نرم افزار خرید امانی

اگر می‌خواهید بدون پرداخت هزینه‌ای محصولات یا کالاهای مختلف را خریداری کرده و از فروش آن‌ها سود کسب کنید، باید کالای امانی را بخرید. نرم افزار خرید امانی این قابلیت را برای شما ممکن می‌کند.

نرم افزار خرید امانی

نرم افزار خرید امانی

نرم افزار خرید امانی را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهایی دانست که توسط شرکت‌های پخش و بازرگانی‌ها استفاده می‌شود. این نرم افزار فوق‌العاده کاربردهای زیادی دارد. با استفاده از آن می‌توانید کالاهای امانی را به‌راحتی خریداری کرده و حتی آن‌ها را به ‌فروش برسانید.

این برنامه توسط شرکت توسعه نرم‌افزارهای تجاری ورانگر تولید شده که امکانات عالی در آن قرار داده است و افراد می‌توانند به‌ کمک آن سریع‌تر امور خود را انجام دهند.

همراه ما باشید تا در ادامه به ‌طور کامل ویژگی‌های این برنامه نحوه خرید امانی را با هم بررسی کنیم.

معرفی کالای امانی

اولین مفهومی که باید درباره نرم افزار خرید امانی بدانید کالای امانی است. بسیاری از افراد با کالای امانی به‌صورت تئوری آشنایی ندارند؛ اما امکان دارد که تابه‌حال این کالا را به‌فروش رسانده باشند. همان‌طور که از کالای امانی مشخص است، این کالا به‌صورت امانت به نماینده فروش سپرده شده و مالک اصلی آن هنوز هم ارائه‌دهنده کالا است.

به‌طور مثال، اگر خودروی خود را برای فروش در نمایشگاه بگذارید، مالک اصلی آن شما هستید؛ اما نماینده فروش نمایشگاه‌دار بوده و خودروی شما کالای امانی محسوب می‌شود. با این مثال شما متوجه شدید که منظور ما از این موضوع چیست.

خرید امانی چیست؟

یکی از مهم‌ترین کارهایی که شرکت‌های پخش انجام می‌دهند، خرید کالای امانی است. خرید کالای امانی یعنی یک کالای امانی را از ارائه‌دهنده یا همان آمر دریافت کرده و به‌عنوان حق‌العمل‌کار آن را به ‌فروش برسانید. شرکت‌های پخش، محصولاتی را به‌عنوان امانت دریافت می‌کنند و پس ‌از فروش آن‌ها درصدی که با آمر توافق شده را از مبلغ فروخته‌شده برمی‌دارند.

این یعنی بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای، توانایی فروش محصولاتی را دارند که حتی مالک آن‌ها نیز نیستند. استفاده از نرم افزار خرید امانی می‌تواند این کار را راحت‌تر کند. همچنین با این کار امکان کلاهبرداری نیز به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

خرید امانی به چه شکل انجام می‌گیرد؟

در پاسخ به این سوال که خرید امانی به چه شکلی انجام می‌شود باید گفت که ابتدا شرکت پخش یا شخص نماینده به آمر یا ارائه‌دهنده کالا مراجعه می‌کند و محصولات مد نظر را از آن امانت می‌گیرد. محصولات می‌توانند کالاهای خاص مانند محصولات غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، کالای خواب و هر نوع محصول دیگری باشند.

پس ‌از دریافت کالا از آمر، شرکت پخش باید آن را به‌عنوان کالای امانی ثبت کند. بعد ‌از این کار شرکت می‌تواند کالا را فروخته و درصدی از مبلغ فروخته‌شده را به‌عنوان حق‌العمل برداشت کند. تمامی این مراحل را می‌توانید با نرم افزار خرید امانی به‌سرعت و آسانی انجام دهید.

