نرم افزار فروش امانی

مدیریت فروش کالاهایی که بصورت امانی و نه قطعی به فروش میرسند مانند فروش به فروشگاههای زنجیره ای که کالا بصورت امانی در آنجا قرار دارد و در فواصل مختلف بر حسب نوع توافق شرکت پخش با فروشگاه ، صورت وضعیت بعنوان فروش قطعی از کالاهای امانی ارایه میشود و بر حسب آن توسط شرکت پخش فاکتور قطعی صادر میشود.

نرم افزار فروش امانی

نرم افزار فروش امانی

به‌دنبال خریدوفروش انواع کالای امانی هستید؟ استفاده از نرم افزار فروش امانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی از ساده‌ترین و سودده‌ترین روش‌هایی که شرکت‌های پخش برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، فروش امانی است.

کالاهای امانی نوعی کالا هستند که در این روش فروش از آن‌ها استفاده می‌شود. شیوه‌های مختلفی وجود داد که می‌توانید به‌ کمک آن‌ها کالای امانی را به‌ فروش برسانید. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر درباره این موضوع باهم صحبت کنیم.

نرم افزار فروش امانی شرکت ورانگر بهترین ابزار برای این کار است که امکاناتی عالی و کاربردهای خاص به شما ارائه می‌دهد.

کالای امانی چیست؟

اولین نکته‌ای که باید دررابطه‌با نرم افزار فروش امانی بدانید این است که اصلا یک کالای امانی، چه نوع کالایی است؟ باید گفت که یک کالای امانی کالایی است که به‌صورت امانی یا همان امانت‌داده‌شده به نماینده فروش ارائه می‌شود.

نماینده فروش یا همان حق‌العمل‌کاری، فردی است که می‌تواند از شرکت‌های تولیدکننده و تأمین‌کننده محصولات، کالاهایی را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای خریداری کرده و درصدی از مبلغ فروش کالاها را برای خود محاسبه کند. این روش فروش کالاها محبوبیت زیادی دارد و توسط شرکت‌ها و افراد زیادی استقبال می‌شود.

تفاوت کالای امانی با کالای قطعی

نکته مهمی که باید برای آشنایی کامل با نرم افزار فروش امانی با هم بررسی کنیم، تفاوت‌هایی است که میان کالای امانی و کالای قطعی وجود دارد. کالای قطعی در واقع همان کالایی است که به‌صورت قطعی و با پرداخت هزینه کالا به شخص فروخته می‌شود؛ مانند خرید یک گوشی موبایل.

اما برای خرید کالای امانی نیازی به پرداخت هزینه کالا ندارید. تنها تعهد فروش این کالا را می‌دهید و پس‌ از فروش کالا، درصدی از مبلغ فروش را برای خود برمی‌دارید. باقی مبلغ نیز به آمر یا همان ارائه‌دهنده کالا باز می‌گردد.

Product Quality Index

Energy Generation

فروش امانی به چه شکل انجام می‌گیرد؟

برای این‌ که دقیق‌تر با نحوه کار نرم افزار فروش امانی آشنا شوید، بهتر است که چگونگی فروش امانی را نیز بررسی کنید. در این روش فروش، شرکت پخش یا شخص بازرگان باید از طریق خرید امانی کالای مدنظر خود را خریداری کند.

پس ‌از این‌که کالا را خرید، می‌تواند آن را به مشتریان مختلف به‌صورت عمده یا جزئی فروخته و فاکتور ثبت‌شده را به‌عنوان سند فروش حفظ کند. بعد از این‌که فروش انجام شد و تسویه توسط مشتری به‌ اتمام رسید، شرکت می‌تواند طبق قرارداد و توافق انجام‌شده میان آمر و حق‌العمل‌کاری، درصدی از مبلغ کالایی که به فروش رفته را به‌عنوان سود فروش برای خود جدا کند.

فروش امانی به چه شکل انجام می‌گیرد؟

Product Quality Index

Energy Generation

چه تفاوتی میان فروش امانی و فروش معمولی وجود دارد؟

سوالی که شاید ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که چه تفاوت‌هایی میان فروش امانی و فروش معمولی وجود دارد؟ باید گفت که فروش معمولی یا همان فروش قطعی یعنی کالایی را به‌ طور کامل به مشتری واگذار کرده و مبلغ کامل آن را از مشتری دریافت کنید.

