سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS)

سرویس ردیابی ویزیتور و فروشنده که از طریق GPS موبایل و تبلت انجام می‌شود و به منظور کنترل رعایت مسیربندی ویزیت توسط سرپرست مورد استفاده قرار میگیردو اقدامات ویزیتور و فروشنده را طی مسیر (مانند توقف، ثبت سفارش، و …) با استفاده از علائم بر روی نقشه نمایش می‌دهد.

سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS)

سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS)

یکی از ابزارهای موردنیاز هر شرکت پخش، سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS) است. همان‌طور که از نام این سرویس پیداست، شما می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی فروشنده یا ویزیتور شرکت را کنترل کنید و مسیری که برای فروش کالاها طی می‌کند را مورد بررسی قرار دهید.

این کار با استفاده از دقیق‌ترین سرویس GPS انجام می‌گیرد و دقت بالایی را در انجام امور به شما ارائه می‌دهد. تیم ورانگر با استفاده از بهترین متخصصان، این برنامه را تولید کرده تا بهترین ویژگی‌ها را به شما ارائه دهد. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر درباره این موضوع با هم صحبت کنیم.

سامانه کنترل و ردیابی فروشنده چیست؟

یکی از بهترین ابزارهایی که شرکت‌های پخش می‌توانند برای سهولت امور خود انجام دهند، کنترل و ردیابی فروشنده‌هایشان با استفاده از سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS) است. می‌توانید با کمک این سامانه به‌راحتی امور مختلف فروشنده و ویزیتور خود را کنترل کنید.

این سامانه فوق‌العاده توسط شرکت‌های گوناگونی استفاده ‌شده و می‌تواند نیازهای شما را به ‌طور کامل برطرف کند. با استفاده از این سامانه که قابلیت ردیابی ویزیتور ازطریق GPS و کنترل مسیربندی را دارد، شما قادر به مدیریت امور فروش هستید.

چرا باید فروشنده ردیابی شود؟

سوالی که شاید در ذهن شما ایجاد شده باشد این است که چرا اصلا باید از سامانه ردیابی فروشنده برای کنترل فروشنده استفاده کنیم؟ فروشنده‌های گوناگونی در شرکت‌های پخش کار می‌کنند. هرکدام از فروشنده‌ها و ویزیتورها نقش خاصی در شرکت دارند و می‌توانند امور خاصی را برای شرکت به ثمر برسانند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که ممکن است مسیربندی یا فروش برخی از کالاها توسط این شرکت به‌صورت اشتباه انجام بگیرد. برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید با کمک سامانه رهگیری ویزیتورها را کنترل کنید.

سامانه GIS به درد چه افرادی می ‌خورد؟

نکته بسیار مهمی که باید دررابطه‌با سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS) بدانید این است که چه افرادی از این برنامه استفاده می‌کنند. شرکت‌های پخش باید از این سامانه بهره ببرند تا امور فروش و کنترل ویزیتورها راحت‌تر شود.

وظیفه فروشنده و ویزیتور این است که این سامانه را در تبلت یا موبایل خود داشته باشد و همیشه GPS دستگاه هوشمند خود را روشن نگه دارد. مدیر فروش یا سرپرست ویزیتور می‌تواند با بهره‌گیری از این سامانه، داده‌های موردنیاز جهت کنترل فروشنده را در اختیار بگیرد و گزارش‌ها را مشاهده کند.

بهترین ابزار برای ردیابی فروشنده

ابزارهای گوناگونی وجود دارند که استفاده از سامانه کنترل و ردیابی فروشنده را برای شما ممکن می‌کنند. یکی از بهترین این ابزارها نرم افزار مدیریت و کنترل فروش ورانگر است. بعید است که نام شرکت ورانگر را نشنیده باشید؛ یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اپلیکیشن‌های تجاری و حسابداری، شرکت ورانگر است.