تفاوت‌های میان خرید معمولی و خرید امانی

سوالی که درباره نرم افزار خرید امانی بوده و شاید ذهن شما را هم درگیر کرده باشد این است که خرید معمولی کالا با خرید امانی چه تفاوتی دارد؟ مهم‌ترین تفاوت میان این 2 روش این است که در زمان خرید معمولی، شما پس ‌از پرداخت هزینه کالا، مالک آن می‌شوید. سپس می‌توانید با هر قیمتی که می‌خواهید کالا را به ‌فروش برسانید؛ اما درصورتی‌که کالا را به‌ طور امانی بخرید، باید ابتدا با امضای قراردادی به ‌فروش آن تعهد داده و ازطرف آمر محصول را بفروشید. در این روش شما هزینه‌ای برای خرید کالا پرداخت نمی‌کنید؛ اما درصدی از فروش آن برای شما خواهد بود.

بهترین ابزار برای خرید امانی

ابزارهای گوناگونی وجود دارند که خرید انواع کالای امانی را در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از بهترین نرم افزار خرید امانی، اپلیکیشن مدیریت فروش تیم ورانگر است. ورانگر یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده برنامه‌های تجاری است که انواع محصولات را برای مدیریت فروش، پخش مویرگی، صدور فاکتور و غیره تولید کرده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به‌راحتی انواع کالای امانی را خریداری کرده و اطلاعات آن را نیز ثبت کنید.

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش ورانگر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید دررابطه‌با برنامه مدیریت فروش ورانگر بدانید این است که این برنامه در کاربردهای متنوع و فراوانی تولید شده است. این کاربردها استفاده از برنامه را راحت‌تر کرده‌اند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید کالای امانی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش ورانگر این است که می‌توانید به‌کمک آن خرید کالای امانی را انجام دهید؛ به همین دلیل است که از آن به‌عنوان نرم افزار خرید امانی نیز یاد می‌کنند. این کار با کمک برنامه به‌صورت آنلاین و سریع انجام شده و به‌سرعت در سیستم شرکت ثبت می‌گردد. می‌توانید با کمک این برنامه علاوه ‌بر خرید، موجودی انبار خود را از این کالاها به‌روز کرده و به‌راحتی به ‌فروش آن‌ها نیز بپردازید.

فروش کالای امانی

درصورتی‌که کالای امانی بخرید، نیازمند فروش آن نیز خواهید بود؛ بنابراین در نرم افزار خرید امانی ورانگر قابلیت فروش کالای امانی نیز قرار گرفته است. این امکان را دارید که به‌راحتی انواع محصولات مورد نیاز مشتریان را به‌صورت امانی و بدون هیچ هزینه‌ای خریداری کرده و در اسرع ‌وقت به دست آن‌ها برسانید.

چنین موضوعی سرعت معاملات در شرکت‌های پخش را بیشتر کرده و کیفیت ارائه خدمات را نیز بهبود داده است. با کمک این ویژگی تسویه و سوددهی هر کالا برای شما نیز محاسبه می‌شود.

چرا باید از نرم افزار خرید امانی ورانگر استفاده کنیم؟

بسیاری از کاربران این را پرسیده‌اند که چرا اصلا باید از نرم‌افزار خرید امانی ورانگر استفاده کنیم؟ در پاسخ باید گفت که این برنامه ویژگی‌ها و امکاناتی عالی دارد که در هر برنامه فروش پیدا نخواهید کرد. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان
  • استفاده از بهترین سیستم‌های ارتباط‌گیری با سامانه شرکت
  • خرید انواع کالای امانی به‌صورت آنلاین و ثبت آن
  • قابلیت کار به‌صورت آفلاین و ذخیره داده‌ها در سیستم
  • کاهش خطای انسانی

جمع‌بندی

یکی از بهترین برنامه‌هایی که در اختیار شرکت‌های پخش قرار گرفته، نرم افزار خرید امانی است. همان‌طور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، شما می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی انواع کالاهای امانی را خریداری کرده و پس ‌از به امانت‌گرفتن، آن‌ها را ثبت کنید. قابلیت فروش این نرم‌افزار این اجازه را به شما می‌دهد که به‌راحتی انواع کالاها را فروخته و سوددهی هرکدام را نیز محاسبه کنید.

این نرم‌افزار توسط تیم ورانگر توسعه داده‌شده و مزایا و امکاناتی عالی در آن قرار گرفته است. در این مقاله آموزشی سعی داشیم تا علاوه‌ بر معرفی خرید امانی، نحوه استفاده از این برنامه و مزایای آن را نیز به شما ارائه دهیم.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.