تجمیع اطلاعات نماینده

با این راهکار اطلاعات فروش کالای مورد نظر نماینده از طریق وب سرویس و بر اساس ساختار مشخص بصورت خودکار استخراج و در یک دیتابیس متمرکز بر روی سرور شرکت پخش تجمیع میشود و گزارشات مورد نیاز شرکت پخش از فروش کالا در سطح نمایندگی قابل درسترس خواهد بود.

تجمیع اطلاعات نماینده

نماینده فروش با شعبه متفاوت است شرکت پخش بر روی عملکرد فروش نماینده بصورت کلی نظارتی ندارد و تنها در خصوص کالای مورد نمایندگی میتواند کنترل داشته باشد بنابراین از آنجاییکه نرم افزار مورد استفاده نماینده متفاوت از نرم افزار شرکت پخش است امکان گزارش گیری بصورت مکانیزه و سیستمی توسط شرکت پخش وجود ندارد با این راهکار اطلاعات فروش کالای مورد نظر نماینده از طریق وب سرویس و بر اساس ساختار مشخص بصورت خودکار استخراج و در یک دیتابیس متمرکز بر روی سرور شرکت پخش تجمیع میشود با این امکان گزارشات مورد نیاز شرکت پخش از فروش کالا در سطح نمایندگی قابل درسترس خواهد بود.

تجمیع اطلاعات نماینده

امر مهمی که شرکت‌های پخش به آن اهمیت می‌دهند، تجمیع اطلاعات نماینده است. نماینده فروش فردی است که با ویزیتور و موزع متفاوت بوده و مسئولیت‌های دیگری دارد. به‌این‌دلیل که سیستم نماینده با سیستم شرکت پخش جداگانه است، نمی‌توان به‌طور مستقیم داده‌های فروش را از نماینده دریافت کرد.

یکی از بهترین روش‌ها برای رفع این مشکل استفاده از برنامه مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر است. این برنامه امور مختلفی را برای شما راحت‌تر کرده و یکپارچه‌سازی داده‌ها را آسان می‌کند. همراه ما باشید تا در ادامه کاربردهای این برنامه برای جمع‌آوری اطلاعات نماینده را بررسی کنیم.

نماینده فروش چه کسی است؟

شرکت‌های پخش برای این‌که بتوانند به بهترین شکل محصولات و کالاهای خود را به‌فروش برسانند باید از نماینده فروش کمک بگیرند. برای این کار نیازمند تجمیع اطلاعات نماینده نیز هستند. نماینده فروش در واقع کسی است که به‌ازای فروش محصولات و کالاها، پورسانتی را از شرکت دریافت می‌کند.

این شخص که از سیستم جداگانه برای فروش استفاده می‌کند، باید محصولات را طبق بازه زمانی مشخص به‌فروش برساند و گزارش آن را به شرکت پخش ارائه دهد. باید توجه داشته باشید که نماینده فروش با موزع یا شعبه فروش متفاوت است و هرکدام وظایف خاصی بر عهده دارند.

تفاوت نماینده فروش با شعبه فروش

نکته‌ای که دررابطه‌با تجمیع اطلاعات نماینده وجود دارد این است که بسیاری از افراد فکر می‌کنند که نماینده فروش با شعبه فروش یکی است؛ اما باید گفت که این‌طور نیست. شعبه فروش در واقع یکی از شعب شرکت پخش است که با کمک افراد و نمایندگان خاص اداره می‌شود.

در مقابل، نماینده فروش شخصی است که به‌طور مستقیم با شرکت کار نمی‌کند و تنها در فروش محصولات خاص همکاری دارد. به همین دلیل است که سیستم آن از سیستم شرکت جدا است. توجه داشته باشید که این کار فرایند مدیریت را نیز راحت‌تر می‌کند.

چرا باید اطلاعات نماینده فروش جمع‌آوری شود؟

سوالی که بسیاری از کاربران دررابطه‌با تجمیع اطلاعات نماینده از ما پرسیده‌اند این است چرا باید داده‌های فروش نماینده جمع‌آوری شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این داده‌ها برای شرکت‌های پخش بسیار مهم و ضروری است.

در واقع شرکت پخش برای این‌که بتواند اطلاعات فروش و موجودی محصولات را به‌روز کند، باید اطلاعات فروشی که توسط نماینده انجام ‌گرفته را جمع‌آوری کند. این کار باعث می‌شود تا داده‌ها به‌صورت یکپارچه در شرکت پخش وجود داشته باشد و نیازهای سازمانی را برطرف کند. البته باید گفت که چالش‌هایی دررابطه‌با این موضوع وجود دارد.

روشی برای تجمیع اطلاعات نماینده فروش

روش‌های مختلفی وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها نسبت به تجمیع اطلاعات نماینده اقدام کنید. این روش‌ها به شما اجازه می‌دهند تا داده‌هایی که در سیستم نماینده وجود دارد را به شرکت ارسال کنید.

