راهکار پخش مویرگی چند شعبه

این راهکار برای شرکت های پخشی که بیش از یک مرکز توزیع (شعبه یا حوزه) دارند مناسب است. استقرار این راهکار بصورت متمرکز انجام می‌شود و شعب با استفاده از زیرساخت های ارتباطی امن به سرور متصل می‌شوند و ارسال و دریافت اطلاعات بین ستاد و شعب به سرعت و درلحظه انجام می‌شود.

نرم افزار پخش مویرگی چند شعبه

اگر می‌خواهید همه ‌چیز را درباره نرم افزار پخش مویرگی چند شعب ورانگر بدانید، این مقاله برای شماست. در این مقاله همراه ما باشید تا از نحوه استقرار، چگونگی کارکرد این سیستم و قابلیت‌هایش صحبت کنیم. این سیستم برای شرکت‌های پخش چند شعبه بسیار کارآمد و حائز اهمیت است.

چنین شرکت‌هایی دارای مسئولیت‌های و فرایند‌های پیچیده هستند که یک سامانه حرفه‌ای آنلاین می‌تواند از حجم کار آن‌ها تا حد زیادی کم کند و مدیریتی نوین را به همراه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

منظور از پخش مویرگی چیست؟
پخش مویرگی چند شعبه

منظور از پخش مویرگی چیست؟

پیش از این‌که بخواهیم به بررسی ماهیت نرم افزار پخش مویرگی چند شعب بپردازیم باید خود پخش مویرگی را بررسی کنیم.

  • یکی از بهترین راه و روش‌هایی برای فروش وجود دارد، توزیع و پخش مویرگی است. این روش باعث می‌شود که محصولات ما در اکثر نقاط فراهم شود. این پخش اگر به‌درستی و براساس اصول انجام شود، می‌تواند سوددهی زیادی داشته باشد و به روند پخش کمک شایانی کند.

  • البته که باید مدیریت خوبی هم بر روی آن وجود داشته باشد تا بتوان در نهایت نتیجه مطلوب گرفت. پخش مویرگی یک مسیر کوتاه پس از تولید است که تا زمان تحویل به مشتری طی می‌شود. این مسیر بدون واسطه است و مستقیما محصول را به ‌دست مشتری می‌رساند. به آن Distribution نیز گفته می‌شود.

شرکت های معتبر

شرکت‌های پخش و توزیع مویرگی کدام‌اند؟

این شرکت‌ها وظایف مختلف و مهمی دارند. اهمیت این شرکت‌ها غیر قابل انکار است. چون با حذف واسطه‌ها معادله 2 سر سودی را به اجرا در خواهند آورد. شرایطی که هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده در آن سود خواهد جست. این شبکه وظایف بسیار مهمی را برعهده دارد.

ثبت اطلاعات کاملا و امور مرتبط با حسابداری به آن‌ها مربوط است. آن‌ها باید سفارش‌های مشتریان را منظم و مرتب دریافت و ثبت کنند. متناسب با درخواست‌هایی که ثبت می‌شود باید کالا را تحویل بدهند. اطلاعات بازار باید توسط آن‌ها مرتبط و منظم دریافت شود. وصول مطالبات نیز برعهده آنان است.

استفاده از نرم افزار پخش مویرگی

وظایفی که برای شما ذکر کردیم، ساده و آسان نیستند. هماهنگی میان آن‌ها و نظارتی عمیق نیازمند سیستم‌هایی است که بتواند چنین قابلیت‌هایی را در اختیار شرکت‌های پخش قرار دهد.

حجم بالای عملیات، تبادل کالا و وجه نقد که در شرکت‌های پخش صورت می‌گیرد، نیازمند یک سیستم جامع و یکپارچه است تا بتواند تمامی این مراحل را مدیریت کند. نرم‌افزار پخش مویرگی ورانگر نیز تمام تلاش خود را کرده تا چنین امکانی را برای شرکت‌های پخش فراهم آورد.

مدیران موفق با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی بهترین راهکار‌ها برای دسترسی به بازدهی مناسب را ارائه می‌دهند. ورانگر نیز به همین منظور محصولاتی تهیه کرده که بتواند به تحقق آرمان‌ها و اهداف مدیران بلندپرواز کمک کند. می‌توان به ‌کمک این سیستم ستاد مرکزی را همانند یک راهبر در نظر گرفت و مراکز توزیع را در خدمت آن قرار داد.