اما فروش امانی یعنی مبلغ کالا را دریافت نکرده و آن را تنها به‌صورت امانت به نماینده فروش واگذار کنید. فروش امانی معمولا برای واسطه‌هایی که می‌خواهند کالاهای مختلف را با سود خوبی به فروش برسانند، انتخابی بهتری نسبت به فروش قطعی است.

بهترین ابزار برای فروش کالای امانی

ابزارهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به‌راحتی فروش امانی انواع کالاها را انجام دهید. یکی از بهترین این ابزارها نرم‌افزار فروش امانی ورانگر است. ورانگر یکی از موفق‌ترین شرکت‌های توسعه‌دهنده انواع برنامه‌ها و ابزارهای تجاری است که نمونه‌های فراوانی از برنامه‌های کاربردی را برای شرکت‌های پخش تولید کرده است. مهم‌ترین دلیل توزیع برنامه‌های خاص توسط ورانگر، آسان‌سازی تجارت و انجام انواع امور به‌صورت آنلاین و اتوماتیک است. هدف ورانگر چیزی به‌ جز پیشرفت تجارت و حرکت آن به‌ سوی تکنولوژی نیست.

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار فروش امانی ورانگر

نرم‌افزار فروش امانی که توسط تیم توسعه‌دهنده ورانگر تولید شده، ویژگی‌های فراوانی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن کاربردهای فوق‌العاده‌ای است که در آن توسعه داده‌اند. از مهم‌ترین کاربردهای این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروش انواع کالای امانی

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربردهایی که می‌توانید در نرم افزار فروش امانی آن را پیدا کنید، فروش انواع کالاهای مختلف امانی است. کالاهای امانی را می‌توانید با استفاده از این برنامه به فروش رسانده یا به نماینده فروش واگذار کنید. همچنین اگر می‌خواهید کالای امانی را به یک مشتری قطعی بفروشید، می‌توانید فاکتور کالا را نیز صادر کرده و به‌صورت آنلاین و زنده تسویه فاکتور را انجام دهید. این کار در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از سرویس‌های اینترنتی قدرتمند انجام می‌گیرد.

دریافت و خرید کالای امانی

کاربرد دیگری که پس ‌از دریافت و تهیه نرم افزار فروش امانی ورانگر نصیب شما می‌شود، دریافت و خرید انواع کالاهای امانی است. شاید شما بخواهید به‌عنوان یک شرکت پخش، کالاهای امانی را از تأمین‌کننده خریداری کنید و آن را به مشتری بفروشید.

برای این کار می‌توانید از سیستم خرید کالای امانی ورانگر استفاده کنید. این سیستم همانند سیستم فروش به‌صورت آنلاین پیاده‌سازی می‌شود و تمامی اطلاعات را به ‌طور اینترنتی با سرور شرکت مخابره می‌کند. با کمک این ویژگی سفارش و خرید انواع کالای امانی، ثبت و فروش آن به مشتری بسیار راحت خواهد شد.

مزایای استفاده از نرم افزار فروش امانی ورانگر

مزایای استفاده از نرم افزار فروش امانی ورانگر

دلیلی که پیشنهاد می‌کنیم حتما از نرم افزار فروش امانی استفاده کنید، وجود مزایای فوق‌العاده در این برنامه است. اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که این کاربردها را به شما ارائه می‌دهند؛ اما همه آن‌ها از مزایای اپلیکیشن ورانگر بهره نمی‌برند. از مهم‌ترین مزایای این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بسیار بالا در ثبت خریدوفروش انواع کالاهای امانی
  • ثبت کالا به‌صورت امانی و پیگیری وضعیت آن
  • انتقال داده‌ها میان سیستم شرکت و برنامه
  • رابط کاربری آسان و سریع
  • امنیت بالای اطلاعات
  • سازگار با دستگاه‌های هوشمند مختلف

جمع‌بندی

بهترین ابزاری که برای شرکت‌های پخش و بازرگانان وجود دارد، نرم افزار فروش امانی است. همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، کاربرد اصلی آن فروش کالاهایی است که به‌صورت امانی یا همان امانتی خریداری‌شده است.

کالاهای امانی کالایی هستند که هزینه‌ای برای دریافت آن‌ها پرداخت نمی‌شود؛ اما نماینده فروش می‌تواند با فروش آن‌ها درصدی از مبلغ فروش را به‌عنوان سود دریافت کند. در این مقاله تمام سعی خود را کردیم که به‌ طور کامل شما را با نرم افزار ورانگر آشنا کرده و کاربردهای آن را به شما ارائه دهیم.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.