راهکار ورانگر برای یکپارچه سازی با ERP Solutions

در ورانگر امکان یکپارچه سازی با ERP های بزرگ وجود دارد برای این منظور ابزارهای برون سازمان مانند نرم افزار سفارگیری ، فروش گرم و … میوانند بعنوان یک راهکار تخصصی پخش در ERP پیاده سازی گردد.

یکپارچه سازی با ERP Solutions

امکان integrate با ERP های بزرگ وجود دارد برای این منظور ابزارهای برون سازمان مانند نرم افزار سفارگیری ، فروش گرم و … میوانند بعنوان یک راهکار تخصصی پخش در ERP پیاده سازی گردد.

یکپارچه سازی با ERP Solutions

یکپارچه سازی با ERP Solutions یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شرکت‌های پخش باید برای مدیریت امور مختلف خود انجام دهند. ازآنجایی‌که سیستم‌های فروش در این شرکت‌ها بسیار بزرگ بوده و از بخش‌های مختلفی تشکیل ‌شده، باید از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای یکپارچه‌کردن آن‌ها کمک گرفت.

یکی از بهترین این شیوه‌ها، استفاده از روش ERP Solutions است. این روش بسیار مرسوم است و می‌توان از آن برای یکپارچه‌سازی سیستم‌های مختلفی استفاده کرد. به‌طور مثال، این امکان برای شما فراهم ‌شده تا سیستم‌های برون‌سازمانی را نیز به‌کمک این روش با برنامه مدیریت فروش یکسان کنید. همراه ما باشید تا در ادامه توضیحی دقیق‌تری دررابطه‌با این روش و خدماتی که شرکت ورانگر انجام می‌دهد به شما دهیم.

یکپارچه سازی با ERP Solutions چیست و چه معنایی دارد؟

باید گفت که یکپارچه سازی به‌کمک ERP Solutions یکی از کارهای مهم در شرکت‌های بسیار بزرگ به‌شمار می‌رود. شرکت‌های بزرگ یا سازمان‌ها برای این‌که بتوانند منابع خود را برنامه‌ریزی و سازماندهی کنند، می‌توانند از ERP کمک بگیرند.

Enterprise Resource Planning یا همان برنامه‌ریزی منابع سازمانی روشی است که در آن با استفاده از راه‌کارهای مختلف، امور تجارت الکترونیک را برای شرکت‌ها ساده‌تر می‌کنند. می‌توانید به‌کمک این روش فرایندهایی مانند فرایندهای مالی، تولید و زنجیره‌های تأمین و در نهایت فروش را در سیستم شرکت به‌صورت یکپارچه انجام دهید.

رایج‌ترین روش‌ها برای یکپارچه سازی ERP

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که یکپارچه سازی با ERP Solutions تنها به یک ‌شکل انجام‌ می‌شود و روش دیگری ندارد؛ اما باید گفت که این‌طور نیست و از روش‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌شود. از مهم‌ترین روش‌ها برای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکپارچه سازی سفارشی
  • یکپارچه سازی بومی‌سازی شده

  • یکپارچه سازی پلتفرم به‌عنوان سرویس

مزایای یکپارچه سازی ERP

نکته‌ای که دررابطه‌با یکپارچه سازی با ERP Solutions وجود دارد این است که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی از آن استفاده می‌کنند. دلیل این موضوع مزایایی است که در این روش وجود دارد. از مهم‌ترین این مزایا باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقا سیستم‌های قدیمی به‌صورت حرفه‌ای و بهینه

  • داشتن داده‌ها به‌شکلی کاملا متمرکز و سازماندهی‌شده

  • استفاده از فرایندهای خودکار

  • ایجاد تجربه‌ای فوق‌العاده برای مشتریان

  • بهینه‌سازی سرعت انتقال داده‌ها و منابع مورد نیاز برای این کار

رایج‌ترین روش‌ها برای یکپارچه سازی ERP

یکپارچه سازی سفارشی

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید یکپارچه سازی به‌کمک ERP Solutions را پیاده‌سازی کنید، یکپارچه سازی به‌شکل سفارشی است. همان‌طور که مشخص است، این روش به‌صورت سفارشی برای شرکت‌های مختلف انجام می‌شود.

کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند با کمک برنامه‌نویسان و APIهای مختلف تمامی سیستم‌ها و فرایندهای خود را با سیستم اصلی شرکت ادغام کنند. این کار به منابع فنی نیاز دارد و کمی زمان‌بر نیز هست؛ اما نتیجه آن بسیار عالی و کاربردی خواهد بود.

