نرم افزار سفارش گیری

ثبت سفارش به‌صورت آنلاین و آفلاین و جمع‌آوری اطلاعات مختلف از بازار و مشتریان از کاربردهای اصلی این نرم افزار است

نرم افزار سفارش گیری

  • نرم افزار سفارش گیری برنامه‌ای مهم برای ویزیتور و فروشنده سرد است؛ در واقع برنامه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند امر فروش را برای ویزیتورها و فروشنده‌های مختلف راحت‌تر و سریع‌تر کنند که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها این برنامه است.

  • با استفاده از برنامه سفارش گیری می‌توانید به‌راحتی سفارش‌هایی را ثبت کرده و به‌ طور مستقیم آن‌ها را به سیستم اصلی شرکت ارسال کنید. این موضوع باعث می‌شود تا اطلاعات به‌صورت سازماندهی‌شده جمع‌آوری شده و به‌ طور مستقیم برای مدیر فروش و سرپرست‌های فروش ارسال شوند.

  • کاربردهای بسیار زیادی برای این برنامه وجود دارد که موجب شده استفاده از آن راحت‌تر شود و عملکردهایی عالی در اختیار مسئول فروش سرد قرار دهد. اگر می‌خواهید به ‌طور کامل با برنامه سفارش گیری توسعه داده‌شده توسط تیم ورانگر آشنا شوید، تا انتها ما را همراهی کنید.

نرم افزار سفارش گیری

سفارش گیری به چه معنی است؟

برای آشنایی با نرم افزار سفارش گیری بهتر است قبل ‌از هر کاری با فرایند انجام این کار آشنا شوید. سفارش گیری یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در شرکت‌های مختلف انجام می‌گیرد. منظور از این کار ثبت درخواست یک کالا یا خدمات توسط مشتریان مختلف در سیستم‌های آنلاین یا تلفنی است. این فرایند به روش‌های مختلفی انجام می‌شود.

به‌طور مثال، این کار در فروش سرد به‌صورت غیرحضوری انجام شده و پس‌از مدت‌زمان ۲۴ تا ۷۲ ساعت سفارش به مشتری تحویل داده می‌شود. در فروش نیز این کار به‌صورت حضوری انجام شده و بعد‌ از دریافت سفارش محصول یا خدمات به مشتری ارائه داده خواهد شد.

اهمیت دقت و سازماندهی سفارش گیری

دلیلی که باعث شده بسیاری از ویزیتورها و فروشنده‌های سرد از نرم افزار سفارش گیری استفاده کنند اهمیت زیاد دقت و سازماندهی‌کردن سفارش‌ها است. در طول روز ممکن است سفارش‌های مختلفی توسط ویزیتور ثبت شوند. برای این‌که کنترل آن‌ها راحت‌تر شود استفاده از یک برنامه کاربردی مانند کنترل سفارش گیری راه‌حلی کاربردی خواهد بود. می‌توانید با نصب این برنامه کاربردی به‌راحتی سازماندهی سفارش‌ها را انجام دهید.

فرایند سفارش گیری به چه شکل انجام می‌شود؟

اگر می‌خواهید با نحوه کار برنامه سفارش گیری آشنا شوید بهتر است فرایند گرفتن سفارش از مشتری و ثبت آن را بررسی کنید. در روش پخش سرد و یا ویزیتوری سفارش به شکل‌های مختلفی انجام می‌گیرد. به‌طور مثال، ویزیتور به‌ همراه کارگر باربری و راننده به فروشگاه‌های مختلف سر زده و با ارائه محصولات به مشتریان، سفارش گیری را انجام می‌دهد. در پخش سرد این روش می‌تواند به‌صورت آنلاین یا تلفنی انجام بگیرد. یعنی مشتری سفارش را غیرحضوری ثبت کرده و پس ‌از ۷۲ ساعت دریافت کند.

نرم افزار سفارش گیری چه نوع برنامه‌ای است؟

تا این قسمت به‌طور کامل سفارش گیری و اهمیت سازماندهی آن را بررسی کردیم؛ حال بهتر است برنامه پیش ویزیت را نیز با‌هم بررسی کنیم. برنامه سفارش گیری یا همان برنامه پیش ویزیت نوعی نرم افزار است که کاربردهای زیادی را در اختیار ویزیتور و فروشنده سرد قرار می‌دهد.

