نرم افزار مدیریت ظروف

برای مدیریت ظروف کالاهایی که توزیع آنها باید با استفاده از ظروف خاصی انجام شود مانند سبد شیرهای نایلونی و لبنیات و یا حتی یخچالهای نوشابه و بستنی که غالبا امانی در اختیار مشتری قرار میگیرد.

نرم افزار مدیریت ظروف

نرم افزار مدیریت ظروف

در بسیاری از شرکت‌های پخش، معمولا از ظروف امانی برای توزیع کالاهای خاصی استفاده می‌شود که با کمک نرم افزار مدیریت ظروف می‌توان موجودی آن‌ها را به‌خوبی بررسی کرد.

درصورتی‌که موجودی ظروف امانی به‌صورت دقیق تعیین نشود، علاوه ‌بر اینکه ازنظر اقتصادی برای شرکت‌های پخش خسارت‌هایی را به‌دنبال دارد، ممکن است باعث بروز اختلال در نحوه عملکرد فرایند توزیع و فروش شود.

اطلاعاتی درباره نرم افزار مدیریت ظروف

ظروفی که در شرکت‌های پخش و توزیع کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان بخشی از دارایی‌های باارزش آن‌ها به‌شمار می‌رود که معمولا با توجه به ماهیت برخی از محصولات به‌صورت امانی نزد مشتری باقی می‌مانند.

هرچقدر یک سیستم توزیع گسترده‌تر باشد و زیرمجموعه‌های بیشتری را شامل شود، حجم گردش محصولات نیز افزایش پیدا می‌کند که در این صورت توجه به مدیریت ظروف امانی نیز اهمیت زیادی دارد.

در همین راستا نرم افزار مدیریت ظروف به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام پخش و توزیع محصولاتی که نیاز به استفاده از ظروف امانی دارند، تعداد گردش آن‌ها را به‌صورت دقیق زیرنظر داشته باشید.

شما می‌توانید در این نرم‌افزار آمار کالاهای غیرقابل فروش خود را که نزد مشتریان امانت هستند، مدیریت کنید و درصورتی که مشتری حاضر به بازگشت آن‌ها نشود، برای دریافت خسارت سند موردنظر را ارائه دهید.

نرم افزار مدیریت فروش در چه کجا کاربرد دارد؟

شرکت‌های مختلفی وجود دارند که کالای قابل فروش خود را در ظروفی ارائه می‌دهند که به‌صورت امانی است، در همین راستا باید گفت سیستم‌هایی که به توزیع لبنیات می‌پردازند، معمولا از سبدهای مخصوصی برای این کار استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از شرکت‌های توزیع و پخش که نیازمند استفاده از نرم‌افزار مدیریت ظروف هستند، مربوط به مجموعه‌هایی است که شیشه نوشابه را به ‌همراه جعبه نزد مشتری‌های خود امانت می‌گذارند.

چرا باید از نرم افزار مدیریت ظروف استفاده کرد؟

هرگونه خطا و اشتباهی در محاسبه میزان موجودی یک شرکت پخش، در نهایت باعث می‌شود تا این سیستم‌ها دچار خسارت‌های مالی شوند. ازاین‌رو باید گفت که به‌کارگیری برنامه مدیریت ظروف مزایایی به شرح زیر را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

فروش عمده یا مویرگی با حساسیت‌های زیادی همراه است و افرادی که مسئولیت این کار را بر عهده دارند، باید در هنگام بررسی میزان موجودی خود نهایت دقت را به خرج دهند.

به همین خاطر هرگونه دارایی موجود در شرکت‌های پخش باید توسط مسئولان مدیریت شود، شما با استفاده از نرم افزار مدیریت ظروف می‌توانید تعداد یا ارزش ریالی ظروف امانی را که نزد مشتری یا کارمندان هستند، بررسی کنید.

از دیگر مزایایی که این نرم‌افزار در اختیار شرکت‌های پخش قرار می‌دهد، باید به این مورد اشاره کرد که معمولا با استفاده از این برنامه شما دیگر نیازی به ثبت دستی اسناد ورودی و خروجی انبار ندارید.

برای مدیریت حساب و موجودی انبار که مربوط به ظروف امانی می‌شود، امکان به‌کارگیری این نرم‌افزار وجود دارد تا با انجام فرایندهای اتوماتیک نیازی به محاسبه و ثبت اسناد مجزا نباشد.