یکپارچه سازی بومی‌سازی شده

روش دیگری که برای پیاده‌سازی و یکپارچه سازی با ERP Solutions وجود دارد، استفاده از یکپارچه‌سازی بومی‌سازی‌شده است. این سیستم به‌صورت بومی برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ انجام می‌شود. باید گفت که این سیستم به‌صورت محلی کار کرده و اطلاعات را در همین زمینه تبادل می‌کند.

این روش یکپارچه‌سازی توسط فروشنده انجام می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های خاص بومی را به یکدیگر متصل کنید. می‌توانید ازاین‌طریق نرم‌افزارهای مختلف را به یکدیگر متصل کنید و کاربردهایی عالی برای شرکت به ارمغان بیاورید.

یکپارچه سازی پلتفرم به‌عنوان سرویس

یکی دیگر از روش‌هایی که برای یکپارچه سازی با ERP Solutions وجود دارد، استفاده از آن به‌عنوان پلتفرم سرویس است. می‌توانید این سیستم را به‌شکل iPaaS راه‌اندازی کنید که برای سازمان‌ها بسیار کاربردی هستند.

باید گفت که این روش جریان کاری است که مبتنی بر سرور ابر بوده و می‌توان آن‌ها را بدون نصب یا مدیریت سخت‌افزارها انجام داد.

در این روش قادر هستید برای کسب‌وکار یا سازمان‌ها، فرایندهایی را به‌صورت خودکار ایجاد کنید و سفارش‌ها را سریع‌تر و دقیق‌تر ثبت و تحویل مشتری دهید. این سیستم می‌تواند پس‌از ثبت سفارش موجودی انبار را به‌روز کند.

خدمات ورانگر برای یکپارچه سازی ERP

شرکت ورانگر که توسعه‌دهنده و ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر است، خدمات مختلفی را برای یکپارچه سازی با ERP Solutions ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین این خدمات که باعث بهینه‌شدن عملکرد برنامه و سرویس‌های آن شده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از خدماتی که شرکت ورانگر در کنار نرم‌افزار مدیریت و پخش مویرگی خود ارائه می‌دهد، امکان ارتقا با ERP Solutions برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ است. همان‌طور که گفتیم، روش‌های گوناگونی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها قادر به یکپارچه‌کردن سیستم‌ها هستید.

ورانگر سیستم فروش خود را به‌شکلی پیاده‌سازی کرده که استفاده از آن موجب راحت‌تر شدن فعالیت‌ها در شرکت می‌شود. می‌توانید برای شرکت‌های بزرگ نیز این سیستم را ارتقا دهید یا فرایند Integrate را روی آن پیاده‌سازی کنید.

از دیگر خدماتی که در کنار نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر دریافت می‌کنید، پیاده‌سازی ابزارهای تخصصی برون‌سازمانی هستند. شما می‌توانید با استفاده از یکپارچه سازی با ERP Solutions به‌راحتی نرم‌افزارها و سیستم‌های مختلف را با سیستم شرکت یکسان کرده و اطلاعات به را به‌صورت سازماندهی‌شده میان آن‌ها تبادل کنید.

این کار باعث می‌شود تا قادر باشید از نرم‌افزارهایی مانند نرم‌افزار سفارش‌گیری، برنامه فروش گرم و سامانه‌های بررسی و استعلام چک به‌راحتی در یک سیستم استفاده کنید. سامانه‌های دولتی هم قادر هستند که به این سیستم متصل شوند.

جمع‌بندی

برنامه‌های سازمانی برای ارتباط با بخش‌های گوناگون خود از یکپارچه سازی با ERP Solutions استفاده می‌کنند. ERP در واقع همان سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی بوده و کارش این است که تمامی ابزارها و نرم‌افزارها را با سیستم اصلی شرکت ادغام کند.

چنین کاری مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین مزیت آن داشتن داده‌ها به‌شکلی متمرکز و سازماندهی‌شده است. شرکت ورانگر که توسعه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر است، با استفاده از بهترین روش‌های پیاده‌سازی ERP، یکپارچه‌سازی را میان نرم‌افزارها و ابزارهای خود پیاده‌سازی کرده است.

در این مقاله فرایندهای این کار و مزایای بهره‌گیری از روش‌های یکپارچه‌سازی را با هم بررسی کردیم. شرکت ورانگر یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌هایی است که ابزارهای زیادی برای مدیریت فروش ارائه کرده است. این شرکت با کمک متخصصان برتر، بهترین سیستم مدیریت فروش را توسعه داده و برای این کار از سیستم‌های یکپارچه‌ساز کمک گرفته است.

برخی مشتریان ورانگر در این راهکار