نظارت بر اجرا

خدماتی که پس از استقرار نرم افزار و یا پس از یک دوره کار عملیاتی با نرم افزار قابل ارایه خواهد بود و هدف آن رفع اشکال و کمک به عارضه یابی از بازدهی نرم افزار در سطوح مختلف میباشد.

نظارت بر اجرا

نظارت بر اجرا

برای شرکت‌های پخش پس‌از تهیه نرم‌افزارهای مدیریتی، موضوع نظارت بر اجرا از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه‌های فروش و پخش برای این شرکت‌ها اهمیت بالایی دارند و درصورت اختلال در عملکرد نمی‌توانند امور شرکت را به‌درستی انجام دهند.

یکی از بهترین خدماتی که می‌تواند در این دسته‌بندی قرار بگیرد، مانیتورینگ سرور است. شرکت ورانگر این کار را به‌صورت تخصصی برای مشتریان خود انجام می‌دهد. همراه ما باشید تا تمامی نکاتی که درباره این موضوع وجود دارد را برای شما توضیح دهیم.

اهمیت نظارت بر اجرا نرم‌افزارها و ابزارها

یکی از مهم‌ترین اموری که باید پس‌از تهیه نرم‌افزارهای مدیریتی انجام دهید، نظارت بر عملکرد آن‌ها است. برنامه‌های مدیریتی از مهم‌ترین ابزارهایی هستند که در شرکت‌های پخش مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیستم این برنامه‌ها معمولا از اجزای مختلفی تشکیل‌ شده و بخش‌های گوناگونی را درون خود قرار داده‌اند.

به همین دلیل باید در عملکرد آن نظارت داشت تا کمترین مشکل برای برنامه رخ دهد. این نظارت می‌تواند روزانه یا حتی ماهانه باشد؛ اما درهرصورت باید انجام بگیرد. البته باید دقت و کیفیت را نیز در این کار مهم بدانید.

چگونه می‌توان بر نرم افزارهای فروش نظارت داشت؟

سوالی که شاید ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده باشد این است که چگونه می‌توان بر نرم‌افزارهای فروش نظارت داشت؟ در پاسخ باید گفت که نظارت بر اجرا برای تمامی ابزارهای مدیریتی لازم است و به‌صورت آنلاین و از راه دور انجام می‌شود.

بسیاری از مسئولین شرکت‌ها توانایی مدیریت برنامه‌ها و نرم‌افزارها را ندارند و نمی‌توانند مشکلات آن‌ها را رفع کنند. به همین دلیل برخی از شرکت‌ها برای حل این مشکل از تیم‌های متخصص کمک می‌گیرند. این تیم‌ها به‌صورت آنلاین و از راه دور اطلاعات و عملکرد برنامه‌ها را زیرنظر می‌گیرند.

آیا نظارت بر اجرا در ارائه خدمات به مشتریان موثر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله؛ نظارت بر عملکرد در ارائه خدمات شرکت‌های پخش به مشتریان تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد. درصورتی‌که نرم‌افزارهای مدیریتی شرکت دچار اختلال شوند و به‌درستی امور مختلف را ثبت نکنند، امکان ثبت سفارش یا فروش کالاهای مختلف توسط شرکت‌ها وجود نخواهد داشت.

به همین دلیل است که باید بر این موضوع بیشترین اهمیت را به‌خرج کنید. باید روزانه تمامی فعالیت‌ها را بررسی کرده و درصورت وجود مشکل به‌سرعت آن‌ها را برطرف کنید. درصورت باقی‌ماندن مشکلات، امکان دارد مشتریان از خدمات شما ناراضی باقی بمانند.

آیا نظارت بر اجرا در ارائه خدمات به مشتریان موثر است؟

فرایند نظارت بر اجرا

فرایند نظارت بر عملکرد در شرکت‌های مختلف متفاوت است. هر شرکتی می‌تواند خدمات خاصی را برای این کار ارائه دهد. به‌طور مثال، شرکتی برای محصولات خود تنها پشتیبانی تلفنی دارد و از راه دور نرم‌افزارهای خود را بررسی می‌کند.

برخی از شرکت‌ها نیز با استفاده از سیستم‌های مانیتورینگ فعالیت بخش‌های مختلف را بررسی می‌کنند. این سیستم‌ها دقت بالایی دارند و انتقال داده، عملکرد سرور، خطاهای احتمالی را بررسی می‌کنند. البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که این نظارت‌ها، هزینه بیشتری برای شرکت خواهند داشت.

