راهکارهای صنایع شیرینی و شکلات

در این راهکار میتوان کالای جایزه را از بین یک کالا با تاریخ انقضای نزدیکتر صادر کرد در حالیکه همان کالا بعنوان کالای اصلی کالایی است با قیمت جدید، همچنین بدلیل وجود کالاهای مشابه به جهت مدیریت موجودی انبار میتوان کالای جایگزین برای کالای جایزه تعریف کرد، همچنین در این صنعت با توجه به نوع کالا میتوان انبار یخچالی و یا عادی داشت و کالا را به آن اختصاص داد.

راهکارهای صنایع شیرینی و شکلات

در این راهکار میتوان کالای جایزه را از بین یک کالا با تاریخ انقضای نزدیکتر صادر کرد در حالیکه همان کالا بعنوان کالای اصلی کالایی است با قیمت جدید، همچنین بدلیل وجود کالاهای مشابه به جهت مدیریت موجودی انبار میتوان کالای جایگزین برای کالای جایزه تعریف کرد، همچنین در این صنعت با توجه به نوع کالا میتوان انبار یخچالی و یا عادی داشت و کالا را به آن اختصاص داد.

شیرینی و شکلات

به‌دنبال فروش انواع شیرینی و شکلات هستید؟ به شما نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر را پیشنهاد می‌کنیم. برنامه مدیریت فروش یکی از خاص‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی کالاهای مختلف دراین‌زمینه را فروخته و مدیریت آن‌ها را راحت‌تر انجام دهید.

به کمک این ابزار می‌توانید محصولات دیگری مانند مواد اولیه قنادی و پودر کاکائو را هم به مشتریان خود ارائه دهید و به‌فروش برسانید؛ با این کار سود خوبی را کسب خواهید کرد. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر این موارد بررسی کنیم.

اهمیت شیرینی و شکلات

شاید با خودتان بگویید که محصولاتی مانند شکلات و شیرینی چقدر برای فروش اهمیت دارند؟ باید گفت که این کالاها بسیار مهم بوده و مشتریان زیادی به‌دنبال آن‌ها هستند. اگر توجه داشته باشید در سطح شهرهای بزرگ و کوچک قنادی‌های مختلفی وجود دارد که در اعیاد مختلف بسیار شلوغ می‌شوند.

پس می‌توان پی برد که این مواد خوراکی برای مردم مهم بوده و برای مهمانی‌ها یا دورهمی آن‌ها را خریداری می‌کنند. کاکائو نیز به همین اندازه مهم است. موادی مانند وانیل یا قهوه که هم برای پخت کیک و هم برای سرو نوشیدنی‌های مختلف کاربردی هستند نیز همین اهمیت را دارند.

چه محصولاتی در دسته‌بندی شیرینی و شکلات قرار می‌گیرند؟

سوالی که شاید ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده باشد این است که چه محصولاتی در دسته‌بندی شکلات و شیرینی قرار می‌گیرند. در پاسخ به این سوال باید گفت که محصولات گوناگونی وجود دارند و مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • سنتی
  • خشک
  • تر و خامه‌ای
  • شکلات‌های مختلف مانند تافی، تلخ و مغزدار
  • انواع لواشک‌ها و آب‌نبات‌ها
  • مواد اولیه کیک‌پزی
  • ابزارهای کیک‌پزی
  • وسایل تزئین کیک و مواد خوراکی
  • کیک‌پزی

روش فروش انواع شیرینی و شکلات

از‌آن‌جایی‌که اهمیت کاکائو و کیک و محصولات مرتبط به آن‌ها در مجلس‌های مختلف بسیار بالا است، باید به روشی عالی و بهینه نیز آن‌ها را به‌فروش رساند. یکی از بهترین این روش‌ها استفاده از سیستم فروش گرم است. فروش گرم در واقع فروشی است که موزع پس‌از دریافت سفارش از مشتری، هم‌زمان کالا را نیز تحویل وی می‌دهد.

این یعنی به‌سرعت کالا تحویل مشتری داده می‌شود. چنین موضوعی برای محصولاتی که تازه بودن در آن‌ها بسیار اهمیت دارد فوق‌العاده مهم است. به همین دلیل باید این خوراکی‎ها را پس‌از پخت به‌طور مستقیم برای مشتریان ارسال کرد.

آیا می‌توان برای محصولات شیرینی جایزه قرارداد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله؛ می‌توانید برای انواع شیرینی و شکلات، قهوه یا حتی وانیل و پودرهای کیک‌پزی جوایز گوناگونی قرار دهید. شرکت‌های پخش می‌توانند با این کار محصولات خود را سریع‌تر به‌فروش برسانند.

