مراقبت از مشتری

خدماتی که به منظور مدیریت و مراقبت از تجربه ی مشتری ارایه میشود و با ارتباط با مشتری از طریق کانالهای ارتباطی مختلف اقدام به جمع آوری بازخورد برای میزان رضایت آنها و تلاش برای حفظ وفاداری مشتریان میکند!

مراقبت از مشتری

مراقبت از مشتری

اگر در شرکت پخش کار می‌کنید یا مدیریت آن را بر عهده دارید، باید به مراقبت از مشتری اهمیت زیادی دهید. این کار موجب می‌شود تا سطح اطمینان مشتری به خدمات شما بیشتر شود. همچنین می‌توانید با استفاده از این روش به‌راحتی اطلاعات زیادی را از مشتریان خود جمع‌آوری کنید.

همراه ما باشید تا در ادامه علاوه‌بر آشنایی بیشتر با این روش، بهترین ابزار برای پیاده‌سازی آن را به شما معرفی کنیم. برنامه مدیریت فروش ورانگر بهترین انتخاب برای این کار خواهد بود، چون‌که این برنامه با کمک بهترین توسعه‌دهندگان، متخصصان اقتصادی و بازاریابی طراحی شده است.

مراقبت از مشتری به چه معنایی دارد؟

مراقبت از مشتری به چه معنایی دارد؟

ممکن است بسیاری از افراد به مراقبت‌کردن از مشتری اهمیت ندهند یا با آن آشنایی نداشته باشند. پس در پاسخ به این سوال که مراقبت از مشتری چه معنایی دارد، باید گفت که این موضوع به‌معنای این است که رفتار مشتری را زیرنظر بگیرید و ببیند که آیا مشتری از خدمات شما رضایت دارد یا خیر. در واقع می‌توان این روش را مشابه با روش تحقیقات بازار فروش دانست.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا ازطریق روش‌های گوناگونی این کار را انجام داده و کیفیت خدمات خود را برای مشتریان بهبود دهید. یکی از معروف‌ترین این روش‌ها استفاده از کانال‌های ارتباطی با مشتریان است. به‌طور مثال، ثبت نظر در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی را می‌توان یکی از روش‌های این دسته دانست. همچنین توجه داشته باشید که این کار باعث افزایش وفاداری مشتریان شما نیز می‌شود.

اهمیت مراقبت از مشتری برای شرکت‌های پخش

شاید برایتان سوال باشد که چرا و چقدر این کار برای شرکت‌های پخش اهمیت دارد؟ در پاسخ باید گفت که این موضوع بسیار مهم بوده و باید بیشترین اهمیت را برای هر شرکت داشته باشد. درصورتی‌که تجربه مشتری شما از خدمات شرکت مناسب نباشد، نمی‌توانید آن را به‌عنوان یک مشتری ثابت حفظ کنید.

به همین دلیل باید از روش‌هایی که در این حوزه وجود دارد، استفاده کنید و تا جای ممکن رضایت مشتریان خود را مورد بررسی قرار دهید. از مهم‌ترین این اطلاعات می‌توان به مواردی مانند رضایت از کیفیت کالاهای مختلف اشاره کرد.

مراقبت از مشتری شامل چه مواردی است؟

سوالی که در اینجا وجود دارد این است که مراقبت از مشتری شامل چه مواردی است؛ در پاسخ به این سوال باید گفت که این کار شامل موارد مختلف و مهم است که بررسی آن‌ها باید در اولویت قرار بگیرد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی تجربه کاربری مشتری در استفاده خدمات
  • سرعت ثبت سفارش و پرداخت مشتری

  • بررسی اطلاعات مشتری و ردیابی الگوهای خرید آن

  • مطالعه نظرات مشتری برای کالاها و خدمات مختلف شرکت

  • بررسی مدت‌زمان سفارش‌گیری و محصولات مورد نیاز به‌صورت ماهیانه

مراقبت از مشتری شامل چه مواردی است؟

بهترین ابزار برای مراقبت از تجربه مشتری

شاید با خودتان بگویید که با موارد ذکرشده مراقبت از مشتری کار سخت و زمان‌بری است؛ اما در پاسخ شما باید گفت که این کار با استفاده از ابزارهایی مانند نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر بسیار ساده‌تر خواهد شد. می‌توانید با استفاده از این برنامه به‌راحتی انواع خدمات را بررسی کرده و آن‌ها را آنالیز کنید.

امکانات بسیار زیادی در اپلیکیشن ورانگر وجود دارد که موجب شده استفاده از آن در شرکت‌های پخش بزرگ و حرفه‌ای امری مهم به‌حساب بیاید. مهم‌ترین دلیل این موضوع کاربردهایی است که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.

اقدامات ورانگر برای مراقت از مشتریان

ارتباط از طریق کانال‌های ارتباطی

جمع‌آوری اطلاعات مختلف

ثبت بازخورد و میزان رضایت مشتری

چرا باید از نرم افزار ورانگر برای ثبت رضایت مشتری استفاده کنیم؟

جمع‌بندی

بیش از هزاران شرکت فعال در صنعت پخش ایران