نرم افزار توزیع

این اپلیکیشن کار موزع و مامور توزیع را راحت‌تر کرده و ثبت فاکتور و تسویه آن را نیز به‌صورت آنلاین انجام می‌دهد

نرم افزار توزیع

یکی از راهکارهایی که می‌توانید با کمک آن به‌راحتی امور شرکت پخش را ساده‌تر کنید، استفاده از نرم افزار توزیع است. برنامه توزیع یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی است که قابلیت نصب در گوشی‌های اندرویدی داشته و ویژگی‌های فراوانی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

  • با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید در نقش ویزیتور یا مسئول پخش، به‌آسانی پخش انواع فاکتورها و سفارش‌ها را انجام داده و نتایج را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

  • مزایای بسیار زیادی برای استفاده از این اپلیکیشن وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش سرعت عملکرد، کاهش خطای انسانی، دسترسی به داده‌های نامحدود و ثبت آنلاین و ارسال سریع به شرکت اشاره کرد.

  • اگر می‌خواهید بیشتر با این اپلیکیشن و کاربردهای آن آشنا شوید تا انتها ما را همراهی کنید. این برنامه توسط تیم توسعه و تحقیقاتی ورانگر تولید شده و استفاده از آن به شرکت‌های پخش پیشنهاد داده می‌شود.

نرم افزار توزیع

توزیع در شرکت پخش و اهمیت آن

یکی از مهم‌ترین اموری که در شرکت‌های پخش انجام می‌شود، توزیع فاکتور است. منظور از توزیع فاکتور این است که سفارش‌های ثبت‌شده توسط مشتریان مختلف، به مکان درخواستی ارسال شوند. اهمیت توزیع در شرکت‌های پخش بسیار بالا است؛ زیرا مهم‌ترین مرحله در فروش و پخش محصولات به‌حساب می‌آید و باید توسط مسئول پخش حرفه‌ای انجام شود.

مسئول پخش یا ویزیتور می‌تواند برای راحت‌تر کردن کار خود و ثبت آنلاین و سریع فاکتورها و تسویه آن‌ها از نرم افزار توزیع استفاده کند.

منظور از کانال توزیع چیست؟

یکی از مفاهیمی که باید برای آشنایی بیشتر با نرم افزار توزیع آن را بررسی کنیم، کانال توزیع است. این موضوع یکی از مهم‌ترین مسائل در شرکت‌های پخش و فروش محصولات مختلف است. منظور از کانال توزیع زنجیره‌ای از مشاغل و اشخاص هستند که کالا یا خدمات را از تولیدکننده دریافت و به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

 اینترنت نیز می‌تواند عضوی از این کانال باشد. انتخاب یک کانال توزیع مناسب می‌تواند روی سود و زیان خدمات یا کالا تأثیر زیادی بگذارد. استفاده از اپلیکیشن توزیع می‌تواند فرایند توزیع کالا را بسیار راحت‌تر کرده و این کانال را کوتاه‌تر کند.

روش‌های مختلف توزیع

نکته مهمی که دررابطه‌با توزیع شرکت‌های پخش وجود دارد این است که توزیع در این شرکت‌ها به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. این روش‌ها در دسته‌بندی‌های متنوعی به نام کانال‌های مستقیم و کانال‌های غیرمستقیم بخش‌بندی می‌شوند. این ۲ دسته از روش‌های توزیع اجازه می‌دهد تا کالا و خدمات به دست مصرف‌کننده برسد.

به طور مثال، در روش توزیع مستقیم مشتری می‌تواند کالا یا خدمات را بدون واسطه از تولیدکننده دریافت کند؛ اما در روش غیرمستقیم عمده‌فروشان یا خرده‌فروشان مسئول عرضه محصولات هستند. با نرم افزار توزیع می‌توانید هرکدام از این روش‌ها را استفاده کنید.

نرم افزار توزیع چیست؟

سوالی که پس ‌از مطالعه بخش‌های بالا ممکنه برای شما ایجاد شود این است که برنامه توزیع چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برنامه توزیع نوعی اپلیکیشن موبایل است که به‌صورت آنلاین کارکرده و با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی امور مختلفی را به‌عنوان مأمور پخش انجام دهید. مهم‌ترین قابلیت این برنامه این است که به‌صورت آفلاین نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

شما با نصب این نرم‌افزار قادر هستید تا داده‌ها و اطلاعات مشتریان خود را طبقه‌بندی کنید و به‌راحتی آن‌ها را مدیریت کنید. این کار علاوه ‌بر نظم‌دهی به کارهای شما می‌تواند فروش محصولات را بهینه‌تر کند و سود شما را افزایش دهد. با ‌توجه به این قابلیت‌ها، نصب این برنامه برای هر فردی که در این حوزه فعالیت می‌کند ضروری است. 

