راهکار پخش مویرگی ویژه استانی

این راهکار به نام رستاک شناخته میشود و بازار هدف آن شرکت های پخش محلی و استانی است که فرآیند های ساده‌تری نسبت به پخش‌های سراسری در مدیریت فروش و پخش دارند

نرم افزار پخش مویرگی (ویژه استانی)

رستاک، یک نرم افزار پخش مویرگی (ویژه استانی) است که می‌تواند امکانات زیادی را در اختیار بگذارد. سیستم‌های توزیع و پخش در مقیاس استانی و محلی نسبت به سطوح بالاتر کار کمتر و ساده‌تری دارند و پیچیدگی‌های توزیع و پخش سراسر و منطقه‌ای آن‌ها را درگیر خود نخواهد کرد.

اما باز هم نیاز است که برای مدیریت بهتر و منظم از سیستم‌های جامعی برای توزیع و پخش مویرگی استفاده کنند. همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

فروش و پخش مویرگی چه معنایی دارد؟
پخش مویرگی استانی

فروش و پخش مویرگی چه معنایی دارد؟

در شیوه پخش مویرگی واسطه‌ها حذف می‌شوند و خدمات یا کالا به‌صورت مستقیم در دسترس مشتریان نهایی یا خرده‌فروش‌ها قرار خواهد گرفت. در این شیوه ما سعی داریم که توزیع گسترده محصول داشته باشیم. این محصولات به فروشگاه‌های مختلف خواهند رسید. پس می‌توانیم کارآمدی این شیوه از پخش را وابسته به این موضوع بدانیم که باید طیف گسترده‌ای از محصولات یک شرکت در اختیار افراد مختلف قرار بگیرد.

این روش به‌شدت موثر در بازاریابی است و اگر به‌صورت اصولی به ‌اجرا در بیاید، می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی داشته باشد. تاثیر مثبت آن در این موضوع بوده که اگر شرکتی قادر نباشد کالا یا خدمات خاصی را ارائه دهد، محصولات و خدمات دیگر به‌راحتی جایگزین موارد ناموجود خواهند شد.

سطوح پخش مویرگی

پخش مویرگی در چه سطوحی انجام می‌شود و برای چه کالاهایی است؟

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که پخش مویرگی برای آن دسته از محصولاتی کاربرد که جز نیازهای روزانه ما محسوب می‌شوند و اصطلاحاً می‌توانیم آن‌ها را کالاهای اساسی بنامیم. انواع خاصی هم برای آن‌ها وجود دارد که در مقیاس‌های مختلف می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد.

  • در مقیاس سراسری خدمت‌رسانی باید به کل کشور و به‌صورت متمرکز انجام شود.

  • در سطح منطقه‌ای براساس برنامه‌های استراتژیک کار پیش خواهد رفت.

  • و مقیاس در سطح چند استان

چیزی که در ادامه قصد بررسی‌اش را داریم سطوح استانی و محلی است.

پخش مویرگی در چه سطوحی انجام می‌شود و برای چه کالاهایی است؟

بررسی فروش و پخش مویرگی در سطوح محلی و استانی

مسلماً تنوع محصولات در این سطوح نسبت به منطقه‌ای و سراسری کمتر است؛ اما باز هم نمی‌توان از نقش مهم آن غافل شد. در سطح استانی فعالیت تنها در سطح یک استان انجام خواهد شد. در سطح محلی مجموعه‌های کوچکی وجود دارند که یک یا چند شهر فروش و توزیع کالاهای مختلف را برعهده می‌گیرند.

هر چقدر که به ‌سطوح پایین‌تر و محدودتری می‌رسیم تعداد کالاها، حجم سفارش‌ها، کارکنان و دیگر موارد کمتر خواهد شد. با این‌که این سطوح از پیچیدگی خاصی برخوردار نیستند و نسبت به سطوح سراسری و منطقه‌ای حجم کار کمتری دارند؛ اما باز هم باید فرایند توزیع آن‌ها مدیریت شود و با ساماندهی شکلی منظم و اصولی داشته باشد. اما برای داشتن چنین سیستمی باید چه کرد؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

با نرم‌افزار‌های پخش مویرگی آشنا شوید!

رستاک نرم‌افزاری که بازار هدفش را شرکت‌های پخش محلی و استانی قرار داده و مناسب شرکت‌هایی است که پیچیدگی زیادی در فرایند فروش و پخش ندارند. این نرم‌افزار یک مجموعه یکپارچه از ماژول‌های حسابداری و فروش است که در اختیار چنین شرکت‌هایی قرار خواهد گرفت.

