نرم افزار کنترل سری ساخت

عموما موضوع کنترل تاریخ انقضا کالا و یا کنترل سریال کالا و سری ساخت کالا دغدغه شرکت های پخش است کالاهای با تاریخ انقضا کم مانند لبنیات و یا کالاهای کم حجم و گرانقیمت مانند ساعت مچی و یا کالاهای پزشکی توزیع میکنند با استفاده از این نرم افزار امکان مدیریت کالاها در انبار ، فروش و توزیع بر مبنای سری ساخت ایجاد میشود.

نرم افزار کنترل سری ساخت

نرم افزار کنترل سری ساخت

یکی از مهم‌ترین اموری که شرکت‌های پخش باید انجام دهند، استفاده از نرم افزار کنترل سری ساخت است. این نرم افزار از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین ابزارهایی است که برای شرکت‌های پخش وجود داشته و استفاده از آن می‌تواند موجب کنترل کیفیت کالاها و داده‌های مختلف آن‌ها شود.

با استفاده از این برنامه شرکت پخش می‌تواند داده‌های مختلف کالا مانند تاریخ تولید و انقضا و مالیات با ارزش افزوده را کنترل کند. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر راجب این موضوع صحبت کنیم و تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را به شما بدهیم.

مهم ‌ترین داده ‌های کالا

همان‌طور که اطلاع دارید، داده‌های بسیار زیادی برای کالاهای مختلف وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این داده‌ها به‌راحتی محصول مدنظر را بررسی کرده و آن را در انبار شرکت پخش ثبت کنید. از مهم‌ترین این داده‌ها می‌توان به سری ساخت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا و داده‌های قیمتی اشاره کرد.

این موضوع شاید برای کالاهای معمولی و غیرخوراکی و بهداشتی مهم نباشد، اما در‌صورت کم‌بودن تاریخ انقضای محصولات لبنی یا خوراکی باید فروش آن‌ها هرچه زودتر انجام بگیرد، در ‌غیر‌ این صورت ضررهای زیادی به شما وارد می‌کنند.

سری ساخت چیست؟

مهم‌ترین موضوعی که دررابطه‌با نرم افزار کنترل سری ساخت وجود دارد این است که سری ساخت چیست و به چه دردی می‌خورد. همان‌طور که مشخص است سری ساخت کدی متشکل از حروف و اعداد است. سری ساخت برای یک محصول خاص بوده و در نمونه‌های آن به‌صورت یکسان استفاده می‌شود.

 به ‌طور مثال، شیرهای پرچربی که در 3 اسفند 1402 در یک شرکت لبنی بسته‌بندی‌ شده‌اند، دارای یک سری ساخت مشخصی هستند که می‌توانید با استفاده از آن کالا را پیگیری کنید. به همین دلیل است که شرکت‌های پخش به این داده اهمیت زیاد می‌دهند.

چرا باید سری ساخت کنترل شود؟

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را دررابطه‌با نرم‌افزار کنترل سری ساخت مشغول می‌کند این است که اصلا چرا باید سری ساخت کنترل شود؟ باید گفت که سری ساخت می‌تواند اطلاعات مختلفی را درباره کالا به ما ارائه دهد.

می‌توانید با استفاده از کد سری ساخت محصولات را به‌ همراه داده‌های مختلف در انبار شرکت پخش ذخیره کنید. به‌ طور مثال، شیر پرچرب بسته‌بندی‌شده در 3 اسفند 1402 باید محصولی جداگانه نسبت به شیر پرچرب بسته‌بندی‌شده در 4 اسفند 1402 باشد، چون تاریخ انقضای آن زودتر فرا می‌رسد.

بهترین روش برای کنترل سری ساخت کالاها

روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به ‌کمک آن‌ها علاوه‌  بر کنترل سری ساخت کالاهای مختلف، تاریخ تولید و انقضای آن‌ها را نیز چک کنید. یکی از بهترین این برنامه‌ها نرم افزار کنترل سری ساخت تیم ورانگر است. این برنامه فوق‌العاده کاربردی و عالی توسط یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای تجاری به ثبت رسیده است.

به ‌کمک آن می‌توانید سری ساخت کالاها را رهگیری کرده و سپس آن‌ها را در انبار شرکت پخش ثبت کنید. این برنامه محبوبیت زیادی داشته و توسط افراد زیادی استفاده می‌شود. همچنین این اپلیکیشن می‌تواند سرعت این فرایند را سریع‌تر کند.

