سامانه فروش سازمانی(B2B)

پلتفرمی برای مدیریت فروش سازمانی و B2B است که از طریق ان مشتریان شرکت های پخش میتوانند مستقیم و در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به ثبت سفارش نمایند و همزمان از طریق اپلیکیشن در جریان جشنواره ها و تخفیف ها قرار می گیرد این ابزار به شرکت های پخش کمک میکند تا هزینه های ویزیت را کاهش دهند این پلتفرم میتواند با رنگ و لوگوی اختصاصی و بصورت سفارشی نیز پیاده سازی گردد.

سامانه فروش B2B

سامانه فروش B2B

سامانه فروش B2B را باید از مهم‌ترین سامانه‌هایی که برای خریدوفروش کالاهای مختلف وجود دارد نام‌گذاری کرد. شرکت‌های پخش برای این‌که بتوانند به‌راحتی انواع کالاهای خود را تأمین کنند، باید به تولیدکننده یا تأمین‌کنندگانی مراجعه کرده و با خرید کالاهای موردنیاز انبار را شارژ کنند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که برای این کار سامانه‌ای به وجود آمده که می‌تواند دریافت کالاها را راحت‌تر کند. توصیه ما به شما این است که برای آشنایی بیشتر با سامانه B2B مطالب این مقاله را از دست ندهید و تا انتها همراه ما باشید.

فروش B2B به چه معنا است؟

اولین نکته‌ای که باید دررابطه‌با سامانه فروش B2B بررسی کنیم این است که فروش B2B به چه معنایی است. باید گفت که این سامانه را به نام Business-to-Business یا همان بیزینس به بیزینس نیز می‌شناسند. این یعنی این روش فروش به‌ معنای این است که می‌توانید با کمک آن کالاهایی را از شرکتی به شرکت دیگر انتقال دهید.

 به‌ طور مثال، زمانی که شرکت پخش کالای خواب محصولات خود را از تأمین‌کننده تهیه کند، باید از این سامانه و روش فروش B2B استفاده کند. می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر این سامانه کاربردهای آن را نیز مطالعه کنید.

کاربردهای سامانه فروش B2B

نکته‌ای مهم که دررابطه‌با سامانه فروش بی‌توبی وجود دارد این است که کاربردهای بسیاری برای آن ثبت ‌شده که هر‌کدام می‌توانند به نحوی در کیفیت کار شما موثر باشند. از مهم‌ترین این کاربردها می‌توان به خرید کالاهای مختلف توسط شرکت تأمین‌کننده و ثبت آن در انبار شرکت اشاره کرد.

می‌توانید کالاهای موردنیازی که برای شرکت خود نیاز دارید را از طریق این سامانه سفارش دهید و به‌راحتی هزینه‌های آن را تسویه کنید. از‌ طرف‌ دیگر این سامانه می‌تواند به شما در امور دیگر نیز کمک کند. همچنین این برنامه سرعت بسیار بالایی دارد و زمان کمی را از شما خواهد گرفت.

نحوه عملکرد سامانه فروش B2B

برای این‌که دقیق‌تر با سامانه فروش B2B آشنا شوید بهتر است نحوه عملکرد آن را بررسی کنید. جهت استفاده از این سامانه باید ابتدا ابزاری را برای اتصال به آن پیدا کنید. سپس باید برنامه را تهیه کرده و به ‌حساب کاربری خود وارد شوید.

در این مرحله می‌توانید شرکت مدنظر را برای تهیه کالاهای خاص پیدا کرده و ثبت سفارش را انجام دهید. پس ‌از این کار فاکتور برای شما صادر می‌شود و می‌توانید از طریق روش‌های گوناگون نسبت به تسویه فاکتور اقدام کنید.

بهترین ابزار برای فروش B2B

روش‌های گوناگونی وجود دارد که اتصال به سامانه فروش B2B و استفاده از آن را برای شما ممکن می‌کند. یکی از مهم‌ترین ابزارها برای این کار نرم افزار مدیریت فروش تیم ورانگر است. ورانگر از شرکت‌های مشهور در‌زمینه توسعه انواع برنامه‌های کاربردی و سیستم‌های فروش است.

شما می‌توانید ازطریق این برنامه کاربردهای بسیاری را دریافت کنید. این کاربردها علاوه ‌بر سهولت فروش و خرید کالاها، استفاده از خدمات دیگر مانند کنترل انبار و فاکتورهای فروش را برای شما ساده‌تر می‌کنند. تنها کافی‌است این برنامه را تهیه و آن را به سیستم شرکت خود متصل کنید.

