نرم افزار GRS

گزارشات فروش مبتنی بر نقشه که با استفاده از موقعیت مشتری بر روی نقشه قابل مشاهده است.

نرم افزار GRS

نرم افزار GRS

نرم افزار GRS که در واقع مخفف Geo Reporting System است نوعی برنامه مبتنی‌بر وب به‌شمار می‌رود که گزارش‌های فروش را ازطریق کامپیوتر یا تلفن همراه براساس موقعیت مشتری نشان می‌دهد.

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید گزارش‌های فروش خود را مطابق با موقعیت مکانی مشتریان به‌صورت هوشمند مدیریت و سازمان‌دهی کنید تا با کمک این روش، کارایی و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

برنامه GRS ورانگر، تحولی در کسب و کار شما

ورانگر یکی از شرکت‌های تولیدکننده معتبری است که درزمینه ارائه نرم‌افزارهای تخصصی برای شرکت‌های پخش و فروش فعالیت می‌کند که برنامه GRS یکی از محصولات ممتاز این مجموعه به‌شمار می‌رود.

نرم افزار GRS براساس اطلاعات دقیقی از مسیربندی و موقعیت مکانی مشتریان خود در اختیار آن قرار می‌دهید، تمامی گزارش‌های مورد نیاز فروش کالا را به‌صورت دقیق ارائه می‌دهد.

این مجموعه سعی دارد تا فعالیت شرکت‌های پخش در حوزه فروش را بدون بروز وقفه و در سریع‌ترین زمان ممکن مدیریت و برنامه‌ریزی کند تا در این صورت مدیران بتوانند تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه‌ای داشته باشند که برای این منظور استفاده از نرم‌افزار GRS کمک‌کننده خواهد بود.

برای استفاده از نرم افزار GRS به چه چیزی نیاز دارید؟

هنگامی که یک شرکت پخش و توزیع قصد دارد تا از سیستم گزارش‌گیری مبتنی‌بر نقشه برای پیگیری میزان فروش خود استفاده کند در ابتدا باید تنظیمات لازم برای این برنامه را به‌صورت دقیق در نظر بگیرد که عبارت‌اند از:

مسیربندی

یکی از پیش‌نیازهای مهم برای شروع کار نرم‌افزار گزارش‌گیری این است که شما باید روی نقشه مسیربندی را انجام دهید به این صورت که مرزهای لازم برای گروه‌های فروش، ویزیت، توزیع و مشتریان تعیین می‌شود و محدوده هر سرپرست نیز به‌صورت مجزا قابل اجرا خواهد بود.

ردیابی

زمانی که شما محدوده فروش را مشخص می‌کنید، با انتخاب نام هرکدام از ویزیتورها می‌توانید فعالیت او را در بازه زمانی مورد نظر روی نقشه ببینید، علاوه‌بر این مورد امکان مشاهده سفارش‌های هر مشتری، وضعیت فروشنده‌ها، زمان دریافت سفارش، ساعت ویزیت و برخی موارد دیگر هم وجود دارد.

آشنایی با کاربردهای برنامه GRS

سیستم گزارش‌دهی مبتنی‌بر نقشه امکانات و کاربردهای متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید به اطلاعاتی دقیق و به‌روز دسترسی داشته باشید و آن‌ها را برای دستیابی به فروش بیشتر و مشتریان ماندگار استفاده کنید.

بر همین اساس بهتر است بدانید که نرم‌افزار GRS به‌عنوان یکی از ابزارهای مدیریت فروش کارآمد شناخته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید از قابلیت‌های زیر بهره‌مند شوید:

  • امکان انجام مسیربندی در سطوح چندگانه روی نقشه

  • بررسی موقعیت جغرافیایی هر مشتری روی نقشه

  • توانایی مسیربندی هم‌زمان با استفاده از سیستم پخش و کنسول

  • با استفاده از نرم افزار GRS می‌توانید نقاط توقف را به‌طور کامل ببینید.

  • می‌توانید تمامی نقاط سفارش، عدم‌سفارش یا انجام ویزیت را مشاهده کنید.

  • موقعیت‌هایی که ویزیتورها توقف داشته‌اند قابل مشاهده است.

  • امکان تعریف موقعیت مکانی مشتریان جدید برای بررسی سفارش‌ها و موقعیت جغرافیایی آن‌ها وجود دارد.

  • ارائه نقاط فعالیت گروه‌های ویزیتور با فاصله از مشتری در این نرم‌افزار امکان‌پذیر است.