جوایز در واقع ابزارهایی برای ترغیب‌کردن مشتری به خرید هستند. می‌توانید محصولاتی که تاریخ آن‌ها نزدیک است را با جوایز تبلیغ کرده و با فروش سریع از خراب‌شدن آن‌ها جلوگیری کنید. جوایزی مانند تخفیف، ارسال رایگان و یک بسته شکلات از بهترین ایده‌ها برای این کار هستند.

بهترین ابزار برای فروش شیرینی‌ها

شاید برایتان سوال باشد که برای فروش چنین محصولاتی به چه ابزاری نیاز داریم؟ باید برای این کار از برنامه‌های مدیریت فروش استفاده کنید تا کار شما را راحت‌تر کرده و از خراب‌ یا کهنه‌شدن این محصولات جلوگیری کنند.

یکی از بهترین این ابزارها نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر است. با استفاده از این برنامه قابلیت آن را دارید که محصولات مختلف در دسته‌بندی‌های گوناگون انواع قهوه، پودر کاکائو و وانیل را ایجاد کنید. همچنین با استفاده از این برنامه فروش آن‌ها راحت‌تر و سریع‌تر می‌شود.

کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش ورانگر

همان‌طور که گفتیم، اپلیکیشن ورانگر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فروش شکلات و شیرینی یا حتی انواع قهوه و وانیل است. با استفاده از این برنامه کاربردهایی عالی نصیب شما می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

با استفاده از برنامه مدیریت فروش ورانگر کاربردی نصیب شما می‌شود به نام قراردادن جوایز مختلف برای محصولات شیرینی و شکلات. با استفاده از این امکان می‌توانید برای محصولات گوناگونی همانند انواع مدل‌های قهوه جوایزی را قرار دهید تا فروش آن‌ها بیشتر شود.

این کار بسیار کاربردی و مهم است و می‌تواند تأثیری عالی در فروش بگذارد. به‌طور مثال، اگر فروش یک نوع محصول کم است، می‌توانید یک بسته شکلات رایگان به‌عنوان جایزه خرید آن قرار دهید تا مشتری بیشتر به خرید آن ترغیب شود.

شما می‌توانید با استفاده از سیستم مدیریت فروش ورانگر کالاهایی که تاریخ نزدیکی دارند را سریع‌تر به‌فروش برسانید. شکلات و شیرینی از محصولاتی هستند که تاریخ انقضای بسیار محدودی دارند. علی‌الخصوص مدل‌های ‌تر و کیک‌ها باید تا حداکثر 72 ساعت به‌فروش برسند؛ در غیر این ‌صورت کهنه خواهند‌ شد.

همچنین شما قادر هستید تا با قراردادن آلارم‌ها و هشدارهایی، متوجه محصولاتی که تاریخ نزدیکی دارند شوید. همچنین می‌توانید با قراردادن جایزه برای این محصولات، آن‌ها را به‌فروش رسانده و از کهنه‌شدن جلوگیری کنید.

کاربرد دیگری که نرم‌افزار مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر به شما ارائه می‌دهد این است که با بهره‌گیری از این برنامه قابلیت این را دارید که برای هرکدام از انواع کاکائو و کیک شرایط نگهداری خاصی را تعیین کنید تا از فاسد‌شدن آن‌ها جلوگیری شود.

بسیاری از محصولات این ‌زمینه هستند که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند؛ مانند مدل‌های سنتی و خشک. اما شیرینی ‌تر یا کیک‌ها باید حتما در یخچال‌های مخصوص با دمای تنظیم‌شده و رطوبتی خاص قرار بگیرند تا کیفیت آن‌ها حفظ شود. می‌توانید با برنامه ورانگر این مورد را برای هر کالا مشخص کنید.

جمع‌بندی

می‌توان یکی از مهم‌ترین محصولات غذایی را انواع شیرینی و شکلات دانست. افراد معمولا برای مهمانی‌ها، دورهمی یا اعیاد مختلف انواع کیک‌ها و مدل‌های گوناگون کاکائو را خریداری می‌کنند تا برای مهمانان خود سرو کنند. برای این‌که بتوانید تازه‌ترین محصولات‌ را به مشتریان خود ارائه دهید پیشنهاد می‌شود که از روش فروش گرم برای این کار بهره ببرید.

فروش گرم این محصولات را به‌سرعت دست مشتری رسانده از خراب‌شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. استفاده از اپلیکیشن مدیریت فروش ورانگر می‌تواند انتخابی عالی برای تمامی امور فروش این محصولات باشد. می‌توانید علاوه‌بر این موارد با برنامه ورانگر انواع قهوه یا حتی پودر وانیل را هم به‌فروش برسانید. تمامی نکاتی که درباره این برنامه و کاربردهای آن وجود داشت را باهم بررسی کردیم.

برخی مشتریان ورانگر در این راهکار