نرم افزار کنترل مشاورین

یک راهکار نرم افزاری برای مدیریت استند های فروشگاهی و همچنین نظارت بر فرایند ثبت فاکتور ، کنترل موجودی در فروشگاه بصورت آنلاین

نرم افزار مشاورین (Advisor)

نرم افزار مشاورین (Advisor)به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند ثبت فاکتورهای مشتری را در یک برنامه واحد جمع‌آوری کنند تا نظارت بهتری بر روی موجودی و برنامه‌ریزی مالی خود داشته باشند.

برخی از شرکت‌های پخش به‌طور معمول برای عرضه محصولات خود از مشاورین و استندهای فروش در فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند که برای نظارت بهتر بر روی روند کار آن‌ها می‌توانند از یک برنامه کاربردی و آنلاین کمک بگیرند.

نرم افزار مشاورین (Advisor)

چالش های شرکت پخش برای ثبت سفارش و پیگیری موجودی

ازآنجایی‌که با گسترش استفاده از اینترنت، بسیاری از کسب‌وکارها تمایل دارند تا اطلاعات و داده‌های خود را به‌صورت آنلاین ازسوی زیرمجموعه‌ها به‌دست آورند، چالش‌های مختلفی برای شرکت‌های پخش که هنوز از سیستم‌های دستی استفاده می‌کنند به‌وجود آمده است.

یکی از مهم‌ترین موارد، مربوط به عدم‌دریافت اطلاعات به‌روز درخصوص موجودی کالاها است. به همین خاطر باید برای جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های خود به‌دنبال روشی برای دریافت سریع اطلاعات دررابطه‌با موجودی کالاها باشید تا در هر زمانی که نیاز است، کمبودها را برطرف کنید.

ازسوی‌دیگر زمانی که شما مشاوران فروش خود را در خرده‌فروشی‌های مختلف مستقر می‌کنید مدیریت تمامی آن‌ها به‌صورت سنتی کمی دشوار می‌شود و نیاز به یک راه‌حل مناسب دارد.

نظارت موثر بر امر ثبت فاکتورها نیز از دیگر مواردی است که امکان دارد شرکت‌های پخش سنتی را آسیب‌پذیر کند و باعث شود تا هزینه و انرژی زیادی را برای این منظور صرف کنند.

در این راستا نرم افزار مشاورین (Advisor) که توسط شرکت ورانگر ارائه می‌شود، به‌عنوان یک برنامه آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر موقعیتی اطلاعات لازم را به‌صورت آنلاین در اختیار داشته باشید و از سد این موانع عبور کنید.

نرم افزار مشاورین (Advisor) برای چه کسانی مناسب است؟

نرم افزار مشاورین (Advisor) برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت‌های پخش که به ارائه محصولات خود در خرده‌فروشی‌ها می‌پردازند و سعی دارند تا فرایندهای خود را به‌صورت خودکار انجام دهند به‌عنوان مخاطبان اصلی برای استفاده از این برنامه شناخته می‌شوند.

نرم افزار مشاورین به مدیران شرکت‌های پخش کمک می‌کند تا فعالیت‌های خود را به‌صورت منظم، با سرعت بالاتر و متمرکز دنبال کنند تا کارایی و سازمان‌دهی بهتری را در امر فروش داشته باشند.

Product Quality Index

Energy Generation

راهکارهای نرم افزار مشاورین برای شرکت پخش

هر کسب‌وکاری به هر طریقی با موجودی سروکار دارد به‌ویژه شرکت‌های پخش که جزئی از زنجیره تامین هستند، برای اینکه این مجموعه‌ها در زمان ثبت سفارش مجدد، به‌سرعت عمل کنند نیاز به مدیریت موجودی با استفاده از روش‌های نوین دارند.

بدیهی است که طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌ها وجود دارد که به‌صورت برنامه‌های موبایلی برای عملیات‌های اساسی مانند بررسی موجودی و ثبت سفارش مورد استفاده قرار می‌گیرند که نرم‌افزار مشاورین یکی از آن‌ها به‌شمار می‌رود.

مدیریت کارآمد مشاورین فروش

یک شرکت پخش از واحدهای مختلفی تشکیل می‌شود که برای پیشبرد موثر اهداف باید تمامی آن‌ها را براساس برنامه‌ریزی مناسبی مدیریت کند و همین مسئله اهمیت استفاده از ابزارهای جدید را بیشتر نشان می‌دهد.

