نرم افزار فروش نیمه گرم

این برنامه یک اپلیکیشن آنلاین است با استفاده از آن موزع می‌تواند همزمان با فرآیند توزیع کالا، کالاهای برگشتی را بعنوان یک فروشنده گرم برای مشتریان دیگر مسیر خود فاکتور کند

نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale)

نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) یا همان فروش ولرم، یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توانید برای توزیع و پخش انواع محصولات و کالاها از آن بهره ببرید. شاید تا به ‌حال نام فروش نیمه گرم را نشنیده باشید. درباره این سبک فروش باید گفت که فروش نیمه گرم، روشی است که در آن کالاهای سالم؛ اما مرجوعی توسط موزع قبل‌از برگشت به انبار شرکت پخش به ‌فروش می‌رسند.

این راهکار هزینه و پردازشی را که برای بازگشت کالا به انبار، محاسبه مجدد موجودی تعدادی و ریالی و ارائه دوباره آن به مشتری دارد کوتاه‌تر می‌کند. همراه ما باشید تا در ادامه به‌طور کامل این نوع فروش را باهم بررسی کنیم و بیشتر راجع‌به آن اطلاعات به‌دست آوریم.

نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale)

فروش نیمه گرم چیست؟

اگر می‌خواهید نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) را تهیه کنید باید در ابتدا این روش فروش را بررسی کنید. فروش VanSale یک روش فروش محسوب می‌شود که میان 2 روش فروش سرد و فروش گرم قرار گرفته است. در واقع در این روش، کالاهایی که به هر دلیلی توسط مشتریان مختلف برگشت ‌خورده و به‌عنوان کالای مرجوعی شناخته می‌شوند در انبار قرار گرفته و در صورت سالم‌بودن به مشتریان بعدی فروخته می‌شوند.

چرا باید فروش نیمه گرم (VanSale) انجام بگیرد؟

سوالی که دررابطه‌با نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) وجود دارد این است که چرا باید فروش VanSale انجام بگیرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که فروش نیمه گرم هزینه بسیار کمتری نسبت به مرجوع شدن کالا به انبار شرکت دارد.

در واقع پروسه برگشت کالا به انبار و به‌روزرسانی موجودی آن زحمتی دوباره برای شرکت داشته و فرایند امور آن را سخت می‌کند. به‌جای این کار امکانی به موزع داده می‌شود که در صورت بازگشت کالای سالم در همان زمان کالا را به خریدار دیگری ارائه دهد.

معرفی نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale)

یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توانید برای فروش نیمه گرم یا همان فروش ولرم از آن استفاده کنید، اپلیکیشن فروش نیمه گرم(VanSale) است که توسط شرکت ورانگر توسعه داده‌شده است. این نرم‌افزار سرعت بالایی در ثبت داده‌ها داشته و کاربردهای متنوعی را به شما ارائه می‌دهد.

با نصب اپلیکیشن فروش VanSale این امکان وجود دارد که به‌راحتی فروش کالاهای مرجوعی سالم را انجام داده و فرایند ثبت سفارش را برای مشتری و موزع راحت‌تر کنید.

چه کسانی باید از نرم‌افزار فروش نیمه گرم استفاده کنند؟

سوالی که دررابطه‌با نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) وجود دارد این است که چه کسانی باید از این برنامه استفاده کنند؟ افراد مختلفی می‌توانند این اپلیکیشن را نصب‌ کرده و با کمک آن به سیستم شرکت متصل شوند؛ اما کاربرد اصلی این برنامه برای موزع یا همان مأمور توزیع، پرداخت و دریافت چک‌ها است.

موزع می‌تواند با نصب این برنامه به‌راحتی از خدمات و آپشن‌های آن برای صدور فاکتور و فروش کالاهای مختلف استفاده کند. این ابزار برای موزع طراحی شده و خدمات آن برای این شخص بهینه‌سازی ‌شده است.