بهترین روش برای کنترل سری ساخت کالاها

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار کنترل سری ساخت ورانگر

ویژگی مهمی که باعث‌شده بسیاری از افراد از نرم افزار کنترل سری ساخت ورانگر استفاده کنند، کاربردهای عالی این برنامه است. از مهم‌ترین کاربردهای که می‌توانید با تهیه این برنامه از آن‌ها بهره ببرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنترل سری ساخت

اولین کاربردی که می‌توان آن را مهم‌ترین کاربرد نرم‌افزار کنترل سری ساخت دانست، کنترل انواع سری ساخت در کالاهای متنوع است. این برنامه امکان این را به شما می‌دهد که انواع کالاها را به‌صورت آنلاین و در سیستم شرکت کنترل کنید.

این کنترل می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام بگیرد. تنها کافی ‌است به بخش کنترل سری ساخت رفته و با واردکردن سری ساخت محصول اطلاعات آن را به ‌دست بیاورید. این کار برای شرکت پخش مهم بوده و می‌تواند در ثبت داده‌های انبار کاربردی باشد.

کنترل تاریخ تولید و انقضا

کاربرد دیگری که می‌توانید با استفاده از نرم افزار کنترل سری ساخت از آن بهره ببرید، بررسی کنترل تاریخ تولید و تاریخ انقضای کالاهای حساس است. کالاهایی مانند محصولات غذایی، لبنیات، محصولات بهداشتی و محصولات دارویی از آن دست کالاهایی هستند که تاریخ تولید و انقضای آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

شما می‌توانید با استفاده از این برنامه به‌راحتی سری ساخت یا بارکد کالا را وارد کرده و سپس اطلاعات تولید و انقضای آن را مشاهده کنید. این کار باعث می‌شود از خراب‌شدن محصولات تاریخ کم به بهترین شکل جلوگیری شود.

ثبت و مدیریت کالاها در انبار

به‌ کمک نرم افزار کنترل سری ساخت می‌توانید کالاهای متنوع را درون سیستم انبار شرکت پخش ثبت کنید. این کاربرد را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار ورانگر دانست. کنترل و ثبت کالاها در انبار بسیار مهم است و در روند فروش اهمیت زیادی دارد.

به ‌طور مثال، اگر کالایی تاریخ انقضای آن نزدیک باشد، برنامه مدیریت فروش ورانگر اخطاری را برای این مشکل به شما می‌دهد تا از خراب‌شدن محصول و ضرر زدن جلوگیری کنید. همچنین امکان فروش کالاهای تاریخ‌گذشته نیز در این سیستم وجود ندارد تا بتوانید رضایت کامل مشتریان خود را ثبت کنید.

دلایل استفاده از نرم افزار کنترل سری ساخت ورانگر

شاید با خودتان فکر کنید که چرا افراد زیادی از نرم افزار کنترل سری ساخت ورانگر استفاده می‌کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دلایل این موضوع مزایای فوق‌العاده این برنامه هستند. از مهم‌ترین مزیت‌هایی که با نصب و راه‌اندازی این سیستم نصیب شما می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت ثبت کالاهای مختلف به ‌همراه سری ساخت دقیق
  • قابلیت مشاهده و ثبت تاریخ انقضا و تولید کالاهای خراب‌شدنی مانند مواد غذایی، لبنیات و محصولات دارویی و بهداشتی
  • محیط کاربری آسان و ساده
  • قابلیت‌های بیشتر ‌نسبت به دیگر ابزارها
دلایل استفاده از نرم افزار کنترل سری ساخت ورانگر

جمع‌بندی

نرم افزار کنترل سری ساخت یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که شرکت‌های پخش از آن استفاده می‌کنند. این برنامه فوق‌العاده کاربردی می‌تواند امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد. از امکان ثبت کالاهای گوناگون با سری ساخت متفاوت گرفته تا سرعت بالای استعلام بالا. این اپلیکیشن توسط تیم توسعه و طراحی ابزارهای تجاری ورانگر به ثبت رسیده است.

با کمک آن می‌توانید انواع کالاهای مختلف را ثبت و در فروش نیز آن‌ها را کنترل کنید. در این مقاله ما تمامی سعی خود را کردیم تا شما را با دلایل و اهمیت کنترل سری ساخت کالاها آشنا کنیم. تنها کافی ‌است نرم افزار ورانگر را تهیه کرده و به‌راحتی این کار را انجام دهید.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.