نرم افزار توزیع چیست؟

Product Quality Index

Energy Generation

کاربردهای نرم افزار توزیع

اگر می‌خواهید بیشتر با برنامه توزیع آشنا شوید باید بدانید که این اپلیکیشن کاربردهای فراوانی دارد. می‌توانید با بررسی ویژگی‌های برنامه توزیع به‌راحتی از نحوه استفاده و کاربردهای آن مطلع شوید. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

توزیع فاکتور

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که برای نرم افزار توزیع وجود دارد این است که می‌توانید با نصب این اپلیکیشن و اتصال آن به سیستم اصلی شرکت پخش، توزیع فاکتورها را به‌صورت آنلاین انجام دهید. زمانی که مأمور پخش به سراغ ارسال محصولات و کالاها می‌رود، فاکتورهایی در دست دارد که سفارش مشتریان در آن ثبت شده‌اند.

توزیع فاکتور یعنی کالا و خدمات به ترتیب فاکتور به مشتریان ارسال شده و سپس تأیید شوند. می‌توانید با چند کلیک در این برنامه به لیست تمامی فاکتورهایی که مسئول پخش آن‌ها هستید دسترسی داشته باشید.

ثبت برگشتی و مرجوعی کالا

از دیگر کاربردهایی که با استفاده از نرم افزار توزیع نصیب شما می‌شود ثبت برگشتی و مرجوع انواع کالاها است. زمان پخش فاکتورها و توزیع کالاهای مختلف ممکن است برخی از مشتریان از کالاها ناراضی بوده یا به ‌دلایل مختلفی آن‌ها را برگشت بزنند.

قابلیتی در برنامه توزیع آنلاین قرار گرفته که می‌توانید با استفاده از آن کالاهایی که برگشت‌خورده و به‌عنوان کالای مرجوعه شناخته می‌شوند را نیز ثبت کنید. این کار به‌صورت آنلاین انجام شده و به طور مستقیم به سیستم اصلی شرکت ارسال می‌شود.

تسویه به‌صورت آنلاین

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار توزیع به‌راحتی تسویه فاکتورهای ثبت‌شده را انجام دهید. توزیع فاکتورها امری مهم است که باید به‌شکلی سازماندهی‌شده انجام بگیرد. پس‌از ثبت فاکتور می‌توانید نسبت به تسویه آن اقدام کنید.

تسویه فاکتور را می‌توانید با استفاده از دستگاه پوز یا به‌صورت نقدی انجام داده و با استفاده از درگاه پرداخت اپلیکیشن، هزینه فاکتور را از مشتری دریافت کنید. این کار آنلاین اتفاق می‌افتد و به‌سرعت درون فاکتور اصلی ثبت می‌شود.

ارسال اطلاعات به شرکت

از مهم‌ترین کاربردها و ویژگی‌هایی که پس ‌از نصب برنامه توزیع نصیب شما می‌شود ارسال اطلاعات به‌صورت آنلاین است. سیستم اصلی شرکت دارای اطلاعات اصلی بوده و برای این‌که بتوانید داده‌ها را به‌سرعت درون آن ثبت کنید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

جمع‌بندی

اگر به ‌دنبال راحت‌تر کردن کار مسئول پخش شرکت هستید، می‌توانید از نرم افزار توزیع استفاده کنید. اپلیکیشن توزیع یکی از بهترین برنامه‌هایی است که به شما این اجاره را می‌دهد تا با کمک آن امور مختلف پخش در شرکت‌های مختلف را تنظیم و مدیریت کنید.

کاربردهای مختلفی برای این نرم‌افزار وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها را باهم در این مقاله بررسی کردیم. در این مقاله سعی کردیم به ‌طور کامل شما را با برنامه توزیع و کاربردهای آن آشنا کنیم. این برنامه توسط تیم ورانگر توسعه ‌یافته و به‌عنوان ابزاری کاربردی به شرکت‌های پخش ارائه داده ‌شده است.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.