Product Quality Index

Energy Generation

بهترین ابزار برای فروش B2B

در قسمت‌های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم که برای استفاده از سامانه فروش می‌توانید نرم افزار کاربردی مدیریت فروش ورانگر را تهیه کنید. این برنامه کاربردهایی عالی دارد که شما را در پخش و دریافت محصولات کمک می‌کند. مهم‌ترین این کاربردها شامل موارد زیر هستند:

بهره‌گیری از سامانه فروش B2B

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی در برنامه پخش مویرگی و مدیریت فروش ورانگر وجود دارد، استفاده از سامانه فروش است. همان‌طور که توضیح دادیم، فروش B2B روشی است که برای انتقال مالکیت کالاها بین شرکت‌های مختلف استفاده می‌شود.

برای این کار باید دانشی کافی درباره فروش بیزینس به بیزینس داشته باشید. در این راستا استفاده از نرم افزار فروش ورانگر کار را برای شما راحت‌تر کرده و سرعت خرید کالاهای مورد نیاز را بیشتر می‌کند. این کار با استفاده از سیستم‌های آنلاین انجام‌ شده و امکان ثبت داده به‌صورت آفلاین نیز در آن به وجود آمده است.

کنترل فاکتورها و معاملات

کاربردی مهم که در نرم افزار مدیریت فروش ورانگر وجود دارد این است که می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی فاکتورها و معاملات انجام‌شده را کنترل کنید. شرکت‌های مختلف ممکن است کالاهای زیادی را به روش فروش B2B خرید یا فروخته باشند.

به همین دلیل برای ساده‌تر کردن کار برنامه، تیم ورانگر این امکان را به شما می‌دهد که به‌راحتی فاکتورهای ثبت‌شده را کنترل کرده و معاملاتی که انجام داده‌اید را مشاهده کنید. همچنین امکان تسویه برخی از فاکتورها و استعلام مطالبات نیز وجود خواهد داشت.

ثبت کالاها در انبار

ویژگی دیگری که می‌تواند از مهم‌ترین کاربردهای اپلیکیشن پخش مویرگی تیم ورانگر باشد، امکان ثبت کالاها در انبار به‌صورت آنلاین است. پس‌از این کالاهایی را به روش فروش B2B خریداری کردید، می‌توانید به‌سرعت آن‌ها را در انبار ثبت کرده و موجودی را نیز به روش‌های مختلف آپدیت کنید.

همچنین می‌توانید از سیستم ارتباط با سامانه‌های دولتی برای ثبت موجودی و نرخ ورود و خروج کالاهای انبار در سامانه جامع انبارها نیز بهره ببرید. این کار به‌سرعت انجام ‌شده و امکان خطا نیز در آن وجود نخواهد داشت.

چرا باید از نرم افزار پخش مویرگی ورانگر استفاده کنیم؟

سوالی که بسیاری از کاربران دررابطه‌با بهره‌گیری از سامانه فروش B2B و نرم افزار ورانگر از ما می‌پرسند این است که چرا باید برای این کار از نرم افزار ورانگر استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مزایای زیادی برای استفاده از این برنامه وجود دارد که در‌صورت تهیه آن، نصیب شما می‌شوند. از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از بهترین سیستم‌های آنلاین برای برقراری ارتباط با سامانه فروش B2B
  • امکان ثبت داده‌ها به‌صورت آنلاین و آفلاین
  • قابلیت ارتباط با سامانه‌های دولتی
چرا باید از نرم افزار پخش مویرگی ورانگر استفاده کنیم؟

جمع‌بندی

شما می‌توانید با استفاده از سامانه فروش B2B به‌راحتی کالاهایی که نیاز دارید را از شرکت‌های تأمین‌کننده یا تولیدکننده تهیه کنید. فروش B2B روشی از فروش است که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید کالاها را بین شرکت‌های واسط انتقال دهید. روش‌های گوناگونی برای استفاده از این سامانه وجود دارد که بهترین آن‌ها بهره‌گیری از نرم افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی تیم ورانگر است.

این نرم افزار قابلیت‌های عالی در اختیارتان قرار داده و به همین دلیل شما می‌توانید با تهیه آن به‌راحتی از روش‌های مختلف فروش استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم تا روش فروش B2B را بررسی کرده و اطلاعات کافی را به شما ارائه دهیم.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.