نرم افزار ارسال پیامک

با این نرم افزار امکان اطلاع رسانی به مشتریان از طریق پیامک بر اساس الگو های پیش فرض و یا اختصاصی وجود دارد مانند سرسید چک ، زمان توزیع کالا و یا تسویه فاکتور و … .

نرم افزار ارسال پیامک

نرم افزار ارسال پیامک

یکی از بهترین ابزارها برای شرکت‌های پخش و بازرگانی، نرم افزار ارسال پیامک است. برنامه‌هایی که می‌توانند به شما در ارسال پیامک‌های گزارشی یا تبلیغاتی کمک کنند را اپلیکیشن ارسال پیامک می‌گویند. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند از طریق ارتباط با سرویس‌های پیامکی، به مشتریان شما داده‌هایی نظیر گزارشات خرید را ارسال کنند.
البته کاربرد دیگر این ابزار، استفاده از آن برای اهداف تبلیغاتی است. شما می‌توانید با دریافت شماره‌های محلی از سرویس‌های پیامکی، پیام تبلیغاتی به مشتریان محلی خود ارسال کنید. نکات زیادی برای استفاده از این برنامه وجود دارد که باید تمامی این نکات را بررسی کنید.
همراه ما باشید تا در ادامه یکی از بهترین محصولات تیم ورانگر یعنی برنامه ارسال پیامک را به شما معرفی کنیم. در ادامه به بررسی دقیق و کامل این موضوع خواهیم پرداخت و کاربردهایی که برای این برنامه وجود دارد را نیز به شما ارائه می‌دهیم.

نرم افزار ارسال پیامک چیست؟

اگر به‌دنبال این هستید که ارتباط با مشتریان خود را دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر پیش ببرید، باید از اپلیکیشن ارسال پیامک استفاده کنید. برنامه ارسال پیامک یکی از ابزارهای فوق کاربردی است که شرکت‌های پخش، فروشگاه‌ها و سایت‌های فروشگاهی می‌توانند از آن استفاده کنند.

 با کمک این برنامه می‌توانید با استفاده از الگوریتم‌های از پیش تعین‌شده یا الگوریتم‌های اختصاصی پیامک‌هایی را به مشتریان ارسال کنید. به ‌طور مثال، می‌توانید پیامکی مبنی بر تخفیف‌های جدید در محصولات خود برای کاربران سایت ارسال کنید.

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار ارسال پیامک

نکته مهمی که درباره اپلیکیشن ارسال پیامک وجود دارد این است که این برنامه کاربردهای گوناگونی دارد. این کاربردها هم برای فروشگاه‌ها و هم برای شرکت‌های پخش مهم بوده و می‌توانند در عملکرد آن‌ها موثر باشند. مهم‌ترین این کاربردها عبارت‌اند از:

اطلاع‌رسانی به مشتریان

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که با تهیه و نصب اپلیکیشن ارسال پیامک به شما ارائه داده می‌شود، اطلاع‌رسانی به مشتریان است. درصورتی‌که فردی در سایت شما ثبت‌نام کرده باشد، یا شماره آن در سیستم شرکت وجود داشته باشد، می‌توانید به این شماره گزارشات مختلفی را ارسال کنید. به ‌طور مثال، جشنواره‌های فروش و تخفیف‌های تابستانه.

از ‌طرف ‌دیگر می‌توانید گزارشاتی مبنی بر تکمیل خرید، ثبت سفارش، رهگیری سفارش و غیره را نیز برای مشتریانی که با شما همکاری می‌کنند نیز ارسال کنید. این کار اعتماد مشتری را بیشتر جلب می‌کند و شما را حرفه‌ای‌تر جلوه می‌دهد.

استفاده برای اهداف تبلیغاتی

از دیگر کاربردهای فوق‌العاده عالی که توسط نرم افزار ارسال پیامک به شما ارائه می‌شود، استفاده از این سیستم برای اهداف تبلیغاتی است. شما می‌توانید از طریق سرویس‌های ارسال پیامک، شماره‌تلفن کاربرانی که در حوزه خاصی فعالیت کرده یا در منطقه خاصی زندگی می‌کنند را دریافت کنید.

 سپس می‌توانید داده‌هایی یکسان و از پیش تعیین‌شده مشخص کرده و در بازه‌های زمانی مشخص به‌عنوان تبلیغات برای این افراد ارسال کنید. این امر یک روش تبلیغاتی بوده و می‌تواند بازدید سایت فروشگاه یا شرکت پخش را بیشتر کند.