بهره‌گیری نرم افزار مدیریت فروش ورانگر از بهترین خدمات نظارتی

یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توانید برای مدیریت فروش و پخش مویرگی از آن استفاده کنید، نرم‌افزار ورانگر است. ورانگر یکی از شرکت‌های پیشرو درزمینه ابزارهای فروش و پخش بوده و شرکت‌های مختلف محصولات گوناگونی را تولید کرده است.

نکته مهمی که دررابطه‌با این برنامه وجود دارد این است که این برنامه از بهترین سیستم نظارت بر عملکرد بهره می‌برد. این سیستم به‌صورت اتوماتیک کار کرده و گزارشاتی دقیق برای پشتیبانی ارسال می‌کند. این موضوع باعث ‌شده تا شرکت‌های پخش به این برنامه اطمینان کنند و خدمات خود را به آن بسپارند.

خدمات نظارت بر اجرای تیم ورانگر

باید گفت که دلایل مختلفی برای انتخاب تیم ورانگر توسط شرکت‌های مختلف وجود دارد. درصورتی‌که از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر استفاده کنید، خدمات پشتیبانی و نظارت بر عملکرد مختلفی نصیب شما می‌شود. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نظارت از زمان استقرار

یکی از بهترین خدماتی که توسط شرکت ورانگر برای نرم‌افزار مدیریت فروش ارائه ‌شده، نظارت بر عملکرد از زمان استقرار اولیه برنامه است. فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی یا چه روزی برنامه ورانگر را روی سیستم شرکت خود راه‌اندازی کرده باشید.

از همان ابتدا، برنامه شروع به‌کار می‌کند و هر لحظه گزارشات دقیق از عملکرد خود را به پشتیبانی شرکت ارسال می‌کند. این‌گونه درصورت رخ‌دادن مشکلی، پشتیبان به‌سرعت از آن باخبر می‌شود و به‌صورت آنلاین آن را برای شما رفع می‌کند. علاوه‌بر این موضوع مانیتورینگ سرور نیز انجام خواهد گرفت.

رفع اشکال و باگ‌های نرم افزار

خدمات دیگری که توسط شرکت ورانگر به شما ارائه می‌شود، رفع اشکال و باگ‌های نرم‌افزاری در سریع‌ترین زمان ممکن است. در بسیاری از شرایط امکان دارد که برخی باگ‌ها در برنامه رخ بدهند. این مشکلات ممکن است به‌دلیل استفاده نادرست کاربر یا وجود نقص در برنامه ایجاد شود.

درصورتی‌که هرکدام از این دلایل موجب مشکل باشند، پشتیبان‌ها و تیم نظارت بر اجرا ورانگر به‌سرعت با ردیابی گزارشات منبع مشکل را پیدا می‌کنند و آن را برای شما رفع خواهند کرد.

بهبود بازدهی نرم افزار و سرور

از دیگر خدماتی که توسط شرکت ورانگر برای نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ارائه می‌شود، بهبود بازدهی نرم‌افزاری سرور و برنامه است. شرایطی وجود دارد که سرور دچار مشکل‌ می‌شود و بار ترافیکی روی آن افزایش می‌یابد.

در چنین شرایطی برای این‌که برنامه شما دچار مشکل نشود و تمامی امور شرکت به‌سرعت صورت بگیرند، تیم نظارت بر عملکرد ورانگر با انجام امور، بازدهی سرور را بیشتر می‌کنند و درصورت وجود عوامل مخرب آن‌ها را برطرف خواهند کرد. این موضوع هم‌زمان برای بخش نرم‌افزار سیستم شرکت نیز انجام می‌شود.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید به بهترین شکل از برنامه‌های مدیریتی در شرکت پخش استفاده کنید، باید به نظارت بر اجرای آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. شرکت‌های پخش با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریتی امور مختلف را جلو می‌برند. درصورتی‌که این برنامه به مشکل بخورد و نتواند به‌راحتی درخواست‌های شما را پاسخ دهد، ممکن است بسیاری از امور با مشکل مواجه شود.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که با تهیه برنامه مدیریت فروش ورانگر از بهترین تیم تخصصی برای پشتیبانی برنامه‌ها بهره ببرید. این تیم با کمک متخصصان عالی درزمینه توسعه نرم‌افزار و تجارت تشکیل ‌شده و می‌تواند به‌صورت آنلاین برنامه نصب‌شده در سیستم شرکت را مدیریت کند.

بیش از هزاران شرکت فعال در صنعت پخش ایران