در مواقعی که شما از نرم افزار مشاورین (Advisor) استفاده می‌کنید با توجه به اینکه چنین برنامه‌ای به‌صورت موبایلی طراحی شده و امکان برقراری ارتباط آنلاین را دارد، مدیریت مشاورین فروش راحت‌تر می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مجموعه‌هایی که معمولا برای عرضه محصولات خود از استندها و مشاورهان فروش در فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند، شرکت‌های پخش لوازم آرایشی هستند که این نرم‌افزار امکان مدیریت موثر را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

کنترل موجودی و جایگزینی سریع با نرم افزار مشاورین

باید این را بدانید که یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در شرکت پخش مربوط به مدیریت موجودی است، درصورتی‌که شما این فرایند را ازطریق مشاورین فروش خود و به‌صورت سنتی انجام می‌دهید ردیابی عملکرد آن‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

پیگیری موجودی به‌صورت خودکار باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. ازاین‌رو نرم افزار مشاورین (Advisor) تعداد دقیق تمام اقلامی را که در فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌کنید در اختیار شما قرار می‌دهد.

با این برنامه شما می‌توانید با اشتراک‌گذاری سریع داده‌ها، موجودی کالاهای خود را مشاهده کنید تا زمان لازم برای پیگیری سفارش‌ها کاهش پیدا کند و بتوانید با سرعت بالاتری خدمات خود را ارائه دهید.

نظارت موثر بر ثبت فاکتورها با نرم افزار مشاورین

از دیگر قابلیت‌هایی که این برنامه برای شرکت‌های پخش فراهم می‌کند باید به امکان نظارت بر ثبت فاکتورها اشاره کرد که با این کار شما می‌توانید برنامه‌های مالی خود را به‌صورت دقیق بررسی کنید.

ازآنجایی‌که امکان پیگیری تمامی این موارد در نرم افزار مشاورین (Advisor) وجود دارد، مدیران می‌توانند اولویت‌بندی لازم را براساس فروشندگان انجام دهند تا متوجه شوند که در هرکدام از آن‌ها باید روی چه مسئله‌ای تمرکز بیشتری داشته باشند.

دلایل ضرورت استفاده از نرم افزار مشاورین (Advisor) شرکت ورانگر

در روزهایی که به‌دست‌آوردن مزیت‌های رقابتی به شما کمک می‌کند تا فروش خود را افزایش دهید و در این بازار به‌صورت مستمر باقی بمانید، به‌کارگیری نرم‌افزارهای کاربردی، قابلیت‌ها و مزایای خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به این هدف دست پیدا کنید که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر است.

می‌توان گفت مهم‌ترین و اساسی‌ترین دلیلی که باعث می‌شود تا شرکت‌های پخش نسبت به استفاده از برنامه‌های کاربردی ترغیب شوند، امکان انجام فرایندهای روزمره به‌صورت خودکار است.

زمانی که شما در سریع‌ترین زمان ممکن به پیگیری موجودی کالا و ثبت فاکتورها می‌پردازید، دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را برای انجام‌دادن این کارها به‌صورت دستی صرف کنید.

درضمن باید این را هم در نظر داشته باشید که چنین برنامه‌ای به‌صورت آنلاین خدمات خود را به شما رائه می‌دهد و همین مسئله باعث می‌شود تا شما در لحظه به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنید.

دسترسی به اطلاعات و داده‌های دقیق به شما کمک می‌کند تا با اجرای یک برنامه‌ریزی مناسب بتوانید کارایی گروه خود را افزایش دهید و البته به فروش بیشتر دست پیدا کنید.

زمانی که یک شرکت پخش بدون برنامه‌ریزی به عرضه کالا می‌پردازد و نظارتی بر ثبت سفارش‌های خود ندارد، باعث می‌شود تا قادر به تصمیم‌گیری هوشمندانه و صحیح نباشد، ازاین‌رو نرم افزار مشاورین این امکان را هم برای شما فراهم می‌کند.

این نرم‌افزار یک نمای کلی از بخش عرضه محصول در فروشگاه‌ها به شما می‌دهد تا با استفاده از این اطلاعات بتوانید تدابیر لازم را به‌موقع اتخاذ کنید. در واقع شما با این برنامه یک چشم‌انداز کلی از فعالیت‌های مورد نظر خود دارید.

جمع‌بندی

برای آن دسته از شرکت‌های پخش که به توزیع مستقیم کالا در فروشگاه‌ها می‌پردازند، به‌کارگیری نرم افزار مشاورین (Advisor) قابلیت‌های مختلفی همچون نظارت بر ثبت فاکتور، مدیریت مشاوران فروش و کنترل موجودی را ارائه می‌دهد که مزایای زیادی را برای آن‌ها به‌دنبال دارد.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.