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم‌افزار فروش نیمه گرم

نکته بسیار مهمی که موجب شده افراد و موزع‌های مختلفی از اپلیکیشن فروش نیمه گرم(VanSale) استفاده کنند کاربردهای فوق‌العاده این برنامه است. این کاربردها بسیار مهم بوده و می‌توانند امور موزع را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر به انجام برسانند. کاربردهای که در برنامه فروش VanSale وجود دارند عبارت‌اند از:

کنترل کالاهای برگشتی

یکی از کاربردهای اساسی نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) این است که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی کالاهای برگشتی را کنترل کنید. به‌ طور مثال، تعداد کالاها، کد کالای برگشت‌خورده و دلیل مرجوع شدن داده‌های مختلفی هستند که می‌توانید وارد کنید.

فروش کالاهای مرجوع شده به مشتریان جدید

کاربرد بسیار مهمی که با تهیه نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) نصیب شما می‌شود فروش کالاهای مرجوع‌شده به مشتریان جدید است. همان‌طور که در توضیح فروش VanSale اشاره کردیم، این نوع فروش برای کالاهایی مناسب است که مرجوع شده‌اند.

چنین کالاهایی به‌جای برگشت به انبار شرکت پخش می‌توانند مستقیم به خریدار دیگر فروخته شده و هزینه‌های پردازش دوباره سفارش و کالا را کاهش دهند. موزع می‌تواند به‌راحتی هر کالای برگشتی را در این برنامه انتخاب کرده و آن را با قیمت مشخص شده برای مشتری فاکتور کند.

ثبت داده‌ها به‌صورت آنلاین در سیستم شرکت پخش

کاربردی فوق‌العاده که در نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) و تمامی محصولات شرکت ورانگر وجود دارد این است که این برنامه می‌تواند داده‌ها را به‌صورت آنلاین در سیستم اصلی شرکت ذخیره کند. این موضوع باعث شده تا داده‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت شده و نقش‌های مختلف در شرکت به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

البته در صورت عدم وجود اینترنت داده‌ها به‌صورت آفلاین ذخیره و در اتصال بعدی به سرور ارسال می‌شوند. این ویژگی به‌وسیله جدیدترین تکنولوژی برنامه‌نویسی یعنی PWA پیاده‌سازی شده است.

جمع‌بندی

نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) را می‌توان کاربردی‌ترین ابزاری که در اختیار موزع قرار گرفته دانست. موزع فردی است که باید پخش سفارش‌های مختلف، صدور فاکتور، دریافت چک و تسویه سفارش‌ها را به ‌طور کامل انجام دهد. همچنین باید سفارشات مرجوعی و کالاهای سالم برگشت‌خورده را کنترل کرده و دوباره با استفاده از روش فروش نیمه گرم به ‌فروش برساند.

برنامه فروش نیمه گرم برنامه‌ای است که این فروش را به‌ شکلی کامل و دقیق در اختیار موزع قرار داده و اطلاعات ثبتی را به سامانه اصلی شرکت ارسال می‌کند. در این مقاله سعی کردیم به ‌طور کامل هر چیزی که برای آشنایی با اپلیکیشن فروش VanSale وجود دارد را بررسی کنیم.

سؤالات متداول

از مهم‌ترین کاربردهایی که نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) به موزع ارائه می‌دهد می‌توان به مواردی مانند کنترل کالاهای برگشتی و فروش آن‌ها به مشتریان جدید اشاره کرد.

اگر هنوز هم نسبت به تهیه اپلیکیشن فروش نیمه گرم(VanSale) شک دارید باید بدانید که این برنامه می‌تواند سرعت این سبک فروش را بیشتر و عدم بازگشت کالاها به شرکت را ممکن کند.

یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از نرم افزار فروش نیمه گرم(VanSale) این است که سرعت انجام ثبت داده‌ها بیشتر شده و امکان به‌وجودآمدن خطای انسانی بسیار کاهش ‌یافته است.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.