زمانی که فرایندهای فروش و توزیع به پایان می‌رسد، شما می‌توانید در زمان سریع‌تری نسبت به بررسی میزان موجودی انبار خود، با استفاده از این نرم‌افزار اقدامات لازم را انجام دهید.

درصورتی‌که هرگونه مغایرتی در تعداد گردش ظروف امانی وجود داشته باشد، فرایند ثبت در نرم افزار مدیریت ظروف تا زمانی که این مورد به ‌طور کامل تعیین نشود قابل اجرا نیست.

میزان موجودی، ثبت اسناد و مدیریت حساب کارمند و مشتری با استفاده از این نرم‌افزار به‌صورت کاملا خودکار انجام می‌شود و نیازی به انجام فرایندهای دستی ندارد که همین مسئله در کاهش زمان لازم برای این کارها موثر است.

زمانی که تمامی فعالیت‌های یک شرکت پخش مویرگی به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود، این امکان برای آن‌ها وجود دارد تا بتوانند با سرعت بیشتری کار خود را توسعه دهند و به جذب مشتریان بیشتر بپردازند.

به همان اندازه که بررسی مانده کالاهای قابل فروش اهمیت دارد، شرکت‌های پخش باید برای بررسی موجودی ظروف امانی نیز تدابیر خاصی را در نظر بگیرند که برای این منظور امکان استفاده از نرم افزار مدیریت ظروف وجود دارد.

در این برنامه امکاناتی در نظر گرفته می‌شود که افراد بتوانند مانده ظروف امانی را به‌صورت دقیق کنترل کنند تا در زمان ثبت اسناد قادر به استفاده از این اطلاعات، برای انجام امور مختلف خود در انبار باشند.

ابزارهایی که برنامه مدیریت ظروف در اختیار شما قرار می دهد

زمانی که از نرم‌افزار مدیریت ظروف برای پیگیری کالاهای خود استفاده می‌کنید، چندین ابزار و امکانات مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرد تا فرایندهای مورد نیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید که مهم‌ترین کاربردها عبارت‌اند از:

  • یکی از مهم‌ترین موارد کاربرد مربوط به این است که شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای نرم‌افزار مدیریت ظروف، تعداد ظروف مورد نیاز برای یک محصول خاص را تعیین کنید.
  • تا زمانی که تمامی فرایندهای مورد نیاز برای انجام این کار نهایی شود، شما نیازی به ثبت اسناد برای ورود و خروج کالا به انبار ندارید.
  • در نرم افزار مدیریت ظروف این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بدون نیاز به دخالت ظرف در اسناد فروش بتوانید فرایندهای مورد نیاز برای فروش عمده و مویرگی را انجام دهید.
  • یکی دیگر از ابزارهای کاربردی در این برنامه این است که شما می‌توانید مانده ریالی یا تعدادی ظروف را براساس مشتری یا کارمندان بخش توزیع تنظیم کنید.
  • تمامی سوابق مربوط به ظروف امانی برای فروش محصولات به تفکیک مشتری، کارمندان یا هر محصول خاصی در فرایندهای شرکت پخش مویرگی نگهداری می‌شوند.
  • امکان انتقال مانده ظروف امانی به دیگر کارمندان وجود دارد.
  • شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار اثر مالی ظروف امانی را در حساب مشتریان و کارمندان مورد بررسی قرار دهید.
ابزارهایی که برنامه مدیریت ظروف در اختیار شما قرار می دهد

جمع‌بندی

در بسیاری از شرکت‌های پخش برای توزیع محصولاتی همچون نوشابه‌های شیشه‌ای یا شیرهای پاکتی از ظروف مخصوصی استفاده می‌شود که جزء اموال شرکت به ‌شمار می‌روند که با استفاده از نرم افزار مدیریت ظروف می‌توان موجودی آن‌ها را بررسی کرد.

شرکت ورانگر با ارائه این نرم‌افزار به شرکت‌های پخش مویرگی این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای کاربردی که در این برنامه وجود دارد، تمام فرایندهای مورد نیاز برای مدیریت ظروف امانی را به‌صورت اتوماتیک انجام دهند.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.