نرم افزار وصول

این اپلیکیشن به مامور وصول و تصحیلدار کمک می‌کند تا فرآیند های مربوط به وصول مطالبات از مشتریان را بر اساس قوانین شرکت پخش دنبال کرده و بصورت آنلاین ثبت و مدیریت کند

نرم افزار وصول

تابه‌حال نام نرم افزار وصول به گوشتان خورده است؟ این برنامه را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌هایی دانست که شرکت‌های پخش با استفاده از آن می‌توانند به‌راحتی نسبت به وصول مطالبات خود اقدام کنند. وصول مطالبات یکی از مهم‌ترین اموری است که در شرکت‌های پخش مختلف انجام می‌گیرد.

این امر برای دریافت بدهی‌هایی است که از مشتریان یا کارگزاران شرکت باید دریافت شود. استفاده از یک اپلیکیشن آنلاین می‌تواند به این کار کمک کرده و سرعت انجام آن را افزایش دهد. درصورتی‌که یکی از چک‌های مشتریان شرکت برگشت‌ خورده یا تسویه‌ای انجام نشده است، استفاده از نرم‌افزار کاربردی وصول می‌تواند شما را در انجام این کار کمک کند.

شما می‌توانید این برنامه فوق‌العاده که توسط تیم ورانگر توسعه داده‌ شده را دریافت کرده و با نصب آن در سیستم کامپیوتری شرکت، امور مختلف مالی خود را در حوزه کاری خود انجام دهید. توصیه می‎کنیم مطالب این مقاله را از دست ندهید و تا انتها همراه ما باشید.

نرم افزار وصول

وصول مطالبات و اهمیت آن

مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همیشه یکی از دشوارترین مشکلاتی است که برای شرکت‌های پخش رخ می‌دهد. این مشکل می‌تواند برنامه‌های مالی شرکت را به‌ هم‌ریخته و امور مختلف را سخت می‌کند. به‌ همین دلیل است که همیشه شرکت‌ها به ‌دنبال راه‌حلی برای وصول مطالبات به راحت‌ترین شکل ممکن هستند.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند شما را در این کار کمک کند، استفاده از نرم افزار وصول است. این برنامه عالی پرونده‌های معوق و چک‌های برگشتی را کنترل کرده و در نتیجه آن به پیگیری مطالبات کمک می‌کند. پس توصیه می‌کنیم حتما از این برنامه استفاده کنید.

مأمور وصول یا تحصیلدار چه کسی است؟

از موقعیت‌های شغلی مهمی که در شرکت‌های پخش وجود داشته و اهمیت وظیفه وی بسیار بالا است، مأمور وصول یا تحصیلدار شرکت است. مأمور وصول شخصی است که وظیفه پیگیری مطالبات و چک‌های برگشتی را بر عهده دارد.

این مأمور به امور مختلف حسابداری مسلط بوده و توانایی این را دارد که به‌صورت هم‌زمان با چندین مشتری و شرکت در رابطه ‌با مطالبات مذاکره کند. چنین شخصی معمولاً وظایف زیاد و سنگینی را روی دوش‌های خود دارد؛ به ‌همین دلیل پیشنهاد می‌شود که برای راحت‌تر شدن کار از نرم افزار وصول استفاده کند.

معرفی نرم افزار وصول

معرفی نرم افزار وصول

این‌همه از اپلیکیشن وصول نام بردیم و گفتیم که این برنامه چقدر مهم است. حال می‌خواهیم این برنامه فوق کاربردی را به شما معرفی کنیم. اپلیکیشن وصول یکی از کاربردی‌ترین محصولات شرکت ورانگر است که در حوزه فروش و پخش مویرگی تولید شده است.

این برنامه فوق‌العاده را می‌توانید در گوشی هوشمند و هم در سیستم رایانه‌ای خود نصب کنید. کاربردهای بسیار زیادی در این برنامه وجود دارد که موجب شده تمامی امور درزمینه وصول مطالبات به‌راحتی انجام شود.

