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید با ثبت‌کردن سریال این محصول در سیستم شرکت، فروش آن را ردیابی کرده و ببینید که به چه روشی به مشتری تحویل داده می‌شود.

این موضوع برای لوازم خانگی اهمیت بسیار زیادی دارد. در بسیاری از شرایط ممکن است محصول قاچاق باشد و شما از این موضوع خبر نداشته باشید. ثبت سریال آن می‌تواند اصالت کالا را به شما اطلاع دهد و باعث می‌شود تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

کاربرد دیگری که با استفاده از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر نصیب شما می‌شود، استفاده از آن برای پیگیری فروش محصولات لوازم خانگی است. اگر به‌دنبال این هستید که در شرکت پخش، به‌راحتی لوازم و دستگاه‌های خانگی را به مشتری برسانید، می‌توانید از برنامه ورانگر کمک بگیرید.

درصورت ثبت سریال کالا در این سیستم، با ثبت‌شدن فاکتور و حتی تحویل‌دادن کالا به مشتری، می‌توانید از خروج انبار تا رسیدن محصول به‌دست خریدار کالا را کنترل و ردیابی کنید. این کار باعث افزایش امنیت فروش و صحت ارسال کالا به خریدار می‌شود.

ویژگی دیگری که در نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر وجود داشته و توانسته کاربردهای عالی در اختیار شما قرار دهد، بررسی گارانتی انواع محصولات خانگی است. اگر توجه کرده باشید حتما می‌دانید که تمامی دستگاه‌ها و ابزارهایی که در خانه استفاده می‌شوند دارای ضمانت‌نامه معتبر هستند.

این گارانتی زمانی به درد می‌خورد که کالای شما خراب‌ شده و بخواهید با کم‌ترین هزینه آن را تعمیر کنید. با کمک برنامه ورانگر می‌توانید ضمانت‌نامه کالاها را بررسی کرده و درصورت معتبر بودن، آن را در اختیار مشتری قرار دهید.

جمع‌بندی

محصولاتی که در دسته‌بندی لوازم خانگی قرار می‌گیرند از مهم‌ترین کالاهایی هستند که توسط شرکت‌های پخش تأمین می‌شوند. این محصولات اساسی بوده و برای هر خانه‌ای مهم هستند. شرکت‌های پخش برای این‌که بتوانند به‌راحتی این کالاها را به‌فروش برسانند باید ابتدا اصالت کالا و ضمانت‌نامه آن را بررسی کرده و سپس محصول را در اختیار مشتری قرار دهند.

این کار شاید کمی زمان‌بر و پیچیده باشد؛ اما درصورتی‌که از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر استفاده کنید، کنترل و ردیابی چنین کالاهایی برای شما راحت‌تر خواهد شد. در این مقاله آموزشی تمامی نکاتی که دررابطه‌با این نرم‌افزار و کاربردهای آن وجود دارد را بررسی کردیم تا راحت‌تر از آن برای اهداف خود بهره ببرید.

برخی مشتریان ورانگر در این راهکار