این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین حرفه‌ای، بهترین ابزارها را برای شرکت‌های پخش توسعه می‌دهد. سامانه رهگیری ویزیتور با کمک این تیم پیاده‌سازی شده و امکانات عالی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین ابزار برای ردیابی فروشنده

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS) ورانگر

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید دررابطه‌با سامانه ردیابی فروشنده  بررسی کنید، کاربردهایی است که این سامانه به شما ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ردیابی فروشنده یا ویزیتور از طریق موبایل و تبلت

یکی از کاربردهای فوق‌العاده‌ای که می‌توانید با استفاده از سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS) ورانگر از آن بهره ببرید، ردیابی فروشنده یا ویزیتور با استفاده از موبایل و تبلت است. بسیاری از فروشنده‌ها و ویزیتورها تمامی امور فروش را با کمک گوشی هوشمند خود انجام می‌دهند.

از همین طریق می‌توانید به‌راحتی با نصب اپلیکیشن و روشن‌کردن GPS گوشی، به‌راحتی فروشنده را ردیابی کنید. این‌گونه می‌توانید مسیر طی شده توسط ویزیتور را بررسی کرده و زمان فروش را نیز به ‌طور دقیق چک کنید.

کنترل مسیربندی ویزیت توسط سرپرست

از دیگر کاربردهایی که با کمک سامانه کنترل و ردیابی فروشنده می‌توانید از آن بهره ببرید، کنترل مسیربندی ویزیت توسط سرپرست است. دقت کنید که ویزیتور باید طبق یک مسیر خاص به فروشگاه‌ها و مشتریان گوناگون سر بزند و به ‌اصطلاح آن‌ها را ویزیت کند.

به همین دلیل سرپرست ویزیتور یا مدیر فروش می‌تواند با استفاده از این سامانه به‌راحتی مسیربندی ویزیت را مشخص کند و در صورت تاخیر در ویزیت یا تغییر مسیر به ویزیتور تذکرهای لازم را ارائه دهد. این کار باعث افزایش کیفیت خدمات‌رسانی شرکت پخش خواهد شد.

کنترل اقدامات ویزیتور

با استفاده از سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS) می‌توانید کاربرد دیگری مانند کنترل اقدامات ویزیتور را دریافت کنید. در واقع زمانی که این سرویس در موبایل یا تبلت ویزیتور نصب می‌شود، شخص می‌تواند با استفاده از آن سفارش‌های مختلف را دریافت کند و تسویه‌هایی را انجام دهد.

سرپرست می‌تواند تمامی این اقدامات را به‌ شکل یک رویداد در سیستم خود مشاهده کند. اقداماتی مانند توقف، زمان توقف، محصولات فروش‌رفته، فاکتورهای ثبت‌شده و تسویه‌های صورت‌گرفته توسط این برنامه قابل‌کنترل هستند. این کار هم باعث می‌شود تا گزارش‌ها به‌ طور کامل و دقیق در شرکت پخش موجود باشند.

مزایای استفاده از سرویس GIS ورانگر

نکته‌ای مهم که باید دررابطه‌با استفاده از سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS) ورانگر بدانید، این است که این برنامه نسبت به دیگر سرویس‌ها مزایای فوق‌العاده‌ای دارد. می‌توانید با بهره‌گیری از این برنامه به‌راحتی مزیت‌هایی را دریافت کنید که در هیچ سرویس یا برنامه‌ای یافت نمی‌شوند. از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بسیار بالا در ثبت داده‌ها
  • ارتباط‌گیری با دیگر سامانه‌های شرکت
  • ذخیره داده‌ها در گوشی و سرور شرکت
  • امکان کار به‌صورت آفلاین
  • رابط کاربری حرفه‌ای اما ساده
  • کنترل دقیق و سرعت بالا در انتقال داده

جمع‌بندی

ابزاری که هر شرکت پخشی باید از آن استفاده کند، سامانه کنترل و ردیابی فروشنده (GIS) است. با استفاده از این سامانه می‌توانید به‌راحتی ویزیتور یا فروشنده را کنترل کنید. در واقع این برنامه چنین امکانی را می‌دهد که می‌توانید با بهره‌گیری از آن مسیربندی فروشنده را بررسی کرده و سفارش‌های ثبت ‌شده را نیز کنترل کنید.

از طرف ‌دیگر این برنامه به شما امکان رهگیری و تشخیص تخلف را نیز خواهد داد. تیم ورانگر با استفاده از بهترین متخصصان حسابداری و برنامه‌نویسی توانسته بهترین ابزارها را برای شما تولید و خدماتی عالی را به‌تمامی شرکت‌های پخش و بازرگانی‌ها عرضه کند.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.