نرم افزار فروش گرم

با کمک این برنامه می‌توانید فروش نوع گرم را به‌راحتی انجام داده و فاکتورها را به‌صورت الکترونیکی صادر کنید. با کمک این نرم افزار فروش و کنترل موجودی بسیار راحت و در دسترس خواهد بود

نرم افزار فروش گرم

نرم افزار فروش گرم چیست؟ این برنامه چه کاربردهایی دارد؟ فروش به روش‌ها و شکل‌های مختلفی انجام می‌گیرد. اگر می‌خواهید به بهترین شکل محصولات خود را ارائه کنید باید با روش‌های مختلف آن آشنا شده و از نرم افزارهای مختلفی برای این کار استفاده کنید.

  • فروش گرم نوعی فروش است که در محل انجام شده و پس ‌از سفارش‌گیری بلافاصله تحویل کالا به مشتری انجام می‌شود.

  • این فروش تفاوت‌هایی نسبت به ‌فروش سرد داشته و مزایایی را نیز به شرکت ارائه می‌دهد. نکته مهم این است که شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌فروش گرم این کار را به‌راحتی انجام دهید.

  • این برنامه می‌تواند به شما کاربردهای مختلفی ارائه داده و فروش گرم را برای‌تان راحت‌تر کند. همراه ما باشید تا در ادامه به‌ طور کامل با این نرم افزار و کاربردها آن آشنا شویم.

نرم افزار فروش گرم

فروش گرم چیست؟

برای آشنایی با نرم افزار فروش گرم بهتر است با این نوع و فرایند آن آشنا شویم. یکی از انواع فروش‌ که می‌توانید برای ارائه محصولات شرکت یا کسب‌وکار خود از آن استفاده کنید فروش گرم است.

این نوع فروش روشی است که با کمک آن قادر هستید پس‌از دریافت سفارش، محصول یا کالا را به‌ طور مستقیم به مشتری تحویل دهید. در واقع در این روش به‌جای استفاده از ثبت سفارش و ارسال کالا در موعد مشخص، ثبت سفارش به‌صورت حضوری انجام شده و کالا توسط راننده انبار ارائه می‌شود.

پخش گرم مناسب چه شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید دررابطه‌با نرم افزار فروش گرم بدانید این است که این نوع فروش برای چه شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی مناسب است. در پاسخ به این سوال باید گفت که فروش نوع گرم برای شرکت‌هایی که کالاهایی با تاریخ انقضای محدود دارند مناسب است.

 به‌ طور مثال، اگر شرکت گاوداری داشته و می‌خواهید محصولات لبنی مانند شیر که تاریخ انقضای کوتاهی دارند را به‌سرعت به ‌فروش برسانید، می‌توانید از فروش گرم استفاده کنید. در این شرایط برنامه فروش نوع گرم به کاربرد شما می‌آید.

فرایند سفارش‌گیری در فروش گرم

فرایند سفارش‌گیری در فروش گرم

سفارش‌گیری را بررسی کنید. مراحل مختلفی که فروش گرم در آن‌ها انجام می‌گیرد شامل موارد زیر هستند:

  • صدور حواله پخش توسط سرپرست فروش
  • بارچینی وسیله حمل محصولات و صدور بارنامه
  • مراجعه مأمور توزیع به محل مشتری جهت دریافت و انتقال سفارش
  • رسید برگشت از فروش کالا
  • رسید اسناد وصول دریافتی پس‌از بازگشت موزع در خزانه‌داری

صدور اسناد حسابداری در حسابداری فروش

نرم افزار فروش گرم چیست؟

یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی که می‌تواند شما را در این نوع فروش کمک کند برنامه فروش گرم است. این نرم افزار یکی از محصولات به‌روز و جدید تیم ورانگر بوده و برای افراد کاربردی است که مسئول فروش گرم یا توزیع‌کننده شرکت‌های مختلف هستند.