کاربردهای نرم افزار سفارش گیری

قبل از تهیه برنامه سفارش گیری باید کاربردهایی که برای این نرم افرار وجود دارد را بررسی کنید. از مهم‌ترین کاربردهایی که با تهیه این برنامه نصیب شما می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت سفارش به‌صورت آنلاین یا آفلاین

کاربردی مهم که در برنامه سفارش گیری وجود داشته و بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند ثبت سفارش‌های مختلف به‌صورت آنلاین و آفلاین است. برنامه سفارش گیری که در اختیار ویزیتورها و فروشنده سرد قرار می‌گیرد این امکان را به شما می‌دهد که به‌صورت آنلاین سفارش‌هایی که توسط مشتریان درخواست می‌شود را ثبت کنید.

این نرم افزار قابلیت این را دارد که به‌صورت آفلاین داده‌ها را ذخیره و هنگام اتصال بعدی به اینترنت داده‌ها را در سیستم شرکت بارگذاری کند.

ارائه پرسش‌نامه برای مشتری

کاربرد دیگری که می‌توانید با استفاده از نرم افزار سفارش گیری از آن بهره ببرید، ارائه پرسش‌نامه برای مشتریان است. پرسش‌نامه برای ویزیتور و فروشنده سرد اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید با استفاده از سؤالات مختلف اطلاعات مفیدی را دررابطه‌با مشتریان خود به ‌دست آورده و از این اطلاعات برای بهبود خدمات به مشتریان استفاده کنید.

به‌طور مثال، محل قرارگیری فروشگاه، محصولات موردنیاز، حوزه کاری و میزان سفارش از مهم‌ترین این داده‌ها هستند. می‌توانید پس‌از ثبت سفارش با پرکردن پرسش‌نامه این اطلاعات را از مشتریان خود به‌ دست بیاورید.

ارتباط با سیستم اصلی شرکت

برنامه پیش ویزیت یا همان برنامه سفارش گیری کاربردی دیگر به نام ارتباط‌گیری با سیستم اصلی شرکت دارد. این کاربرد یکی از قابلیت‌های مهم این نرم افزار شناخته شده و می‌تواند سیستم داده‌های شرکت را به‌شکل کاملی شاخه‌بندی کند.

در این قابلیت زمانی که سفارش ثبت شده یا پرسش‌نامه‌ای پر می‌شود، اطلاعات همان لحظه جمع‌آوری و پس‌از ذخیره در سرور آنلاین به سیستم شرکت ارسال می‌شود. چنین موضوعی می‌تواند دسترسی سرپرستان و مدیران فروش به داده‌های ویزیتورها را سریع‌تر و راحت‌تر کند.

کاربران نرم افزار سفارش گیری

شاید برایتان سوال باشد که چه افرادی باید از برنامه سفارش گیری استفاده کنند؛ در پاسخ به این موضوع باید گفت که این برنامه برای افرادی طراحی شده که به‌عنوان ویزیتور یا فروشنده سرد در شرکت‌های مختلف مشغول به‌کار هستند.

اگر در تیم پخش محصولات شرکتی بزرگ مانند شرکتی لبنیاتی یا محصولات غذایی کار می‌کنید، می‌توانید با استفاده از برنامه سفارش گیری ثبت سفارش‌های مختلف و جمع‌آوری اطلاعات مختلف از بازار و مشتریان را به‌راحتی انجام دهید. این نرم افزار رابط کاربری ساده، اما حرفه‌ای دارد و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند.

جمع‌بندی

نرم افزار سفارش گیری برنامه‌ای فوق‌العاده است که می‌توانید به کمک آن به‌راحتی سفارش‌هایی که در پخش سرد وجود دارند را ثبت کنید. این برنامه کاربردی و حرفه‌ای یکی از نرم افزارهای مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر است که قابلیت‌ها و کاربردهای مختلفی را در اختیار ویزیتورها و فروشنده‌های پخش سرد قرار می‌دهد.

با استفاده از این برنامه به‌راحتی می‌توانید سفارش گیری را انجام داده و داده‌های مختلف را ثبت و به شرکت ارسال کنید. در این مقاله به ‌طور کامل این نرم افزار را باهم بررسی کردیم. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.