نرم افزار تنخواه گردان

نرم افزاری برای مدیریت تنخواه در سطح شعب و مراکز توزیع

نرم افزار تنخواه گردان

نرم افزار تنخواه گردان

ابزار فوق‌العاده‌ای که برای شرکت‌های پخش وجود دارد، نرم افزار تنخواه گردان است. با استفاده از این برنامه می‌توانید اعتبارهایی که در دست کارمندان و پرسنل شرکت بوده و برای امور خاصی استفاده می‌شود را کنترل کنید.

تنخواه وجه نقدی است که از طریق واحد مالی شرکت برای امور خاصی به کارمندان ارائه داده می‌شود. شرکت ورانگر این اپلیکیشن را برای مدیریت تنخواه گردان و کاربردهای آن ارائه داده که ویژگی‌های فوق‌العاده دارد. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر با این موضوع آشنا شویم.

تنخواه چیست؟

اولین چیزی که باید دررابطه‌با نرم افزار تنخواه گردان با هم بررسی کنیم، این است که تنخواه به چه معنا است. باید گفت که این مفهوم به‌معنای وجه نقدی است که توسط واحد مالی شرکت‌های پخش یا شرکت‌های تولیدی به کارکنان سپرده می‌شود.

با استفاده از این مبلغ که در بازه‌های چندروزه در اختیار کارکنان خاص قرار می‌گیرد، می‌توان امور خاص شرکت را انجام داد. این امور می‌توانند امور روزمره یا هفتگی شرکت باشند. به‌طور مثال، هزینه ارسال بسته‌های پست شرکت را می‌توان از طریق این اعتبار پرداخت کرد.

تنخواه گردان حسابداری به چه معنا است؟

مفهوم دیگری که باید دررابطه‌با نرم افزار تنخواه گردان بررسی کنیم، این است که تنخواه گردان حسابداری چه معنایی دارد. تنخواه گردان حسابداری در زبان انگلیسی imprest account fund یا petty cash fund شناخته می‌شود.

این مفهوم به مقدار وجهی تعلق می‌گیرد که برای سهولت در انجام کارها و امور روزمره یا پرداخت هزینه‌های جزئی شرکت کنار گذاشته می‌شود. این وجه در واقع همان تنخواه است که به یکی از پرسنل‌های شرکت ارائه ‌شده و وی وظیفه پرداخت آن را خواهد داشت. این شخص معمولا مامور خریدهای شرکت است و وظیفه دارد تا مدارک این کار مانند فاکتورها را ارائه دهد.

اهداف تنخواه حسابداری چیست؟

نکته‌ای که باید دررابطه‌با نرم افزار تنخواه گردان بدانید، اهدافی است که این وجه برای آن استفاده می‌شود. شاید با خودتان فکر کنید که چرا باید از تنخواه استفاده کرد. درباره این موضوع باید گفت که تنخواه اهداف خاصی برای استفاده دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • استفاده برای پرداخت آسان و سریع تمام هزینه‌ها
  • کاهش بسیار زیاد حجم عملیات حسابداری شرکت
  • کنترل ساده و حرفه‌ای‌تر وجوه نقد موجود در شرکت
  • سهولت در امور تامین و خدماتی شرکت
اهداف تنخواه حسابداری چیست؟

انواع تنخواه گردان

باید این موضوع را بدانید که تنخواه گردان توسط تنخواه‌دار کنترل‌ می‌شود و از نوع‌های گوناگونی نیز برخوردار است. از انواع تنخواه گردان می‌توان به نوع ثابت و متغیر آن اشاره کرد. تنخواه گردان ثابت بدین شکل است که باتوجه ‌به نیازهای یک شرکت و با تایید امور مالی، مبلغ مشخصی به‌صورت ماهیانه برای امور جزئی در نظر گرفته می‌شود.

در سمت دیگر تنخواه، گردان متغیر وجود داد که مبلغ آن مشخص نیست، اما برای آن سقفی در نظر گرفته می‌شود که توسط مدیران شرکت مشخص خواهد شد. هرکدام از این نوع‌ها توسط شرکت‌های گوناگون استفاده می‌شوند و نیازهای خاصی را برطرف می‌کنند.