نرم افزار ارسال پیامک در چه زمینه‌هایی کار می‌کند؟

سوالی که شاید ذهن کاربران را درگیر کرده باشد، این است که برنامه ارسال پیامک در چه زمینه‌های پیامک ارسال می‌کند؟ می‌توانید پیامک‌های گوناگون با عنوان‌های مختلف و داده‌های متنوع برای مشتریان خود ارسال کنید. این سیستم در زمینه‌های زیر کار می‌کند:

کاربرد فوق‌العاده‌ای که با کمک برنامه ارسال پیامک نصیب شما می‌شود، استفاده از این سیستم برای اطلاع‌رسانی سررسید چک است. در بسیاری از شرایط مشتریان به‌جای تسویه نقدی، چکی را برای شرکت پخش ثبت می‌کنند تا در موعد مشخصی پاس شود.

برای این‌که بتوانید از برگشت‌خوردن چک و تسویه به‌موقع حساب مشتریان مطمئن شوید، می‌توانید با کمک داده‌های سیستم شرکت، پیامک‌هایی را مبنی بر سررسید چک به مشتریان مربوطه ارسال کرده و آن‌ها را از این موضوع مطلع کنید.

کاربرد دیگری که در دسته اطلاع‌رسانی به مشتریان قرار می‌گیرد، استفاده از نرم افزار ارسال پیامک برای اطلاع زمان توزیع کالا است. شرکت‌های پخش معمولا زمان خاصی را برای توزیع کالاهای خود در نظر می‌گیرند. این توزیع می‌تواند به ‌شکل عمومی یا خصوصی و تنها برای مشتریان ثابت باشد.

در هرصورت، اگر بخواهید مشتری را از این موضوع مطلع کنید، می‌توانید از این سامانه استفاده کرده و با پیامک، زمان دقیق توزیع کالای خود را به مشتریان خود خبر دهید. این کار می‌تواند فروش شما را افزایش دهد و افراد بیشتری به شما مراجعه کنند.

اما مهم‌ترین دلیلی که پیشنهاد می‌شود از اپلیکیشن ارسال پیامک استفاده کنید، این است که این برنامه به شما امکان اطلاع‌رسانی تسویه فاکتور را می‌دهد. درصورتی‌که شماره مشتری در سیستم شما ثبت‌ شده باشد و فاکتوری برای وی صادر شود، ثبت فاکتور و تسویه آن به‌صورت لحظه‌ای برای مشتری ارسال خواهد شد.

این موضوع به‌دلیل استفاده از بهترین سیستم‌های آنلاین و سریع‌ترین سرور است که پشت پرده این برنامه کار می‌کنند. چنین موضوعی اعتماد مشتریان را جلب کرده و از پیش‌رفتن روند سفارش مطلع می‌کند. همچنین این کار می‌تواند فرایند خرید را سریع‌تر کند.

بهترین نرم افزار ارسال پیامک

نسخه‌های زیادی از برنامه ارسال پیامک در دنیای اینترنت وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اما بسیاری از آن‌ها از تمامی کاربردها و ویژگی‌های ذکر شده بهره نمی‌برد. بهترین انتخاب برای شما برنامه ارسال پیامک تیم ورانگر است.

 ورانگر یکی از موفق‌ترین شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای تجاری است که نسخه‌های گوناگونی از برنامه‌های کاربردی را به شما ارائه داده است. شما می‌توانید با تهیه و استفاده از محصولات تیم ورانگر، بهترین خدمات را دریافت کرده و از پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته نیز نهایت بهره را ببرید.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال ابزار مناسبی برای اطلاع‌رسانی هستید، نرم افزار ارسال پیامک انتخابی عالی برای شما محسوب می‌شود. برنامه ارسال پیامک یکی از کاربردی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات شرکت ورانگر است که با استفاده از آن امکان ارسال پیامک به مشتریان و کاربران دیگر هستید.

شما می‌توانید از این برنامه برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرده یا از آن برای اطلاع‌رسانی به مشتریان خود در زمینه‌های گوناگون بهره ببرید. تمامی کاربردها و ویژگی‌هایی که در این اپلیکیشن وجود داشت را در این مقاله برای شما بررسی کردیم. با مطالعه این موارد به ‌شکلی دقیق با نرم‌افزار آشنا شده و قابلیت استفاده حرفه‌ای از آن را خواهید داشت.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.