همه می‌دانیم که در یک کسب‌وکار شبکه پخش و کانال‌هایی که توزیع به‌وسیله آن‌ها انجام می‌شود، بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. شیوه‌های سنتی حتی در مقیاس‌های کوچکی مثل توزیع محلی نیز دیگر قابل‌اجرا نیستند. ازاین‌رو باید از نرم‌افزارهای پخش مویرگی مثل رستاک استفاده کرده تا بتوان چنین شرایطی را مدیریت کرد.

نرم‌افزار پخش مویرگی چه راهکار‌هایی را در اختیار شرکت‌های توزیع قرار می‌دهد؟

تمام فرایند‌هایی که از سفارش‌گیری شروع می‌شوند، سپس وارد مرحله تحویل کالا خواهند شد و بعد هم به تسویه‌حساب نیاز دارند توسط این سیستم به‌طور کامل تحت پوشش قرار خواهند گرفت. خصوصاً حسابداری پخش مویرگی که بسیار حساس است و نمی‌شود با شیوه‌های سنتی آن را پیش برد.

اگر بخواهیم که در سیستم خود کمترین میزان خطا را داشته باشیم، باید چنین اموری را به‌ دست، نرم‌افزار بسپاریم. رستاک می‌تواند در این زمینه یک گزینه عالی برای شما باشد؛ چون به‌عنوان یک نرم افزار پخش مویرگی (ویژه استانی) فرایندهای حسابداری و مالی را بسیار خوب مدیریت خواهد کرد.

وظایفی که سیستم فروش برعهده دارد؟

۴ مزیت اصلی در این سیستم فروش وجود دارد که در ادامه آن‌ها به‌همراه مختصری توضیح از هر کدام به شما خواهیم گفت:

ذخیره‌سازی و انبارداری کالا

رستاک می‌تواند به‌طور دقیق فرایند ذخیره‌سازی و دسته‌بندی کالاها را انجام دهد تا انبارداری نظمی اصولی داشته باشد و در حسابداری نیز مشکلی به ‌وجود نیاید.

دریافت سفارش از مشتریان

دسته‌بندی سفارش‌ها می‌تواند به نظم سیستم کمک شایانی کند. این سیستم مدرن به ما کمک می‌کند که سفارش‌های دریافت‌شده از ویزیتور‌ها را مرتب کنیم.

تحویل کالا به مشتریان

در سیستم تحویل سرد کالا ثبت دستی ویزیتور می‌تواند چالش‌هایی را به ‌همراه داشته باشد که مکانیزه‌کردن آن مشکل را به‌طور کامل حل خواهد کرد.

وصول مطالبات

با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی (ویژه استانی) رستاک می‌توان امور مالی و خزانه‌داری را سامان بخشید و وصول مطالبات را به‌دقت انجام داد.

رستاک محصول دیروز و امروز نیست که به ‌دست شما رسیده و پشت این نرم افزار پخش مویرگی (ویژه استانی) سال‌های زیادی دانش و تجربه رفته است. این ایده از سال ۱۳۸۷ توسعه پیدا کرد. زمانی که مدیران ورانگر تصمیم گرفتند تا با استفاده از سیستمی کمک شایانی به شرکت‌های پخش کنند و نرم‌افزاری را توسعه بدهد که بتواند از پیچیدگی کار آن‌ها تا حد زیادی بکاهد.

از سوی دیگر در نظر داشتند که این نرم‌افزار همانند نمونه‌های مشابه پیچیدگی‌های نرم‌افزاری نیز نداشته باشد و بتوان راحت با آن کار کرد. به همین دلیل محصولی که امروز به ‌دست شما رسیده کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز‌های شما برای پخش مویرگی استانی و محلی باشد.

رستاک از کجا آغاز کرد؟

جمع‌بندی

نرم افزار پخش مویرگی (ویژه استانی) می‌تواند به شما کمک کند تا از پیچیدگی‌های پخش استانی و محلی خلاص شوید و یک سیستم جامع و کامل داشته باشید. این نرم‌افزار ماژول‌های مختلفی از امور حسابداری و فروش ارائه می‌دهد که بهترین گزینه برای شرکت‌های پخش و توزیع در سطح استانی و محلی است. از شما نیز ممنونیم که تا انتها همراه ما بودید.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.