  • مسیر انحراف هرکدام از فروشنده‌ها قابل نمایش است.

انواع گزارش های نرم افزار GRS ورانگر کدام است؟

با توجه به اینکه این نرم‌افزار به‌صورتی طراحی شده که اطلاعات مشتریان و سفارش‌های فروش را براساس نقشه نشان می‌دهد، شما می‌توانید انواع مختلفی از گزارش‌ها را با استفاده از آن به‌دست آورید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • فروش مبتنی‌بر منطقه: شرکت‌های پخش و توزیع معمولا در محدوده مکانی خاصی فعالیت می‌کنند و بر همین اساس در گروه‌های مختلفی قرار می‌گیرند، درصورتی‌که بخواهید گزارش فروش خود را براساس هر منطقه کاری بررسی کنید امکان استفاده از برنامه GRS برای شما فراهم می‌شود.
  • فروش براساس مشتری: یکی دیگر از گزارش‌های ارائه‌شده توسط این برنامه مربوط به مشتریانی است که روی نقشه، موقعیت مکانی آن‌ها را تعیین کرده‌اید.
  • اطلاعات مشتریان: تعداد ثبت فاکتور، سفارش‌های برگشتی، درخواست‌ها و بسیاری از اطلاعات دیگری که مربوط به مشتریان می‌شود با این نرم‌افزار قابل بررسی است.
  • گزارش کالا: در کنار تمام این موارد شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار GRS گزارش‌های خود را براساس تعداد کالاهای فروش‌رفته یا مواردی که فروشی نداشته‌اند، مشاهده کنید.

این را هم در نظر داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار گزارش‌های مالی و فروش خود را براساس فیلترهای مختلفی که تعبیه شده، به‌صورت دلخواه تنظیم کنید.

مزایایی که برنامه GRS ورانگر به شما ارائه می دهد

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد استفاده از این نرم‌افزار، شرکت‌های پخش را برای ادامه فعالیت خود کارآمدتر می‌کند و مزایای ویژه‌ای را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که به رونق کسب‌وکارشان منجر می‌شود که شامل موارد زیر هستند.

هرچقدر که گستردگی فعالیت یک شرکت پخش بیشتر باشد و محدوده مکانی بزرگ‌تری را تحت مدیریت بگیرد، به همان نسبت پیگیری روند توزیع و فروش نیز دشوارتر می‌شود که باید برای رفع موانع احتمالی تدابیر مناسبی را در نظر گرفت.

در همین راستا به‌کارگیری نرم افزار GRS به شما این امکان را می‌دهد تا با اتصال به اینترنت و ازطریق گوشی همراه خود در هر موقعیتی بتوانید فرایند توزیع و فروش کالا را به‌صورت جزئی و مطابق با نقشه مکانی مدیریت کنید.

از سری امکاناتی که در این برنامه به چشم می‌خورد امکان مشاهده تمامی فرایندهای مربوط به هر مشتری در نقاط مختلف است که دیدگاه بهتری را به شما می‌دهد تا بتوانید داده‌ها را به‌خوبی تجزیه‌وتحلیل کنید.

زمانی که شما این فرایند را به‌صورت محلی و براساس رفتار هر مشتری انجام می‌دهید قادر هستید تا نقاط ضعف و قوت در امر فروش و ویزیتوری را به‌صورت هدفمند بررسی کنید.

برنامه‌ریزی برای فروش کالا و خدمات براساس رفتار مشتریان را می‌توان یکی از بهترین مزایایی دانست که در نهایت به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا میزان فروش و سودآوری مجموعه خود را افزایش دهند.

گزارش‌هایی که شما از هر منطقه دریافت می‌کنید نشان‌دهنده تعداد ویزیت، میزان فروش یا عدم‌فروش محصولات است که با بررسی هرکدام از آن‌ها در نهایت می‌توانید منطقه‌های جغرافیایی را براساس میزان بازدهی اولویت‌بندی کنید.

جمع‌بندی

درزمینه انجام فعالیت‌های توزیع و فروش در شرکت‌های پخش استفاده از برنامه‌های کاربردی اهمیت زیادی دارد که نرم افزار GRS به‌عنوان یکی از موارد کاربردی، مزایای زیادی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

با انجام مسیربندی در این برنامه، شما قادر خواهید بود تا تمامی اطلاعات مشتریان، گروه‌های فروش، توزیع و ویزیت را به‌صورت دقیق و براساس نقشه مورد بررسی قرار دهید تا اطلاعات مناسب را به‌دست آورید.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.