بهترین ابزار برای مدیریت تنخواه گردان

ابزارهای گوناگونی وجود دارند که می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها مدیریت تنخواه گردان را ممکن کنید. یکی از بهترین آن‌ها، اپلیکیشن تنخواه گردان ورانگر است. شرکت ورانگر یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های تجاری و حسابداری است.

این شرکت از بهترین متخصصان برنامه‌نویسی و حسابداری برای این کار استفاده می‌کند تا برترین ابزارها را برای شما تولید کند. استفاده از برنامه ورانگر ویژگی‌های مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاربردهای فوق‌العاده اشاره کرد.

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار تنخواه گردان ورانگر

برنامه تنخواه گردان شرکت ورانگر ویژگی‌های گوناگونی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در این برنامه وجود دارد، بهره‌گیری از کاربردهای فوق‌العاده است. با استفاده از این کاربردها امور شرکت راحت‌تر می‌شود و خطای انسانی تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت. این کاربردها شامل موارد زیر هستند:

تنخواه گردان ثابت

یکی از انواع کاربردهایی که با استفاده از اپلیکیشن تنخواه گردان ورانگر نصیب شما می‌شود، این است که می‌توانید به‌راحتی تنخواه گردان ثابت را کنترل کنید. این کار مراحل مختلفی دارد که تمامی آن‌ها در برنامه پیاده‌سازی شده‌اند.

از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افتتاح حساب تنخواه گردان، ثبت هزینه‌ها و ترمیم تنخواه گردان و بستن حساب تنخواه گردان اشاره کرد. این مراحل را می‌توانید به‌راحتی ثبت کنید و حتی تنخواه‌دار و میزان خرج و مخارجی که توسط این اعتبار پرداخته می‌شود را رهگیری کنید. همین امر هم موجب می‌شود تا شرکت‌های زیادی به‌دنبال این برنامه باشند.

تنخواه گردان متغیر

کاربرد دیگری که با استفاده از نرم افزار تنخواه گردان ورانگر نصیب شما می‌شود، استفاده از این برنامه برای ثبت و مدیریت تنخواه گردان متغیر است. تنخواه گردان متغیر روشی محبوب برای ثبت هزینه‌های شرکت است. می‌توانید مراحل ثبت و مدیریت این اعتبار را توسط برنامه ورانگر انجام دهید.

از مهم‌ترین این مراحل می‌توان به افتتاح حساب تنخواه گردان، ثبت هزینه‌ها، ترمیم تنخواه گردان به‌صورت جداگانه و در آخر هم بستن حساب تنخواه گردان اشاره کرد. این امر به‌صورت کاملا آنلاین و سریع انجام خواهد شد.

مخابره اطلاعات به‌صورت آنلاین با سیستم شرکت

کاربرد دیگر اپلیکیشن تنخواه گردان ورانگر این است که می‌تواند به‌راحتی تمامی داده‌ها را به شرکت مخابره کند. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در استفاده از برنامه‌ها دارند این است که افراد مختلف در نقش‌های گوناگون نمی‌توانند به‌راحتی اطلاعات را میان بخش‌های شرکت مخابره کنند.

این موضوع جمع‌آوری داده‌ها و سازماندهی آن را سخت خواهد کرد. ویژگی مهم نرم‌افزار ورانگر این است که می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی اطلاعات را به شرکت مخابره کنید و در سرورهای آنلاین ذخیره سازید. امنیت این برنامه نیز بسیار بالا است.

جمع‌بندی

با نرم افزار تنخواه گردان و کاربردهای آن آشنایی دارید؟ باید گفت که ابزارهای مختلفی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اعتبار تنخواه گردان را مدیریت کنید. برنامه تنخواه گردان می‌تواند انواع تنخواه را مدیریت کند و به‌راحتی امور مختلفی را برای شما انجام دهد. همچنین به ‌کمک این برنامه می‌توانید کاربردهای خاصی را دریافت کنید.

از مدیریت انواع تنخواه ثابت و متغیر گرفته تا ثبت و مخابره اطلاعات با سیستم اصلی شرکت پخش و بازرگانی. مزایای زیادی نیز برای استفاده از این برنامه وجود دارد. هر چیزی که برای آشنایی با برنامه تنخواه گردان ورانگر نیاز به بررسی بود را به شما توضیح دادیم. تنها کافی‌است با کارشناسان ورانگر تماس بگیرید و سوالات خود را از آن‌ها جویا شوید.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.