امکانات نرم افزار وصول

دلیلی که پیشنهاد می‌کنیم از نرم افزار وصول برای راحت‌تر شدن و سازماندهی‌کردن کار خود استفاده کنید این است که این اپلیکیشن کاربردی امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. از مهم‌ترین امکانات این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعریف سازمان‌ها و مشتریان مختلف دارای بدهی
  • گروه‌بندی انواع سازمان‌ها و مشتریان دارای بدهی
  • ثبت مطالبات به تفکیک سازمان‌ها و مشتریان گوناگون
  • ثبت پیگیری‌های حقوقی شامل ثبت دادخواست و اجرای ثبت
  • طراحی گزارش‌ها دلخواه
  • ساخت و طراحی نمودارهای دلخواه
  • ارسال به اکسل تمامی گزارش‌ها
  • تغییر نام ستون‌ها در گزارش‌ها
  • پیگیری پرونده‌های حقوقی
  • تعیین سطح دسترسی کاربران

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار وصول

مورد بسیار مهمی که می‌تواند نظر شما را بیشتر به سمت برنامه وصول جذب کند کاربردهایی است که این نرم‌افزار دارد. این کاربردها برای مأمور وصول بسیار مهم بوده و شامل موارد زیر هستند:

وصول مطالبات

از مهم‌ترین و اصولی‌ترین کاربردهایی که پس ‌از نصب و اتصال نرم افزار وصول به سیستم شرکت می‌توانید از آن بهره ببرید وصول مطالبات از مشتریان مختلف است. همان‌طور که در بخش‌های قبلی بررسی کردیم، امکانات مختلفی در برنامه وصول مطالبات وجود دارد که امکان وصول به روش‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

به‌ طور مثال، شما می‌توانید با تعریف مشتری و سازمان بدهکار، نسبت به وصول مطالبات شرکت پخش از آن‌ها اقدام کنید. این برنامه برای مأمور وصول طراحی شده و می‌توانید با استفاده از گروه‌بندی‌های مختلفی را نیز تعریف کنید.

ارسال اطلاعات به سیستم شرکت

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و کاربردهایی که نرم افزار وصول در اختیار شما قرار می‌دهد این است که این برنامه فوق‌العاده به‌صورت آنلاین و آفلاین کار می‌کند. شما می‌توانید با ثبت اطلاعات مختلف، داده‌ها را بین سیستم اصلی شرکت انتقال داده و به کمک این داده‌ها امور مختلفی را انجام دهید.

این نرم‌افزار به‌صورت آنلاین تمامی داده‌ها را ذخیره می‌کند؛ اما در‌صورتی‌که آفلاین باشید می‌توانید با انجام امور مختلف، داده‌ها را درون سیستم ذخیره کرده و پس‌از اتصال به اینترنت آن‌ها را در سرور ذخیره کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار وصول

بسیاری از افراد هنوز هم نسبت به دریافت برنامه وصول و استفاده از آن شک دارند. به همین دلیل می‌خواهیم مزایای استفاده از این برنامه را باهم بررسی کنیم تا ببینیم که چرا باید از اپلیکیشن آنلاین وصول مطالبات استفاده کنیم. مهم‌ترین مزایایی که با بهره‌گیری از این نرم‌افزار نصیب شما می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سرعت ثبت داده‌ها
  • امکان استفاده از جدیدترین ابزارها و سازماندهی داده‌ها برای راحت‌تر کردن کار
  • کاهش خطای انسانی
  • پنل کاربری ساده و کاربردی
مزایای استفاده از نرم افزار وصول

جمع‌بندی

ابزاری که می‌تواند مأمور وصول را به دریافت انواع مطالبات کمک کند، نرم افزار وصول مطالبات است. این برنامه یکی از جدیدترین و به‌روزترین محصولاتی است که توسط شرکت ورانگر تولید شده و در اختیار شرکت‌های پخش قرار گرفته است.

با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید به‌راحتی مشتریان و سازمان‌های مختلف را درون سیستم ثبت کرده و میزان مطالبات آن‌ها را نیز به‌صورت دسته‌بندی‌شده وارد کنید.

کاربردهای دیگری نیز برای این برنامه وجود دارد که همه این موارد را در مقاله باهم بررسی کردیم. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب گفته شده بیشترین استفاده را کرده باشید.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.