در واقع به‌دلیل جداگانه بودن این سیستم‌ها، انتقال داده میان آن‌ها کمی سخت خواهد بود. اما برخی ابزارها وجود دارند که این کار را برای شما راحت‌تر می‌کنند. یکی از بهترین آن‌ها نرم‌افزار پخش مویرگی و مدیریت فروش ورانگر است که کاربردی بوده و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد.

استفاده از نرم افزار مدیریت فروش ورانگر برای تجمیع اطلاعات نماینده

یکی از بهترین روش‌هایی که قادر هستید از آن برای این کار استفاده کنید، بهره‌گیری از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر است. ورانگر یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده برنامه‌های مدیریتی و تجاری در ایران به‌حساب می‌آید.

اپلیکیشن مدیریت فروش این برنامه ویژگی‌های مختلفی دارد که موجب شده امور مختلف فروش و مدیریت آن‌ها راحت‌تر شود. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این برنامه اتصال آن به سیستم نماینده فروش است. این کار با استفاده از وب‌سرویس‌های ورانگر انجام می‌شود و سرعت بسیار بالایی در انتقال داده دارد.

کاربردهای اپلیکیشن پخش مویرگی ورانگر

همان‌طور که در قسمت قبلی نیز اشاره کردیم، استفاده از برنامه مدیریت فروش ورانگر کاربردهای بسیار زیادی دارد. از مهم‌ترین این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهم‌ترین کاربردی که با استفاده از برنامه پخش مویرگی ورانگر نصیب شما می‌شود ثبت انواع نماینده فروش است. شما می‌توانید به‌کمک این برنامه انواع نماینده‌ها را در سیستم ثبت کنید. معمولا شرکت‌های بزرگ برای این‌که بتوانند تمامی محصولات خود را به‌فروش برسانند، نمایندگان مختلفی را برای این کار در نظر می‌گیرند.

هرکدام از نماینده‌های فروش می‌توانند امور خاصی را بر عهده بگیرند و محصولات مشخصی را به‌فروش برسانند. به همین دلیل می‌توانید برای راحت‌تر شدن تجمیع اطلاعات نماینده، تعداد دلخواه نماینده‌های خود را به سیستم شرکت اضافه کنید.

هرکدام از نماینده‌های فروش می‌توانند امور خاصی را بر عهده بگیرند و محصولات مشخصی را به‌فروش برسانند. به همین دلیل می‌توانید برای راحت‌تر شدن تجمیع اطلاعات نماینده، تعداد دلخواه نماینده‌های خود را به سیستم شرکت اضافه کنید.

اتصال به سیستم نماینده

کاربرد دیگری که درصورت تهیه و استفاده از اپلیکیشن مدیریت فروش نصیب شما می‌شود، اتصال به سیستم فروش نماینده است. همان‌طور که گفتیم نمایندگان فروش به‌دلیل جدابودن از شعب فروش معمولا از سیستم‌های مخصوص خود بهره می‌برند.

برای این‌که بتوانید داده‌های فروش و ثبت سفارش مشتریان مختلف را از سیستم این نماینده‌ها دریافت کنید، می‌توانید به کمک وب‌سرویس‌های ورانگر به سیستم آن‌ها متصل شوید. این کار باعث می‌شود تا تمامی داده‌های مورد نیاز و مشخص‌شده توسط نماینده با سرعت بسیار بالایی به سیستم شرکت ارسال شوند.

با استفاده از برنامه مدیریت فروش ورانگر می‌توانید به‌راحتی اطلاعات مختلف دریافتی را در دیتابیس شرکت ثبت کنید. بسیاری از برنامه‌های مدیریتی این قابلیت را ندارند و تنها برخی از اطلاعات محدود را از نماینده فروش دریافت می‌کنند.

نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر از وب‌سرویس‌های سریع برای انتقال داده به سیستم شرکت و ثبت آن در پایگاه ‌داده استفاده می‌کند. همین موضوع هم باعث می‌شود تا داده‌ها در کمترین زمان ممکن ثبت‌ شوند و امنیت آن‌ها به‌طور کامل تامین باشد.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال تجمیع اطلاعات نماینده هستید باید از بهترین ابزار کمک بگیرید. نمایندگان فروش در واقع اشخاصی هستند که فروش برخی از محصولات شرکت را بر عهده گرفته و برای این کار از سیستم‌های خصوصی خود استفاده می‌کنند.

به‌دلیل جدابودن سیستم این نماینده‌ها کمی فرایند جمع‌آوری داده‌های فروش سخت می‌شود؛ اما درصورتی‌که از نرم‌افزار مدیریت فروش ورانگر استفاده کنید، چنین مشکلی برای شما رخ نخواهد داد. برنامه مدیریت فروش و پخش مویرگی ورانگر توسط بهترین متخصصان برنامه‌نویسی و تجارت تولید شده است.

این برنامه ویژگی‌ها و کاربردهایی عالی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ثبت انواع نماینده فروش، اتصال به سیستم نماینده و ثبت داده‌ها در پایگاه‌ داده اشاره کرد. در این مقاله آشنایی کامل از کاربرد این برنامه را به برای شما ارائه دادیم.

برخی مشتریان ورانگر در این راهکار