نرم افزارهای تخصصی فروش و پخش مویرگی ورانگر چه بخش‌هایی دارد؟

با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی چند شعبه می‌توان به بخش‌ها و قابلیت‌های زیادی دسترسی داشت؛ اما در ابتدا بیایید بخش‌های اصلی چنین نرم‌افزاری را بررسی کنیم. این نرم‌افزار از ۳ بخش خزانه‌داری فروش، فروش و پخش و انبارداری تشکیل می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید به‌خوبی ارتباط بین این بخش‌ها را ببینید و آن‌ها را از یکدیگر تفکیک کنید.

نرم افزارهای تخصصی فروش و پخش مویرگی ورانگر چه بخش‌هایی دارد؟

نرم افزار پخش مویرگی چند شعبه برای چه شرکت‌هایی است؟

ساختار چند شعبه برای شرکت‌های پخشی مناسب است که دارای بیش از یک مرکز توزیع هستند. منظور از مرکز توزیع همان شعبه حوزه است. اما استقرار چنین سیستمی برای آن‌ها چگونه خواهد بود؟ این اسقرار به‌صورت دیتابیس متمرکز انجام خواهد گرفت.

در این ساختار یک پایگاه داده بر روی سرور مرکزی پیاده‌سازی شده و شعبه‌ها به‌ کمک زیر‌ساخت‌های ارتباطی امن، به سرور متصل خواهند شد. این زیرساخت‌های ارتباطی امن می‌توانند مواردی مثل vpn، tsplus یا citrix باشند. این مدل از پیاده‌سازی دارای یک مزیت بزرگ و کلیدی است. آن همه این‌که ارسال و دریافت اطلاعات بین ستاد و شعبه‌های بسیار سریع و در لحظه انجام خواهد گرفت.

امکانات قسمت مدیریت توزیع و پخش مویرگی شامل چه مواردی است؟

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی چند شعبه تیم توزیع را به‌صورت کامل تعریف کنید. این تیم شامل وسایل نقلیه مختلف، مامور توزیع، راننده و کارگران پخش است. می‌توان به ‌کمک این سیستم یکی از بهینه‌ترین ناوگان‌های توزیع را تشکیل داد. چون کنترل کامل بر روی بیشینه و کمینه حجم وجود دارد.

نحوه نگهداری‌های مختلف برای هر وسیله متفاوت است و می‌توان این مورد را هم در سیستم تعریف کرد. کنترل تطابق نحوه نگهداری کالا و نحوه حمل آن کالا در مدیریت توزیع به‌راحتی توسط این سیستم انجام می‌شود و نظارتی بلانظیر را برای شما به ‌همراه دارد. در آخرین مورد نیز باید به سهمیه‌بندی‌ها بپردازیم. می‌توان به‌ کمک چنین سیستمی براساس پارامتر‌های مختلف سهیمه‌بندی اعمال کرد.

مزیت‌های استفاده از نرم افزار پخش مویرگی چند شعبه

ساختار این سیستم اجازه می‌دهد که شما بتوانید بدون هیچ مشکلی به‌صورت آنلاین و متمرکز فعالیت‌های مختلف را رصد کنید. کلیه اطلاعات از تمامی شعبه‌ها در اختیار شما خواهند بود. اطلاعات آن‌ها به‌راحتی بر روی سرور اصلی قابل مشاهده است.

امکان کنترل توزیع به‌صورت لحظه‌ای وجود دارد و می‌توان انواع گزارش‌های مختلف را از سیستم گرفت که در آینده منجر به آن خواهد شد که تصمیماتی براساس دیتا و اطلاعات بگیریم. می‌توان برای مجموعه به‌ کمک این سیستم سیاست‌های مشخصی تعیین کرد و آن‌ها را به ‌اجرا درآورد تا سازمان به اهداف خود نزدیک و نزدیک‌تر شود.

جمع‌بندی

نرم افزار پخش مویرگی چند شعبه تنها برای شرکت‌های توزیعی است که چند حوزه یا مرکز توزیع در اختیار دارند. استقرار این سیستم برای این شرکت‌ها با شرکت‌های تک شعبه بسیار متفاوت است که در مقاله به بررسی آن پرداختیم.

البته بااین‌حال سرعت ارتباط بین شعبه‌های مختلف و ستاد در سیستم ورانگر بسیار بالاست و همین سبب می‌شود که ما مزیت‌های زیادی را در اختیار داشته باشیم. از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.