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار فروش گرم

نکته‌ای بسیار مهم دررابطه‌با برنامه فروش گرم وجود دارد و آن هم کاربردهای این برنامه است. قبل ‌از این‌ که این نرم افزار را تهیه کنید، حتما کاربردهایی که توسط آن ارائه می‌شود را بررسی کنید تا ببینید که آیا به‌کار شما می‌آید یا خیر. کاربری‌های این نرم افزار عبارت‌اند از:

کنترل موجودی انبارک

از مهم‌ترین کاربردهایی که می‌توانید با استفاده از برنامه فروش گرم از آن بهره ببرید کنترل موجودی انبارک است. منظور از انبارک وسیله نقلیه‌ای است که توسط آن بارها و محصولات شرکت جابه‌جا می‌شوند. باید نسبت به تعداد سفارش‌های انجام‌شده و خریدهای ثبت‌شده توسط توزیع‌کننده، این موجودی کنترل شده و در صورت اتمام آن از فروش محصولات به مشتریان جلوگیری شود.

این کار توسط سیستم‌های آنلاین مدیریت شده و حتی هنگام آفلاین بودن نیز داده‌های مورد نیاز در گوشی هوشمند به‌صورت موقت ذخیره می‌شود.

فروش کالا و صدور فاکتور

یکی دیگر از کاربردهای اساسی نرم افزار فروش گرم این است که می‌توانید به کمک آن فروش کالاهای مختلف و صدور فاکتور آن‌ها را نیز انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید در هرکدام از روش‌های فروش حتی فروش نوع گرم باید فروش کالا به‌صورت سازماندهی‌شده نسبت به ‌موجودی انجام‌ شده و فاکتور آن نیز صادر شود.

به همین دلیل استفاده از این برنامه می‌تواند به شما در صدور فاکتورهای فروش کمک کند. تنها کافی ‌است سفارش مدنظر خود را ثبت کرده و پس ‌از انجام فروش فاکتور آن را به‌صورت دیجیتال و قابل چاپ مشاهده کنید.

امکان تسویه به‌صورت آنلاین و آفلاین

اگر می‌خواهید برنامه فروش گرم را تهیه کنید باید این نکته را بدانید که این نرم افزار عالی از سیستم تسویه به‌صورت آنلاین و آفلاین بهره می‌برد. شما می‌توانید پس ‌از فروش کالا به‌صورت نقدی یا با استفاده از دستگاه پوز هزینه سفارش را دریافت کرده و تسویه فاکتور را درون آن ثبت کنید. نیازی هم نیست نگران اتصال به اینترنت باشید؛ زیرا بعد‌ از ثبت تسویه به‌صورت آفلاین با اتصال دوباره به اینترنت، مبلغ واریزشده در سیستم شرکت ثبت خواهد شد.

چه افرادی باید از نرم افزار فروش گرم استفاده کنند؟

یکی از سؤالات مهمی که افراد زیادی در رابطه ‌با برنامه فروش گرم از ما پرسیده‌اند این است که چه افرادی باید از برنامه فروش گرم استفاده کنند. در پاسخ به این سوال باید گفت که این نرم افزار برای افرادی است که وظیفه فروش در این زمینه را برعهده دارند.

 این فرد می‌تواند راننده وسیله نقلیه یا فرد همراه آن باشد. درهرصورت توزیع‌کننده می‌تواند با نصب این نرم افزار روی گوشی هوشمند خود به‌راحتی از خدمات آن استفاده کرده و اطلاعات مورد نیاز را در سیستم شرکت ثبت کند.

جمع‌بندی

در پاسخ به این سوال که نرم افزار فروش گرم چیست باید گفت که اگر می‌خواهید فروش نوع گرم را به‌راحتی انجام داده و سازماندهی آن را به بهترین شکل پیاده‌سازی کنید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه روی گوشی‌های هوشمند نصب شده و کاربردهای مختلفی را به شما ارائه می‌دهد.

 از مهم‌ترین کاربردهای آن می‌توان به کنترل موجودی انبارک، فروش کالا و صدور فاکتورها و تسویه فاکتور به‌صورت آنلاین و آفلاین اشاره کرد، این نرم افزار توسط تیم ورانگر توسعه داده‌ شده است. ورانگر یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای فروش مویرگی در ایران است که خدماتی عالی در این زمینه به شما ارائه داده است.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.